• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik geloof dat Evanjalin af is, pagina 6. Als er iets anders moet dan zal ik dat uiteraard doen (:
    Oh, ik had nog een vraag over de rebellen, hebben ze nog iets van een 'hoofdkwartier'?

    Ohja, ik had de relaties met Arabella en Aerion alvast wat neergekrabbeld. Laat me maar even weten of jullie het er mee eens zijn. Het is maar even heel kort door de bocht, maar als jullie het anders/niet willen, dan hoor ik het wel :Y)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 13:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is er iemand die interesse heeft in een band met Keya?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben komende woensdag t/m zaterdag afwezig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Awhh is er dan niemand die gewoon vrienden met Arion wil zijn gewoon omdat ie lief is xD.
    Haha nee grapje, sorry kon t niet laten. XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zei dat mijn perso wel kon maar daar reageerde je niet meer op, dusja, dan niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb daar wel op gereageerd maar je wist niks goed omdat jou perso mensen niet vertrouwd... dan ligt et niet aan mij.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had je nog een idee gestuurd, maar daar reageerde je niet echt bepaald enthousiast op en op mijn berichtje daarna ook niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben niet 24/7 op Q en heb inmiddels 3 x gehad dat iemand me een berichtje in me gb stuurde en dat ik t niet zag op mijn telefoon, waar ik meestal op zit. Dus ik heb dat tweede berichtje niet eens gezien.
    En we kunnen hier wel over gaan discussiëren naar dat heeft geen zin, en het hoeft ook helemaal niet. Ik had er namelijk bij gezet dat ik t niet serieus bedoelde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb Henry's persoonlijkheid al een minipietsie klein beetje uitgeschetst, dus ik vroeg me af of er iemand ideeën heeft voor relaties? Hij staat op pagina zes, als ik het goed heb.

    Is het deel dat ik al heb trouwens goed? Ik weet niet echt of ik juist bezig ben.


    help

    Henry is freaking awesome.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Henry is freaking awesome.


    N'ahw, thanks. (:

    Ik ben niet tevreden met hoe ik zijn persoonlijkheid tot nu toe heb geschreven, though.


    help

    Ik vond zijn persoonlijkheid wel lekker duidelijk en leuk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nu bezig met mijn karakter, ze wordt hoogstwaarschijnlijk een Rebel die veel informatie heeft over de Rueri of iets dergelijks. Heeft iemand zin om vrienden met haar te zijn?? :)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:07 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    BastiIIe schreef:
    Ik vond zijn persoonlijkheid wel lekker duidelijk en leuk (:


    Dankjewel. ^^


    help

    @ Bastille: Ik zal ieders personen vanmiddag even bijlezen, ik heb het al wel snel gedaan maar wil het goed doen. Dan zal ik zeggen of ze goedgekeurd zijn, hoewel dat wel goed zal komen.
    En, er is inderdaad een hoofdkwartier -- een oud kasteel aan de rand van Aelley.

    @ Caelia: Dat wil ik wel met mijn personage, maar het zal wel geen goede zijn. Zand- en woudelven liggen niet bepaald met elkaar op een lijn.

    Ik heb overigens het gevoel alsof ik iemand vergeten ben te antwoorden of erbij te zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.