• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had voor SO een 99 op mijn examen. :') Streverrrrr :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben even heel benieuwd of iemand ervaring heeft met tantra seks. Ik kreeg het advies van mijn seksuoloog om me daarin te verdiepen, maar ik vind het allemaal nogal lame en zweverig klinken. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    Ik ben even heel benieuwd of iemand ervaring heeft met tantra seks. Ik kreeg het advies van mijn seksuoloog om me daarin te verdiepen, maar ik vind het allemaal nogal lame en zweverig klinken. 8D


    Tranta Tantra huh? xd Klinkt niet eh, aanlokkelijk.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 22:35 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Athelstan schreef:
    Ik ben even heel benieuwd of iemand ervaring heeft met tantra seks. Ik kreeg het advies van mijn seksuoloog om me daarin te verdiepen, maar ik vind het allemaal nogal lame en zweverig klinken. 8D


    Ik heb het even op gezocht en wat ik heb gelezen is inderdaad zweverig. Maar je zou er wel een betere relatie krijgen met je partner, omdat je intiemer met hem/haar bent.


    Physics is awesome

    Athelstan schreef:
    Ik ben even heel benieuwd of iemand ervaring heeft met tantra seks. Ik kreeg het advies van mijn seksuoloog om me daarin te verdiepen, maar ik vind het allemaal nogal lame en zweverig klinken. 8D

    Ervaring? Nee, maar ik kan me wel indenken dat dat super chill is, vooral als je van massages houdt :D.
    And yes, de info op internet klinkt inderdaad nogal zweverig soms, maar als je daar met je partner zelf een invulling aan geeft kan 't wah goed komen!
    En misschien een beetje relaxte achtergrondmuziek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Athelstan schreef:
    Ik ben even heel benieuwd of iemand ervaring heeft met tantra seks. Ik kreeg het advies van mijn seksuoloog om me daarin te verdiepen, maar ik vind het allemaal nogal lame en zweverig klinken. 8D


    Ik zou er echt kapot ongemakkelijk van worden, maar ik hou sowieso niet van dat hele romantische intieme gedoe. En je kan het natuurlijk altijd gewoon uitproberen, als het niks is merk je het snel genoeg ^^.


    i put the fun in funeral

    Athelstan schreef:
    Ik ben even heel benieuwd of iemand ervaring heeft met tantra seks. Ik kreeg het advies van mijn seksuoloog om me daarin te verdiepen, maar ik vind het allemaal nogal lame en zweverig klinken. 8D
    Ja een jongen waarmee ik date ziet dat schijnbaar ook wel zitten :P beetje zweverig typje ook. Niet helemaal mijn ding maar het is inderdaad wel goed voor je relatie ;)


    Life is hard and then we die

    Wat is tranta seks?
    Srry, kweet het gwn niet...


    You are my piece of paradise.

    Athelstan schreef:
    Ik ben even heel benieuwd of iemand ervaring heeft met tantra seks. Ik kreeg het advies van mijn seksuoloog om me daarin te verdiepen, maar ik vind het allemaal nogal lame en zweverig klinken. 8D


    Mijn ouders stammen uit het hippietijdperk en ik hoorde ze er ooit lovend over spreken. Het is inderdaad zweverig maar je verdiepen en het eventueel uitproberen kan geen kwaad toch?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    SoSySaus schreef:
    Wat is tranta seks?
    Srry, kweet het gwn niet...

    SoSySaus schreef:
    Wat is tranta seks?
    Srry, kweet het gwn niet...

    Klik voor uitleg. :')


    Take me to wonderland

    Nee het kan vast geen kwaad haha. Ik ben alleen niet zo romantisch met muziekjes en massages en druiven voeren. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^^ Maar dat is volgens mij het mooie aan alles in die richting, je kunt precies doen waar je zin in hebt en waar jij je plezierig bij voelt. Je hoeft je niet aan regeltjes te houden. Go with the flow.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Haha dat is waar.
    Nou ja. Misschien blijk ik die dingen ook wel leuk te vinden, dunno. :']


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gunnulfsen schreef:
    ^^ Maar dat is volgens mij het mooie aan alles in die richting, je kunt precies doen waar je zin in hebt en waar jij je plezierig bij voelt. Je hoeft je niet aan regeltjes te houden. Go with the flow.


    I just caught the wave in your eyes