• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    ExpectoPatronum is weer JamesPotter


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoi ik wilde even melden dat ik ook een topic voor mijn aanvraag heb aangemaakt. Als ik jouw cover kies, dan krijg jij natuurlijk de credits(:

    Klik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Arqueiro schreef:
    * Titel: Cardhras
    * Korte Samenvatting: Het is een SA, dus je kan m hier lezen
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Plaatje 1, als nummer 1 niet scherp genoeg is o.i.d, vervanging 1
    Plaatje 2
    * Sfeer die het weer moet geven: Vrij duister
    * Horizontaal of verticaal? Wat je het beste uitkomt
    * Eventuele Exta's: Het tweede plaatje zou ik graag met de onderkant van het eerste plaatje "geblend" hebben.


    Ik weet niet of je het zo bedoelde en of het duister genoeg is, hoor dat graag van je (;


    Credendo Vides

    Ik vind m prima, bedankt :'D


    Stenenlikker

    Stiekem al eentje voor JamesPotter gemaakt :$


    Credendo Vides

    * Titel: Miracle

    * Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over Avia Sophie Miller een 16 jarige tiener die een auto crash heeft overleeft, in een coma heeft gelegen en wakker geworden is en eerst niet kon wandelen etc. maar dit toch na een eindje kon. Dokters en haar ouders noemen het een mirakel. Avia heeft voor een lange tijd thuis les gekregen, maar haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze net als normale tieners gewoon naar high school gaat. Dit verloopt wat moeilijk voor haar want tegenwoordig zijn tieners nogal cruel. Vrienden maakt ze niet echt tot op een dag ze Travis Jackson leert kennen een jongen die aan kanker heeft geleden en nu eindelijk alles terug op een rijtje begint te krijgen, de twee worden na een lange tijd verliefd op elkaar, maar een relatie tussen de twee lijkt toch niet altijd even gemakkelijk als het lijkt.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Als het kan een foto van Travis Clark (rost haar) en een meisje met zwart haar en het liefst blauwe ogen.

    * Sfeer die het weer moet geven: redelijk lichte sfeer het hoeft echt niet donker te zijn, is het verhaal ook niet echt. Het liefst ook nog romantisch als dat kan

    * Horizontaal of verticaal ?: als het misschien zou lukken, wil je even allebei proberen? Mogen (als je dit wilt tenminste,) twee verschillende zijn

    * Eventuele Exta's: Dit is de inleiding van het verhaal, misschien kan je er iets uithalen?

    So, I know there are many love stories that can be told, and that they all look probably the same, but sometimes you can find extraordinary ones and actually (maybe something weird to say), mine was one. You might think only the really happy ones are special, but in this case, a really hard love story is the special one. Love doesn’t always go the way it should be, and sometimes love is just (sorry for my word choice) fucked up. But even when love isn’t what you would like it to be, you should make the best out of it. I did it with mine…


    Bedankt alvast :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    * Titel: Difficould || Jacob Black
    * Korte Samenvatting: Sunset is een onzeker meisje, ze heeft geen makkelijke jeugd achter de rug, maar dat houd ze voor iedereen verborgen. Als ze Jake ontmoet, is hij misschien wel de eerste persoon die ze dichtbij laat. Hij ontdekt al haar onzekerheden, en wilt haar graag helpen. Maar sommige mensen willen niet geholpen worden...
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Van Jabob Black, met kort haar.
    En voor het meisje deze: http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/16/ab/1d/16ab1de7ab10d15ecceda7dd1a2db347.jpg
    * Sfeer die het weer moet geven: Een beetje mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ? Wat mooier staat
    * Eventuele Exta's: -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Titel: Plezier, waarheid & gevangenen || Zweinstein.
    Korte Samenvatting: Het zal gaan over Beth Lily Potter -die niet zoals Harry de uitverkorene is, maar gewoon zoals Hermelien en Ron- en dus Harry, Ron, Hermelien. En in het boek 'De gevangene van Azkaban.' Hierin zal Beth niet veel met Harry,Ron en Hermelien omgaan aangezien zij haar eigen vrienden heeft. En gewoon grappen uithaalt met Fred en George.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:




    En een van Fred en George, maar ik kan alleen 3 foto's in één bericht doen.

    Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus.
    Horizontaal of verticaal: Maakt niets uit. Wat voor mogelijk heden jij ermee hebt.
    Eventuele Exta's:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nog een cover voor JamesPotter ~ Had er inspiratie voor (:


    Credendo Vides

    Ik zal hier ook even op de covers reageren, anders lijk ik wel heel ondankbaar:')

    Ik vind ze echt enorm awesomee^^ thanks(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier de cover, ben benieuwd wat jullie ervan vinden (:



    Ik vind hem echt heel mooi, dankjewel<3


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Nog heel erg bedankt voor de cover die je voor me hebt gemaakt! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    x

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 16:39 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    x

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 16:41 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    x

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 16:40 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.