• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Unsullied schreef:
    (...)

    Daar haal ik het ook. Alleen zie ik hier zo veel fonts die ik daar niet vind. Maar dat kan ook aan mij liggen ^_^


    Haha oke, dan weet ik het niet haha


    Little do you know

    Unsullied schreef:
    Mag ik vragen waar jij al je fonts/lettertypes vandaan haalt? (=


    Ik haal ze inderdaad grotendeels van Dafont.com (: En dan gewoon zoeken in de categorieën.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik haal ze inderdaad grotendeels van Dafont.com (: En dan gewoon zoeken in de categorieën.


    Okii.

    Mooie covers trouwens. Ik hoop echt dat ik ooit zo goed als jou wordt :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vraag niet snel om een cover, maar ik vind het toch belangrijk dat mijn story er netjes uit gaat zien. Ik wil er ook even bij vermelden dat het geen haast heeft. c:

    • Titel: Dodendans.
    • Korte Samenvatting: Ella is een jonge ballerina die een geweldige kans krijgt aangeboden. Haar dansschool heeft haar uitgekozen om deel te nemen aan een dansvoorstelling waar internationale scouts aanwezig zullen zijn. Ella droomt al sinds haar kindertijd ervan om een beroemde danseres te worden en neemt deze kans dan ook met beide handen aan, maar de prestatiedruk en de concurrentie vallen niet in goede aarde. De trainingen zijn zwaar, de andere dansers boren haar de grond in en Ella wordt verschrikkelijk onzeker.
    Er is echter één persoon die haar van de ondergang probeert te redden, en dat is Jonah. Jonah probeert tot haar door te dringen en haar in te laten zien dat ze een geweldige ballerina is, maar is hij niet te laat? [Ik ben niet de beste in het schrijven van samenvattingen, mijn excuses. c;]
    • Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik wil deze foto's er niet in, maar ik wil je wel een impressie geven van de hoofdpersonages:
    Faceclaim Evangeline. -> Ik heb geen idee hoe zij heet.
    Voorlopige faceclaim Jonah. -> Zijn naam is Julian Schratter.
    Op dit moment heb ik geen foto's, maar ik zou graag een blonde ballerina in de foto terugzien, als dit mogelijk is. Een foto van een donkerharige jongen zou er eventueel ook nog bij mogen.
    EDIT: Misschien zou je iets met deze foto kunnen doen. Het meisje is weliswaar niet blond, maar enfin.
    • Sfeer die het weer moet geven: Een sierlijke, lichte sfeer. Ik zou graag lichte tinten in de cover willen terugzien, zoals pastelkleuren en dergelijken.
    • Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    • Eventuele extra's: De ballerina mag niet vrolijk kijken op de cover. Ik heb mijn inspiratie uit Black Swan, de muziek van Titanic en meisjes met bloemenkransen in hun haren gehaald. [Ik weet niet of dit veel toevoegt, maar misschien kun je er zelf wat mee.]

    Het spijt me echt dat ik geen foto's heb, maar ik vind het heel lastig om aan te geven wat ik precies in mijn cover wil terugzien. Ik laat het werk graag aan een expert over. c:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 19:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ryderlynn schreef:
    * Titel: The First words • Fred weasley
    * Korte Samenvatting: Meggie verloor haar ouders. En op of andere dag krijgt ze te horen dat haar vader nooit haar echte vader was. Het was Severus Snape. Meggie verandert van school, maar ook van karakter als ze smoor verliefd word.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: >...< - Heb ik verwijderd doordat er geen 3 plaatjes in één post kunnen.
    Als jezelf iets leukers vind mag dat oook :)
    * Sfeer die het weer moet geven: Sprookjes
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal.
    * Eventuele Exta's: De letters graag sierlijk

    dankjewel alvast, ik hoop dat het mooi word.


    Ik heb wel andere plaatjes gebruikt voor de jongens en ik heb een plaatje van de hogwarts express gebruikt en daar het kasteel als het ware achter geplakt ^^'
    Meh, ook hier zit er weer een fault in... Moet toch echt eens kijken hoe ik daar vanaf kom.. of gewoon beter opletten.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik heb wel andere plaatjes gebruikt voor de jongens en ik heb een plaatje van de hogwarts express gebruikt en daar het kasteel als het ware achter geplakt ^^'
    Meh, ook hier zit er weer een fault in... Moet toch echt eens kijken hoe ik daar vanaf kom.. of gewoon beter opletten.




    Meid i love it!! Deze is zeker de mooiste dan ik ooit gehad heb! Thnx (H)(K)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ryderlynn schreef:
    (...)


    Meid i love it!! Deze is zeker de mooiste dan ik ooit gehad heb! Thnx (H)(K)


    Awh, Bedankt! (flower)_O_

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:29 ]


    Credendo Vides

    Diaval schreef:
    tatadadaaaa.....Hier ben ik weer :D
    Ik zou alweer beroep willen doen op jou onuitputtelijke fantasie en geniale werkjes voor alweer een cover ^^
    Dit keer geen fanfiction, maar een OP/fantasie verhaal (Is dat eens geen verassing ;) )

    * Titel: Heb ik nog niet echt, maar die moet er ook niet echt op.
    * Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over een fantasie wereld die naast de onze bestaat. Een rijk waar mythische wezens werkelijkheid zijn en draken centraal staan. In deze wereld vormen sommige mensen een band met een draak als deze nog in het ei zit, en hebben daarmee een levenslange metgezel. Als de peuter Lina een band smeet met een oeroud ei dat volgens vele legenden verbonden is aan een belangrijk lot, maar meteen daarna spoorloos verdwijnt, gaat iedereen naar haar opzoek. Ze vinden haar echter pas na haar achttiende verjaardag. Lina weet helemaal niets van haar geboorterijk en moet stap voor stap deze ongelooflijke wereld leren kennen. Als de draak waarmee ze een band heeft gesmeed uit het ei komt, beginnen echter al snel de problemen. Want niet iedereen wilt dat de legende uitkomt...

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik weet dat je geniaal bent, dus ik laat je wel wat vrij, maar ik vond deze plaatjes echt goed passen bij hoe ik het allemaal zie, je ziet maar of je deze gebruik of anderen (hoewel ik het ei wel heel graag erin wil)





    En dan nog een foto van een meisje met lang haar, moet niet perse herkenbaar zijn maar het mag wel.


    * Sfeer die het weer moet geven: Fantasie, sprookjesachtig maar toch niet vrolijk
    * Horizontaal of verticaal ? maakt niet uit
    * Eventuele Exta's: nee

    Ik kijk zoals altijd weer uit naar wat je maakt, en ik weet nu al dat het geweldig zal zijn ;)


    Hier mijn poging, ben benieuwd wat je ervan vind, anders maak ik gewoon een nieuwe (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier mijn poging, ben benieuwd wat je ervan vind, anders maak ik gewoon een nieuwe (;



    Hij is echt compleet anders dan ik had verwacht, maar ik vind hem geweldig :D
    Dank je!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Hij is echt compleet anders dan ik had verwacht, maar ik vind hem geweldig :D
    Dank je!


    Dus ik hoef er niets aan te veranderen? :P


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dus ik hoef er niets aan te veranderen? :P


    Nee ik vind hem wel goed zo :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Titel: The Wrong Time
    Korte Samenvatting:

    Ze ontmoeten elkaar op de verkeerde tijd en de verkeerde plek. Of eigenlijk ontmoet hij haar op de verkeerde tijd en plek. Zij haat hem vanaf de dag dat zij hem ziet, maar hij weet niet waarom. En met alles wat hij doet, lijkt zij hem nog meer te gaan haten. Hij doet zijn best, hij is onzeker en wil een goed nieuw begin maken, maar zij lijkt er alles aan te doen om hem dat te ontnemen. Sorry, voor deze vage korte samenvatting, maar ik wil niks verklappen van het verhaal en je toch vertellen waar het over gaat.

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:



    OF


    Laatste plaatje
    (De laatste misschien als achtergrond, als je hem niet kan gebruiken is het ook goed.
    Laat maar weten of je überhaupt iets kan met deze foto's. Want ik wil per se een meisje en jongen op de cover in het zwart-wit.
    Sfeer die het weer moet geven: Verdrietig en droevig
    Horizontaal of verticaal? Verticaal
    Eventuele Exta's Duidelijk lettertype voor de titel. De personen op de cover mogen niet naar elkaar kijken. Oftewel hij wel naar haar, maar zij niet naar hem. Cover graag in zwart-wit en een simpele achtergrond, mag iets hedendaags zijn. Het liefst een dorp(je) als dat überhaupt mogelijk is.

    Sorry voor mijn vele eisen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 17:45 ]


    Physics is awesome

    Quizlet zegt opeens dat de url van mijn plaatje niet klopt, wat moet ik nu doen?


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3


    *Test*

    EDIT: Bij mij doet die het wel gewoon... Anders post ik hierbij ook gewoon even de link, kijken of die het dan doet als je die kopieert.
    https://lh5.googleusercontent.com/-0IYUSs2QhzE/U6bytnP6a5I/AAAAAAAAIUs/svSZm3otrrU/w394-h562-no/Ryderlynn+-+The+first+words.gif

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 12:56 ]


    Credendo Vides

    Tuk schreef:
    Titel: The Wrong Time
    Korte Samenvatting:Ze ontmoeten elkaar op de verkeerde tijd en de verkeerde plek. Of eigenlijk ontmoet hij haar op de verkeerde tijd en plek. Zij haat hem vanaf de dag dat zij hem ziet, maar hij weet niet waarom. En met alles wat hij doet, lijkt zij hem nog meer te gaan haten. Hij doet zijn best, hij is onzeker en wil een goed nieuw begin maken, maar zij lijkt er alles aan te doen om hem dat te ontnemen. Sorry, voor deze vage korte samenvatting, maar ik wil niks verklappen van het verhaal en je toch vertellen waar het over gaat.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:


    (Als hij te klein is, laat het mij dan alsjeblieft weten. Ik heb geprobeerd zo groot mogelijk te maken zonder dat de kwaliteit eraan ging)


    (De kwaliteit hiervan is slecht doordat ik hem heb vergroot want hij was echt klein, de foto)
    Laat maar weten of je überhaupt iets kan met deze foto's. Want ik wil per se een meisje en jongen op de cover in het zwart-wit.
    Sfeer die het weer moet geven: Verdrietig en droevig
    Horizontaal of verticaal? Verticaal
    Eventuele Exta's Duidelijk lettertype voor de titel. De personen op de cover mogen niet naar elkaar kijken. Oftewel hij wel naar haar, maar zij niet naar hem. Cover graag in zwart-wit en een simpele achtergrond, mag iets hedendaags zijn. Het liefst een dorp(je) als dat überhaupt mogelijk is.

    Sorry voor mijn vele eisen en de slechte foto's.


    Ik ga even kijken of ik zelf foto's dan kan vinden die onder je criteria vallen, want de kwaliteit is inderdaad niet echt best.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 12:58 ]


    Credendo Vides