• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ja zeker! Ik heb er erg veel plezier van :)


    okay ^^
    weet jij toevallig of ze hem nog in de winkels verkopen of alleen online?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Monokuma schreef:
    (...)

    okay ^^
    weet jij toevallig of ze hem nog in de winkels verkopen of alleen online?


    Ik heb hem gewoon op bol.com besteld. (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Monokuma schreef:
    (...)

    okay ^^
    weet jij toevallig of ze hem nog in de winkels verkopen of alleen online?


    Ik hoorde van andere mensen dat hij soms in de bruna ligt maar dat weet ik niet helemaal zeker. Je zou kunnen kijken bij andere boekenwinkels maar ik had hem gewoon besteld bij bol.com.


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik hoorde van andere mensen dat hij soms in de bruna ligt maar dat weet ik niet helemaal zeker. Je zou kunnen kijken bij andere boekenwinkels maar ik had hem gewoon besteld bij bol.com.


    Ik heb hem ook besteld bij bol.com, want ik wou hem graag in het Engels.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    haha, ik heb ook al een tijdje zo'n boek liggen, maar ik doe er eigenlijk niet veel mee....
    Die van jou ziet er wel superleuk uit!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb mijn journal vandaag binnen gekregen. ^^ En dit is de eerste bladzijde:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Abadine schreef:
    (...)

    Ik heb hem ook besteld bij bol.com, want ik wou hem graag in het Engels.


    dus hij is niet in het engels hier te koop ?
    dan koop ik hem denk ik ook wel van bol.com als ik hem niet zie liggen.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Pelekai schreef:
    Ik heb mijn journal vandaag binnen gekregen. ^^ En dit is de eerste bladzijde:



    Leuk! Ziet er vrolijk uit :)


    Treat people with kindness

    Oh wat zou ik dat boek graag willen kopen haha, maar ik ben helemaal niet creatief dus het zou dan alleen maar gaan mislukken en dan vind ik dat zonde van het geld. Maar wow hier staan hele mooie tussen!

    1975AM schreef:
    Oh wat zou ik dat boek graag willen kopen haha, maar ik ben helemaal niet creatief dus het zou dan alleen maar gaan mislukken en dan vind ik dat zonde van het geld. Maar wow hier staan hele mooie tussen!


    Je kan het toch altijd proberen? :) Niet iedereen maakt hem creatief hoor!


    Treat people with kindness

    Ik had dit al ergens gezien en wil hem echt hebben. Ik ga morgen bij de bruna kijken of ik hem daar vind en anders bestellen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Nieuwste creatie! :)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:



    Nieuwste creatie! :)


    Gaaf!! :)


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Nadine23x schreef:



    Nieuwste creatie! :)

    wauw die is echt mooi ^_^
    en ik krijg de mijne morgen pas :( ik heb de engelse versie bij de bruna besteld


    You can't not look cool with a crossbow.

    Leuk om al jullie creaties te zien!
    Ik heb de mijne al meer dan een jaar denk ik en ik heb er pas ook 1 voor een vriendin gekocht.
    Ik ben niet zo creatief though, dus ik vind de meeste van ,mijn pagina's er niet uit zien, maar ik zal er binnenkort wel een par posten (:
    Ook heb ik The pocket scavenger van Keri Smith, is ook super leuk maar ik heb er nog niet zoveel mee gedaan.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran