• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Myle schreef:
    Hij is binnen bij mij :3


    yay! Weet je al met welke pagina je gaat beginnen?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    yay! Weet je al met welke pagina je gaat beginnen?

    Nou ik opende hem random en kwam op ; Make a sudden, destructive, unpredictable movement with the journal ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)
    Nou ik opende hem random en kwam op ; Make a sudden, destructive, unpredictable movement with the journal ;)


    Hahaha en wat heb je gedaan? :P Ik ging random ermee overgooien met een vriendin alleen de docent vond dat niet zo leuk ahha


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Hahaha en wat heb je gedaan? :P Ik ging random ermee overgooien met een vriendin alleen de docent vond dat niet zo leuk ahha

    Ik smeet hem het huis door tegen de muur aan xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)
    Ik smeet hem het huis door tegen de muur aan xd


    Hahaha dat is ook een andere opdracht, dan moet je hem vastbinden aan een touw en tegen de muren aan smijten :P


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Hahaha dat is ook een andere opdracht, dan moet je hem vastbinden aan een touw en tegen de muren aan smijten :P

    Ikr :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avarosa schreef:
    Stom, ze hadden enkel de Nederlandse versie in de Standaardboekhandel liggen.

    Urban Outfiters heeft die ook een hele tijd verkocht, het zou me niet verbazen als ze dat nog steeds doen. Die hebben standaard een stuk of 3-4 boeken van Keri Smith.

    Ik heb de mijne 3 jaar geleden in de Urban Outfitters in Antwerpen gekocht, de Engelse. Ik heb hem gebruikt op meetings in 2012, in 2012 op trektocht, maar voor de rest eigenlijk niet meer.
    Hij is wel deels vernield, ook doordat iemand haar voetafdruk erin ging zetten op een meeting en toen enkele pagina's eruit had gescheurd met haar voet eruit te halen. Leuke tijden. :')

    Ik ga hem straks thuis nog eens bovenhalen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Urban Outfiters heeft die ook een hele tijd verkocht, het zou me niet verbazen als ze dat nog steeds doen. Die hebben standaard een stuk of 3-4 boeken van Keri Smith.

    Ik heb de mijne 3 jaar geleden in de Urban Outfitters in Antwerpen gekocht, de Engelse. Ik heb hem gebruikt op meetings in 2012, in 2012 op trektocht, maar voor de rest eigenlijk niet meer.
    Hij is wel deels vernield, ook doordat iemand haar voetafdruk erin ging zetten op een meeting en toen enkele pagina's eruit had gescheurd met haar voet eruit te halen. Leuke tijden. :')

    Ik ga hem straks thuis nog eens bovenhalen!


    Haha :) Misschien kan je wat leuke foto's maken?


    Treat people with kindness

    Ik vind zoiets heel leuk, maar als ik het zelf zou hebben, zou ik het na twee bladzijdes waarschijnlijk beu zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hehehe :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Hehehe :Y)



    nomnomnom xD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    nomnomnom xD

    Nah, smaakte naar papier xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:



    :Y)



    Dat gaat echt stinken ahah


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)


    Dat gaat echt stinken ahah


    Haha denk ik ook :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.