• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij was deze vraag al eerder gesteld, maar ik kon het niet meer terug vinden. Anyway: moet bij de Rueri de specialiteit perse iets met vechten te maken hebben? Mijn char gaat namelijk geen persoon voor "zware" dingen als een bijl worden, messen werpen en boogschieten is al bezet en ik heb al vaak gehad dat mijn char goed is in hand-to-handcombat dus ik wil niet weer zoiets.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik opper maar iets hoor, maar had je ook al gedacht aan bepaald verdedigingstechnieken? Dus niet alleen verdediging zelf, maar bijvoorbeeld ook goed in zichzelf onzichtbaar maken of juist dat ze snel een situatie overzien en een oplossing kan bedenken, waardoor ze bijvoorbeeld goed haar omgeving weet te gebruiken in gevechten? (of hij, geen idee welk geslacht ie heeft, haha)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vincent, Garrett of Cain.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga voor Garret, bedankt (: Evanjalin's karakter is af, dan ga ik later vandaag beginnen aan Garret's karakter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga het lezen, want ik ben benieuwd naar jouw personages. Vooral aangezien ik enkele notities bij je vrouw zag, haha.

    En Cheryl, bij specialiteit hoeft het niet per sé over vechtkunsten te gaan, het kan ook iets anders zijn.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 15:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik was die notities alweer vergeten! Net zoals die fugly fret, ik wilde haar eerst een lelijke kat geven, echt zo een lelijk mormel (naaktkat ofzo), maar vond dat een beetje cliché.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 15:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die fret vond ik juist zo schattig!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha die blijft ook wel hoor :Y)
    OH MY! Kan ik de fret omruilen voor een luiaard/sloth?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 15:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik was van plan vandaag aan mijn rol te beginnen, maar ik heb echt 0,0% inspiratie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hebben de Rueri eigenlijk een soort accessoire, opvallend kenmerk qua kledingstijl, etc.. waaraan je ze kan herkennen?
    [Sorry als ik dat gemist heb.]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 21:42 ]


    A girl who wonders.

    Is het de bedoeling dat de Rueri ook nog een andere baan hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb eigenlijk minstens één iemand nodig die mijn char vertrouwt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misao schreef:
    Hebben de Rueri eigenlijk een soort accessoire, opvallend kenmerk qua kledingstijl, etc.. waaraan je ze kan herkennen?
    [Sorry als ik dat gemist heb.]

    Dat heb ik inderdaad nog niet vermeldt -- ze beschikken over donkerblauwe/ zwarte kleding, waar een logo op staat ter herkenning. Ik heb eigenlijk nog geen idee over wat dat zou kunnen zijn, dus als iemand suggesties heeft. Dit soort kleding hebben ze overigens altijd aan.

    Kairos schreef:
    Is het de bedoeling dat de Rueri ook nog een andere baan hebben?

    Nou nee, het gaat echt om die groep zelf, aangezien het toch wel een vreeswekkende ervaring is, lijkt me. De Rueri houdt zich bezig met de magie gebruikers, de rebellen (die eveneens niet per se werk nodig hebben) houden zich bezig aan het doel om ze van hun troon te gooien. Voor de neutrale mensen maakt het niet veel uit wat ze doen, maar dan is werk wel handig.
    En, van welke groep heb je één iemand nodig die je vertrouwt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kairos schreef:
    Ik heb eigenlijk minstens één iemand nodig die mijn char vertrouwt.


    Je perso mag Jade wel vertrouwen, als je ook iemand uit de Rueri zoekt. ^^


    A girl who wonders.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Nou nee, het gaat echt om die groep zelf, aangezien het toch wel een vreeswekkende ervaring is, lijkt me. De Rueri houdt zich bezig met de magie gebruikers, de rebellen (die eveneens niet per se werk nodig hebben) houden zich bezig aan het doel om ze van hun troon te gooien. Voor de neutrale mensen maakt het niet veel uit wat ze doen, maar dan is werk wel handig.
    En, van welke groep heb je één iemand nodig die je vertrouwt?


    Dus met dat Rueri zijn komen ze ook aan geld en dergelijke?
    En wat ik me nog afvroeg: wonen de Rueri samen ergens, of wonen ze allemaal apart?


    Misao schreef:
    (...)

    Je perso mag Jade wel vertrouwen, als je ook iemand uit de Rueri zoekt. ^^


    Ik heb nu als het goed is iemand, maar twee mensen kunnen ook geen kwaad. Ik gb je wel even.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered