• Anew || The Hunger Games


    Nou ik kreeg een ideetje voor een nieuwe story, over The Hunger Games. Alleen is de verhaallijn een beetje anders:

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen. The Hunger Games zijn terug, erger dan ooit tevoren; als straf voor de opstand die er is geweest toen Katniss nog leefde, moeten er nu twee jongens en twee meisjes per District de gevreesde Arena in.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Een jongeman van rond de dertig die erg ervaren is in oorlog voeren en het ook met plezier doet. Hij geniet ervan als mensen naar hem opkijken en lijden, dus vindt hij The Hunger Games geweldig. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe [Zuid-Amerika] en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zoch nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool. En terwijl The Hunger Games bezig zijn, staat het Capitool nog een hoop verassingen te wachten.


    Ik hoop vooral dat jullie mijn verhaal leuk vinden klinken, en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom; alle rechten gaan natuurlijk naar Suzanne Collins. Nou ik zoek dus nog tributen. Hier staat een overzicht van wat hun specialiteiten zijn.

    District 14: Dieren [DICHT]
    District 15: Smeedkunst [DICHT]
    District 16: Landbouw [DICHT]
    District 17: [DICHT]
    District 18: Architectuur [DICHT]
    District 19: Kunst [NIET BESCHIKBAAR]
    District 20: Handel[ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 21: Hoofddistrict van Potum, onderleiding van iemand uit het Capitool[DICHT]
    District 22: Vechtkunst [DICHT]
    District 23: Metaal [DICHT]
    District 24: Technologie [ALEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 25: Geneeskunst [ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Sterke punten+wapen(s):
    Zwakke punten:
    District:
    Extra:


    Tributen
    ~Nymphis Adriane Concélea || District 22
    ~Yalena Jadeline Marin || District 17
    ~Raven May Vellee || District 19
    ~Maya Aurdey Davids || District 25
    ~Feline Lucy Hayden || District 14
    ~Robin Tigrisblack || District 16
    ~Eva Klaspen || District 15
    ~Lucy Vanessa Graywell || District 20
    ~Fiori-Vera Holquin || District 18
    ~Elesa Renders || District 24


    ~Killian Harvey Ellingson || District 22
    ~Dennis Hugh Jackson || District 14
    ~Jason Amory Nolan || District 15
    ~Cameron Dallas Green
    ~Lucian Eden Blayke || District 17
    ~Illya Augustus Rivendell || District 18
    ~Collin Dean Tylson || District 23
    ~Ashton Thomas Magae || District 21


    OPROEP: Ik zoek nog één à twee jongere tributen van rond de 12/13 jaar (één meisje en [één jongen~in de maak door Axiopistos]).

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Anthroopos schreef:
    Nu heb ik er drie gemaakt, haha :3


    Enthousiast ^^(dance)


    I just caught the wave in your eyes

    Wanneer Start je??

    Robind19 schreef:
    Wanneer Start je??


    Ik heb vanaf deze week een pw-week dus deze week niet maar ik zet wel een proloog online binnenkort. En ik moet nog ff met mijn co-auteur overleggen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    Ik wil ook nog wel een mannelijke tribuut voor je verzinnen hoor. ^^ Welke districten zijn nog vrij? :3 Je story lijkt me trouwens erg leuk !


    Sorry! Totaal overheen gelezen :S. Ik ga ff de tributen lijst bijwerken maar ik geloof 21 zeker


    I just caught the wave in your eyes

    Axiopistos schreef:
    Invullijstje:


    Naam:
    Cameron Dallas Green

    Leeftijd:
    12 jaar. Verjaard op 16 September.

    Uiterlijk(+foto):



    Karakter:

    Sterke punten+wapen(s):

    Zwakke punten:

    District:

    Extra:

    Ik ga later verder, heb nu geen tijd.


    Zou je deze misschien nog wel af willen maken? x


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Collin Dean Tylson
    Leeftijd: 17 jaartjes jong , hij verjaard op verjaard op de 16 november, wat hem het sterrenbeeld Schorpioen heeft
    Uiterlijk(+foto):


    Collin lijkt op een normale tiener in zijn nopjes, Collin is zo’n 1m81 lang, wat goed gepaard gaat met zijn slanke, lichtsportieve bouw. Hij is niet overdreven gespierd, maar is wel blij met zijn wasbordje. Zijn warrige inktzwarte haren geven hem een speelse Out-Of-Bed Look, die mooi past bij zijn lichte stoppelbaartje. . Samen met zijn bleke egale huid is dit de combinatie die zijn heldere blauwe ogen doet stralen. Ze vallen als eerste op en hebben wat mysterieus met zich mee. Zijn ogen zijn gesierd met donkere zwarte wimpers die hem een onschuldige, vertrouwbare blik geven. Collin heeft een strakkere kaaklijn die zijn mannelijkheid wel accentueren. Zijn lippen zijn zalmkleurig en smal van vorm, maar zijn stralende glimlach vormt daarmee een prachtig geheel en als kers op de taart verschijnen er ook ondeugende kuiltjes in zijn wangen. Zijn kledingstijl is sober en wat slordiger, maar erg stevig en hij kan er heus mee leven
    Karakter: Collin is een spontane vriendelijke jongeman die met vele mensen goed overeenkomt zijn jonge karakter laat hem energiek lijken en soms iets te druk tegenover anderen. Als het over stres gaat dan kan hij er zeker van meespreken, hij krijgt nogal rap zenuwen en is chaotisch als iets op tijd af moet, ook is hij niet erg netjes , Hij heeft nooit de tijd omdat hij moet werken samen met zijn vader die Smid is. Hij is iemand die absoluut geen geduld heeft en alles op zijn manier wilt doen, een koppig persoontje dus. Wel is hij erg slim en komt hij rap met een plan af als hij niet onderdruk gezet word, anders heeft hij een blackout en is hij nutteloos op dat vlak. Collin is een persoon die je op een rustige manier moet behandelen. Hij is erg gevoelig, maar wel zorgzaam en bezorgd over anderen. Opgelet! Collin is een enorme heethoofd. Hij word rap jaloers en is snel op zijn teentjes getrapt en in een slechte bui kan hij erg sarcastisch over komen, maar verder is hij wel aangenaam gezelschap.Verder is hij erg snel kwaad te krijgen en kun je het etiketje ‘Gevaarlijk’ op hem plakken. Hij kan zich goed verweren en heeft een scherp zicht waardoor hij met een speer of zwaard één van je ergste medetributen kan worden. Gelukkig is hij wel een goed mens en zou hij niet zomaar iemand vermoorden al zeker niet iemand die jonger is dan hem. Hij zou moorden om zijn eigen hachje te redden of dan van iemand om wie hij heeft en dat zou hem het leven kunnen kosten.
    Sterke punten+wapen(s): Hij heeft een goed zicht en oog voor detail. Als hij een speer of zwaard in handbereik heeft dan kun je maar beter terugdeinzen want hij is er erg behendig mee. Ook is hij best wel slim en lenig.
    Zwakke punten: Hij is nogal sloom, hij heeft ooit zijn been gebroken en deze is nooit goed hersteld geweest, waardoor hij lange afstanden moeilijk haalt.
    District: 23 Metaal, hij werkt samen met zijn vader in een atelier als hulpsmid
    Extra: Zijn districtsaandenken is een metalen kruisje die hij als ketting draagt.



    Ik heb hem van district 23 gemaakt ^^ Hopelijk kun je er wat mee? :3 (en laat je hem niet rap sterven :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Naam: Collin Dean Tylson
    Leeftijd: 17 jaartjes jong , hij verjaard op verjaard op de 16 november, wat hem het sterrenbeeld Schorpioen heeft
    Uiterlijk(+foto):


    Collin lijkt op een normale tiener in zijn nopjes, Collin is zo’n 1m81 lang, wat goed gepaard gaat met zijn slanke, lichtsportieve bouw. Hij is niet overdreven gespierd, maar is wel blij met zijn wasbordje. Zijn warrige inktzwarte haren geven hem een speelse Out-Of-Bed Look, die mooi past bij zijn lichte stoppelbaartje. . Samen met zijn bleke egale huid is dit de combinatie die zijn heldere blauwe ogen doet stralen. Ze vallen als eerste op en hebben wat mysterieus met zich mee. Zijn ogen zijn gesierd met donkere zwarte wimpers die hem een onschuldige, vertrouwbare blik geven. Collin heeft een strakkere kaaklijn die zijn mannelijkheid wel accentueren. Zijn lippen zijn zalmkleurig en smal van vorm, maar zijn stralende glimlach vormt daarmee een prachtig geheel en als kers op de taart verschijnen er ook ondeugende kuiltjes in zijn wangen. Zijn kledingstijl is sober en wat slordiger, maar erg stevig en hij kan er heus mee leven
    Karakter: Collin is een spontane vriendelijke jongeman die met vele mensen goed overeenkomt zijn jonge karakter laat hem energiek lijken en soms iets te druk tegenover anderen. Als het over stres gaat dan kan hij er zeker van meespreken, hij krijgt nogal rap zenuwen en is chaotisch als iets op tijd af moet, ook is hij niet erg netjes , Hij heeft nooit de tijd omdat hij moet werken samen met zijn vader die Smid is. Hij is iemand die absoluut geen geduld heeft en alles op zijn manier wilt doen, een koppig persoontje dus. Wel is hij erg slim en komt hij rap met een plan af als hij niet onderdruk gezet word, anders heeft hij een blackout en is hij nutteloos op dat vlak. Collin is een persoon die je op een rustige manier moet behandelen. Hij is erg gevoelig, maar wel zorgzaam en bezorgd over anderen. Opgelet! Collin is een enorme heethoofd. Hij word rap jaloers en is snel op zijn teentjes getrapt en in een slechte bui kan hij erg sarcastisch over komen, maar verder is hij wel aangenaam gezelschap.Verder is hij erg snel kwaad te krijgen en kun je het etiketje ‘Gevaarlijk’ op hem plakken. Hij kan zich goed verweren en heeft een scherp zicht waardoor hij met een speer of zwaard één van je ergste medetributen kan worden. Gelukkig is hij wel een goed mens en zou hij niet zomaar iemand vermoorden al zeker niet iemand die jonger is dan hem. Hij zou moorden om zijn eigen hachje te redden of dan van iemand om wie hij heeft en dat zou hem het leven kunnen kosten.
    Sterke punten+wapen(s): Hij heeft een goed zicht en oog voor detail. Als hij een speer of zwaard in handbereik heeft dan kun je maar beter terugdeinzen want hij is er erg behendig mee. Ook is hij best wel slim en lenig.
    Zwakke punten: Hij is nogal sloom, hij heeft ooit zijn been gebroken en deze is nooit goed hersteld geweest, waardoor hij lange afstanden moeilijk haalt.
    District: 23 Metaal, hij werkt samen met zijn vader in een atelier als hulpsmid
    Extra: Zijn districtsaandenken is een metalen kruisje die hij als ketting draagt.



    Ik heb hem van district 23 gemaakt ^^ Hopelijk kun je er wat mee? :3 (en laat je hem niet rap sterven :') )


    Ik kan niks beloven ;). Nee grapje, ik maak hem beroeps maar is het goed als ik dan kleine aanpassinkjes maak zodat hij een goed beroeps persoon is?
    Heel erg bedankt btw ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    (...)

    Ik kan niks beloven ;). Nee grapje, ik maak hem beroeps maar is het goed als ik dan kleine aanpassinkjes maak zodat hij een goed beroeps persoon is?
    Heel erg bedankt btw ^^


    Haha :3 is goed, word ie lekker Badass ^^
    En graag gedaan, als je wilt wil ik nog vlug eentje verzinnen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Haha :3 is goed, word ie lekker Badass ^^
    En graag gedaan, als je wilt wil ik nog vlug eentje verzinnen ^^


    Als je dat zou willen doen, heel graag! In de begin-post staat wat ik nog zoek [onderaan staat nog een verzoek] (: x


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Ashton Thomas Magae
    Leeftijd: Hij is 18 jaartjes oud en verjaard op 4 April wat hem het sterrenbeeld Ram bied.
    Uiterlijk(+foto):



    Ashton is iemand die voor de vrouwen onder het Labeltje Knap, en onweerstaanbaar staan. Zijn lichtgetinte huid en zijn donkere ogen laten meteen zien dat hij van een zuiderse afkomst is in vergelijking met de inwoners van het Capitool. Echter is hij wel erg tevreden om inwoner van Potum te zijn. Hij heeft het beter dan de rest en je kunt dat goed zien in zijn karakter dat hij nogal neerbuigend is over de andere districten. Ash heeft chocoladebruine ogen die je zo doen verdwalen in je gedachte, zijn volle lippen en scheve grijns zijn dan eerder uitdagend en verleidelijk. Zijn haren zijn caramelkleurig en zodra de zonneschijn hem tegemoet komt lijken zijn lokken van goud. Zijn sportieve lichaam word iedere dag goed verzorgd en daaruit lijk je af te lijden dat Ashton een énorme ijdeltuit is. Niemand komt er aan zijn haar om je bent je hand kwijt. Zo is hij eenmaal ingesteld en hij is nogal wraakzuchtig om die dingen. Voor het Capitool is hij natuurlijk een streling voor het oog, wat Ashton natuurlijk ook weet aangezien hij een enorme eigendunk is en graag sponsers wilt krijgen om deze spelen te winnen. Hij heeft zich niet voor niets vrijwillig aangemeld.
    Karakter
    Op het eerste zicht lijkt Ashton een enorm open en spontane jongen die overenthousiast is over alles. Hij lacht veel en laat een goede indruk achter, hij is een enorm gedreven iemand en is een topacteur in het schijnheilig zijn. Eenmaal je deze jongeman leert kennen weet je dat hij je lichaam dood ziet liggen op de grond dan een gesprek met je aan te gaan. Hij is achterdochtig en een pure egoïst . Hij is erg zelfzeker over zichzelf en kan niet tegen verliezen, hij zal door het vuur gaan om te krijgen wat hij wilt. Hij is erg impulsief en kan zelf zonder bedoelingen het bloed vanonder je nagels halen. Hij is erg ongeduldig en agressief. Hij heeft zichzelf aangemeld voor deze spelen om zichzelf te bewijzen, om zijn familie en Potum eer te schenken aangezien hij er zeker van is dat hij zal winnen. Ashton is erg snel en sterk kan zo je nek breken als hij wilt, maar hij is iemand die niet denkt wat vaak voor problemen kan zorgen. Ook heeft hij een hekel aan kleine kinderen aangezien deze erg zwak zijn en irritant in zijn ogen.
    Ashton was nooit echt zo'n gemene kille jongen geweest. Maar het verandere allemaal toen hij elf jaartjes jong was. Zijn oudere broer plaagde hem zo vaak, dat hij er genoeg van kreeg en zo zijn broer bijna de hemel instuurde, zijn vader was erg verwonders van de jongen zijn talent dat hij hem alle haat en vechtkunsten liet zien, waardoor van het vrolijke zieltje een bittere jongeman werd gecreëerd
    Sterke punten+wapen(s): Hij is erg sterk kan goed met wapens omgaan en is niet bang om zijn handen vuil te maken. Hij is ook erg charmant wat hem sponsers kan opleveren.
    Zwakke punten: Hij denkt niet na voordat hij iets doet, ook heeft hij 0% verstand van plantenkennis en camouflage. Hij kan wel zwemmen, maar heeft liever voorkeur aan land aangezien hij verdrinkingsangst heeft.
    District:21 Hoofddistrict van Potum
    Extra: Hij is beroeps


    (Heb vlug wat in elkaar geflanst hopelijk is hij wat goed ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Rhys Joham Haydale. Hij heeft geen bijnamen, zijn naam is al zo kort, en dat vind hij wel best zo.
    Leeftijd: Hij is nu zestien jaar oud.
    Uiterlijk:


    Lucas Till.
    Rhys is een erg gespierde jongen van ongeveer twee meter. Je zou hem kunnen omschrijven als een lange, slungelige jongen. Door de lange dagen die hij maakt met het werk op het land, heeft hij er ook voor gezorgd dat zijn armen goed gespierd zijn.
    Van nature is zijn haar heel erg weerbarstig als hij het te lang laat groeien, daarom houd Rhys het kort. Dit zorgt er ook voor dat hij in de ochtenden niet veel aan zijn haar hoeft te doen, en dit is vooral handig wanneer hij zich al verslapen heeft. Ook in de klamme, warme zomers als hij op het land werkzaam is, dan kan het heel erg warm zijn voor hemzelf. Het is heel dik en zacht. Verder is hij er ook wel blij mee, maar voor zijn eigen moet hij het wel kort houden.
    Rhys is zo'n jongen die mooi is, en die het gewoon weet. Toch staat zijn gezicht altijd hard. Door alles wat hij heeft meegemaakt is deze jongen verbitterd geraakt en dat is het eerste wat je ziet in hem. Toen zijn vader nog bij hen inwoonde, werden Rhys en zijn moeder geslagen. Rhys' vader was namelijk niet echt een hele aardige man. Hij had stress op het werk en daarom heeft hij talloze dingen bij Rhys gebroken, waarvan je sommige dingen nog goed ziet in het uiterlijk van Rhys. Niet alleen het verbitterde gezicht. Ook is zijn pols nooit helemaal goed terug gegroeid, maar ook de ringvinger aan zijn rechterhand, hier staat het bovenste vingerkootje scheef. Verder kan deze hand wel volledig gebruiken. Alleen zijn linkerschouder is niet geheel te gebruiken. Deze is ook gebroken en hij kan hem niet boven zijn hoofd hijsen.
    Hij kleed zich, als hij moet werken, heel simpel. Gewoon een t-shirt met een spijkerbroek en zijn werkschoenen. Gaat hij naar school of zo, dan draagt hij wel nettere kleding. Een leuke polo, blouse of t-shirt draagt hij dan. Als districtaandenken heeft hij een leren ketting die hij nooit uitdoet. Het is een zilveren met een 'wishbone' er aan.
    Karakter: Rhys houd altijd de charmante schijn op. Hij weet je altijd in te palmen met zijn charmante praatjes, scherpe opmerkingen en flirterige houding. Deze jongen weet altijd wat hij moet zeggen, op welk moment en tegen wie. Zo steekt hij nou eenmaal in elkaar. Toch doet hij het vaak heel doelgericht, om bijvoorbeeld zijn zin te krijgen. Dat weet hij namelijk heel erg goed te doen. Daarbij is hij heel erg zelfverzekerd en heel aanwezig. Hij weet altijd wel aandacht op zichzelf te krijgen, positief of negatief. Omdat altijd heel veel praat, krijgt hij vaak de aandacht om zijn zegje te doen en zijn ideeën rond te gooien. Hij probeert de leiding te nemen, maar het is een aanrader dit niet te doen. Rhys wilt gewoon zijn gelijkje krijgen. Zijn mensen gemeen tegen hem, dan lacht hij ze alleen maar uit, recht in hun gezicht. Hij heeft aan zulke mensen geen boodschap en zal zijn tijd ook niet aan hun verspillen.
    Diep vanbinnen is Rhys een gebroken jongen, letterlijk en figuurlijk. Hij is gekrenkt en dit maakt hem tot een jongen die mentaal een beetje in verpest door zijn vader. De jongen is hierdoor een schild op gaan trekken, zodat de oude Rhys helemaal weg is. Hij nu een heel stuk arroganter en heel erg opvliegend, al niet moordlustig. Hij kijkt een beetje neer op de wereld, met een agressieve blik. Rhys kan om het minste geringste boos worden en dan is hij niet goed te stoppen.
    Sterke punten+wapen(s): Vanwege zijn lange ledematen kan hij heel goed in bomen klimmen en ook al doet hij dit niet vaak, hij zal het toch gaan gebruiken in de Spelen. Daarnaast rent hij met zijn lange benen ook makkelijker en kan hij het makkelijk uithouden om veel en lang te lopen. Hij heeft enorm veel kracht in zijn armen en zal dit zeker benutten. Rhys is er niet vies van om iemands arm of nek om te buigen. Hij zal dit zonder moeite en met veel plezier doen.
    Zwakke punten: Hij kan met zijn linkerarm niet veel omdat de schouder ooit is gebroken en niet goed herstelt is. Daarom is zwaardvechten of boogschieten, alles eigenlijk waarmee hij zijn linkerarm volledig moet gebruiken, niet goed te doen. En omdat hij met zijn linkse hand schrijft is zwaardvechten met rechts ook niet echt goed. Toch heeft hij wel het vermogen om het te willen proberen.
    District: District 16, het landbouw district. Hij is ook werkzaam op het land.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 22:05 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Tenace schreef:
    Ik maak er zo wel iemand uit District 19 :Y)


    Zou je deze nog willen maken ik hoef nog maar 5 tributen geloof ik (:


    I just caught the wave in your eyes

    Wanneer Start je??

    District 14: Dieren [DICHT]
    District 15: Smeedkunst [DICHT]
    District 16: Landbouw [DICHT]
    District 17: [DICHT]
    District 18: Architectuur [DICHT]
    District 19: Kunst [ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT, NIET BESCHIKBAAR]
    District 20: Handel[ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]

    District 21: Hoofddistrict van Potum, onderleiding van iemand uit het Capitool[DICHT]
    District 22: Vechtkunst [DICHT]
    District 23: Metaal [ALLEEN NOG DE VROUWELIJKE TRIBUUT]
    District 24: Technologie [ALEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 25: Geneeskunst [ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]


    Overzicht van wat ik nog zoek (: x

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 13:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil de vrouwelijke tribuut van District 21 nog wel maken (: Ik heb nu toetsweek, dus ik maak hem daarna


    ...