• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caelia schreef:
    @ Hiraeth, oh dan heb ik daar over heen gelezen, heb de afgelopen dagen niet alles helemaal terug gelezen. Wat voor verbintenis kunnen we doen? ^^

    "Dat wil ik wel met mijn personage, maar het zal wel geen goede zijn. Zand- en woudelven liggen niet bepaald met elkaar op een lijn", zei ik. Dus hun karakters zullen wel botsen.

    @ Iphigenia: Ik had het niet over een verbintenis met Caelia's personage, maar in het algemeen. Nu denken we trouwens allemaal aan de Rueri die bekend bij iedereen staan, maar hoe was het dan bij hun toen ze nog van alles stiekem deden en geen magische wezens in de cel gooiden?
    Maar als we het over hedendaags hebben, is het inderdaad niet handig om een connectie met een rebel te hebben. Tenzij het op een manier is van "er is iemand ontsnapt uit de klauwen van de Rueri", of zoiets. Dat soort dingen, snap je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    @ Iphigenia: Ik had het niet over een verbintenis met Caelia's personage, maar in het algemeen. Nu denken we trouwens allemaal aan de Rueri die bekend bij iedereen staan, maar hoe was het dan bij hun toen ze nog van alles stiekem deden en geen magische wezens in de cel gooiden?
    Maar als we het over hedendaags hebben, is het inderdaad niet handig om een connectie met een rebel te hebben. Tenzij het op een manier is van "er is iemand ontsnapt uit de klauwen van de Rueri", of zoiets. Dat soort dingen, snap je?


    Thanks for clearing it up. (:
    Het lijkt mij inderdaad gewoon beter voor een Rueri, vooral een die laag geplaatst staat zoals Arabella maar beter om uit de buurt te blijven van Rebellen. Behalve natuurlijk als het gaat om het 'vangen' van magische wezens. Haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)
    Thanks for clearing it up. (:
    Het lijkt mij inderdaad gewoon beter voor een Rueri, vooral een die laag geplaatst staat zoals Arabella maar beter om uit de buurt te blijven van Rebellen. Behalve natuurlijk als het gaat om het 'vangen' van magische wezens. Haha.

    Het mag wel, maar het is niet logisch. Lage rangen horen zich nu eenmaal op een bepaalde manier te bewijzen en je bent toch niet voor niets bij de Rueri, haha.

    O, even een melding voor iedere Rueri:
    Het zou overigens wel fijn zijn als er een personage bewaker was voor de Rueri, magisch of niet. Wie bewaakt anders de cellen waar ze inzitten? Ze kunnen wezens - als het nodig is - ook voor hen laten werken met een spreuk, dan krijgen ze een teken bij hun halskuiltje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Hiraeth, Ah oke, is goed. Dus dan hebben de twee nogal een botsende 'relatie'. Kan misschien nog leuk worden ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gheh, ik zie gewoon nu pas dat de foto's van Jasmine hetzelfde zijn als van een rol die ikzelf heb in een andere RPG :')
    Anyhow, ik ga een poging doen mijn personge af te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @iphigenia: jep is inderdaad die blacksmith dude. ja hoor dat kan. Hij is wel wat verlegen maar da zou inderdaad kunnen

    @Caelia: Sure, wat had je in gedachten? want jou personage is een elf toch?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zit te twijfelen om nog een vrouw erbij te nemen :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    @iphigenia: jep is inderdaad die blacksmith dude. ja hoor dat kan. Hij is wel wat verlegen maar da zou inderdaad kunnen

    @Caelia: Sure, wat had je in gedachten? want jou personage is een elf toch?


    Eh, nog geen idee eigenlijk x'D Maar ze is inderdaad een elf, ik zag dat de jouwe een mens was, neutraal toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Eh, nog geen idee eigenlijk x'D Maar ze is inderdaad een elf, ik zag dat de jouwe een mens was, neutraal toch?


    Jep, mens, neutraal, blacksmith


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Jep, mens, neutraal, blacksmith


    Ehm, ff denken hoor want wat kan een aarde-elf gemeen hebben met een Blacksmith, positief of negatief.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sigil schreef:
    @iphigenia: jep is inderdaad die blacksmith dude. ja hoor dat kan. Hij is wel wat verlegen maar da zou inderdaad kunnen


    Dan doen we dat (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hiraeth schreef:
    @ Bastille: Ook jouw (vrouwelijke) personage is goedgekeurd, ik heb haar erbij gezet! En ik vind dat idee als logo echt hartstikke gaaf, dank je wel!



    Vergeten te reageren, as usual. Tof! Ik was bang dat ze de mary sue-achtig zou klinken in haar char sheet, dus ik ben blij dat ze goed is en ik kan niet wachten tot ik met haar kan gaan schrijven:9~
    En graag gedaan hoor! Ik zal trouwens Jasmine later verwerken in Garrett die ik denk ik donderdag (of misschien morgen) af ga maken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Caelia schreef:
    (...)

    Ehm, ff denken hoor want wat kan een aarde-elf gemeen hebben met een Blacksmith, positief of negatief.


    i dunno xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zal trouwens de relaties aanpassen als ik zeker weet hoe die er precies uitzien en met wie hij op wat voor manier dan ook een relatie heeft.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het verdient geen schoonheidsprijs, maar Garret (p6) is af denk ik. Meer krijg ik er voor hem echt niet uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.