• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Myle schreef:
    (...)

    Haha denk ik ook :Y)


    Ik weet het wel zeker xd Wil je aan de mijne komen ruiken? :p


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik weet het wel zeker xd Wil je aan de mijne komen ruiken? :p


    HAHAHAHAHA NOOOO :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA NOOOO :Y)


    Hahahaa okay zo erg is het nog niet,, het ruikt alleen naar koffie (Maar ik haat koffie) Enne verder heb ik er nog niet echt vieze dingen in gedaan xD Ben meer begonnen met de creatieve kant


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Hahahaa okay zo erg is het nog niet,, het ruikt alleen naar koffie (Maar ik haat koffie) Enne verder heb ik er nog niet echt vieze dingen in gedaan xD Ben meer begonnen met de creatieve kant


    Hahah ik ben begonnen met de sloop-kant :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Hahah ik ben begonnen met de sloop-kant :Y)


    Hahaha
    Ik durf hem eigenlijk niet te 'slopen' xD. Ben altijd te voorzichtig met dit soort dingen en op 1 of andere manier houd ik te veel van het boek om het te slopen ahaha... Ooit zal ik het toch moeten doen xD


    Treat people with kindness

    Ik heb nog niet vele pagina's gedaan; maar wel de pagina dat je je favoriete parfum op die twee pagina's moet spuiten. Nu ruikt hij zo lekker. ^^

    Hanaemi schreef:
    Ik heb nog niet vele pagina's gedaan; maar wel de pagina dat je je favoriete parfum op die twee pagina's moet spuiten. Nu ruikt hij zo lekker. ^^


    Dat is echt een hele goede! Dat ga ik morgen gelijk doen zodat de koffie geur hopelijk weggaat :P


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Dat is echt een hele goede! Dat ga ik morgen gelijk doen zodat de koffie geur hopelijk weggaat :P

    Ergens voorbij het midden zit die pagina als ik het goed heb, ik heb wel de Engelse editie 2013.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ergens voorbij het midden zit die pagina als ik het goed heb, ik heb wel de Engelse editie 2013.


    Ja ik weet dat de pagina bestaat :P Ik vergeet hem alleen de hele tijd xD Ik wilde het al eerder doen maar toen vond ik weer een andere pagina en ja toen kwam het er niet meer van xD


    Treat people with kindness

    Ik heb er een voor mijn verjaardag gehad! Ik heb mezelf alleen voorgenomen om er pas id zomervakantie aan te beginnen en dan neem ik hem overal mee naar toe. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Ik heb er een voor mijn verjaardag gehad! Ik heb mezelf alleen voorgenomen om er pas id zomervakantie aan te beginnen en dan neem ik hem overal mee naar toe. :3


    Ik ga ook weer verder in de zomervakantie, heb volgende week namelijk geen tijd vanwege SE week


    Treat people with kindness

    Ik was hem alweer helemaal vergeten (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik ga ook weer verder in de zomervakantie, heb volgende week namelijk geen tijd vanwege SE week


    Succes! Ik heb die van mij al gehad, maar nog steeds heb ik het gewoon extreem druk. Dus mag meneertje mee op vakantie naar Spanje :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Succes! Ik heb die van mij al gehad, maar nog steeds heb ik het gewoon extreem druk. Dus mag meneertje mee op vakantie naar Spanje :3


    Dankjewel! Ga ik nodig hebben want ik heb nog niks kunnen doen omdat ik ziek was :(


    Treat people with kindness



    Deze pagina heb ik net gemaakt! :)

    Ik heb me alleen niet helemaal aan de opdracht gehouden maar een ander blaadje gepakt om 'iets' in te stoppen omdat op de achterkant een mooie tekening stond.

    Wat denken jullie dat in de envelop zit? :)


    Treat people with kindness