• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Ik ken ze inderdaad, en ik wil er al een hele tijd eentje! (: Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tahmoh schreef:
    Ik heb de mijne in Dublin gekocht en ik ben van plan in de zomervakantie verder te gaan, omdat ik eigenlijk te bang ben om 'm te vernietigen op de lelijkste wijze ooit!


    Had ik ook ahah


    Treat people with kindness

    Ik heb nu naar je foto's gekeken en WAUW je verdient gwn een prijs ervoor! Ik denk dat er hwwl veel mensen dppr jou geïnspireerd worden :) ga zo door!


    You aren't perfect if your name isn't Ariana Grande.

    DJMB schreef:
    Ik heb nu naar je foto's gekeken en WAUW je verdient gwn een prijs ervoor! Ik denk dat er hwwl veel mensen dppr jou geïnspireerd worden :) ga zo door!


    Thankyou haha :)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Thankyou haha :)


    Ik keek naar een post op Girlscene ook over Wreck This Journal en daar had jij ook gereageerd. ^^


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Ik keek naar een post op Girlscene ook over Wreck This Journal en daar had jij ook gereageerd. ^^


    haha klopt :P


    Treat people with kindness

    Morgen komt ie binnen. Ik ben benieuwd. :Y)
    Heb ik nog wat te doen onderweg naar Berlijn donderdag.

    Ik heb er een. Alleen ik heb er nooit echt tijd voor, maar nu heb ik vakantie dus laat ik er maar eens mee verder gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tolkien schreef:
    Die van jullie zien er een heel stuk cooler uit dan die van mij, though. :')

    Yeah same here XD. Als ik de kans krijg om dingen te slopen, sloop ik ze. And that aint pretty :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yes, ik heb 'm binnen. c:

    Stom, ze hadden enkel de Nederlandse versie in de Standaardboekhandel liggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Stom, ze hadden enkel de Nederlandse versie in de Standaardboekhandel liggen.


    Engelse kan je bestellen bij bol.com!


    Treat people with kindness

    I know en die ligt ook in de Fnac, maar ik zag hem liggen en werd enthousiast en toen bleek ie in het Nederlands te zijn. Was de charme er ook meteen af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    I know en die ligt ook in de Fnac, maar ik zag hem liggen en werd enthousiast en toen bleek ie in het Nederlands te zijn. Was de charme er ook meteen af.


    Aww.. Ik vind de Nederlandse inderdaad ook niet zo leuk


    Treat people with kindness

    Hij is binnen bij mij :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.