• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:


    *Test*

    EDIT: Bij mij doet die het wel gewoon... Anders post ik hierbij ook gewoon even de link, kijken of die het dan doet als je die kopieert.
    https://lh5.googleusercontent.com/-0IYUSs2QhzE/U6bytnP6a5I/AAAAAAAAIUs/svSZm3otrrU/w394-h562-no/Ryderlynn+-+The+first+words.gif


    Nee hij doet het nog niet :( gelukkig heb ik hem al op mijn voorpagina maar nu kan ik niet op mijn hoofdstukken doen... dan ga ik maar andere foto's gebruiken


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Raar, want normaal lukt het wel gewoon... Hoe plaats jij normaal plaatjes in het hoofdstuk?

    EDIT : Geprobeerd in één van mijn eigen verhalen en daar deed die het wel gewoon O.o

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:09 ]


    Credendo Vides

    gewoon zoals het moet, euhm foto staat op internet en dan plaats je daar de link. of mss heeft mijn pc gewoon even een irritant moment


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    HHmm... Anders zet je hem tussen [img] in de inleiding, dan heb je hem ook.


    Credendo Vides

    ach ja komt goed ik maak er wel iets van (K)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Even een tip:
    Bij de hoofdstukken accepteren ze meesten https:// niet, maar wel http://
    Dus dan moet je de s ff weghalen. Daar had ik af en toe last van. ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het is een GIF, Q accepteert alleen maar JPG, geen GIF's


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Het is een GIF, Q accepteert alleen maar JPG, geen GIF's


    In stories enz kan je wel andere bestanden gebruiken. Als profielfoto bv. accepteert Q alleen JPG.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    In stories enz kan je wel andere bestanden gebruiken. Als profielfoto bv. accepteert Q alleen JPG.


    Oh oke, wist ik niet, haha


    Little do you know

    Maar spam mijn topic even niet zo vol (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Maar spam mijn topic even niet zo vol (;


    Sorry!
    Ik heb wel een klein vraagje. Hoe krijg je in godsnaam zo'n gif in zo'n cover? Bij mij lukt dat niet..


    16 - 09 - '17

    Leg binnenkort wel uit (;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:37 ]


    Credendo Vides

    Pabitel schreef:
    (...)

    Sorry!
    Ik heb wel een klein vraagje. Hoe krijg je in godsnaam zo'n gif in zo'n cover? Bij mij lukt dat niet..


    Best wel makkelijk, alleen veel werk. Ik vrees alleen dat ik er in ga falen als ik het je uitleg :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Je pakt een GIF en opent die in een programma zoals GIMP, en dan gewoon laag voor laag.. En als je dan nog een laag toe wilt voegen moet je dan weer laag voor laag kopiëren..
    Oké, dat is niet duidelijk.
    Je hebt een GIF met bijv. 10 lagen en wilt die over een achtergrond doen, dan moet je dus ook tien keer de achtergrond kopiëren en plakken, voor elke giflaag één.
    Wil je daar weer wat overheen doen, dan moet je weer 10 kopiëren en die dan bij de GIF laag zetten.

    Meh, ik kan echt niet goed zulke dingen uitleggen x)


    Credendo Vides

    Kan je iets met mijn aanvraag?


    Physics is awesome