• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Geen examen feest voor mij. Niemand kan zowat ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    I really want to finish Arrow but I should study.


    help

    Wat een gedoe zeg. Ach ja, het is vast goed werk dat we inleveren. Ik heb alleen zo veel te doen en uhh, ik wil gewoon even achterover liggen, maar de laatste weken ren ik maar door en daar. Maar ik mag niet klagen, absoluut niet, want goede dingen zijn mijn kant op gekomen. Alleen het is heel veel en dan met die toetsweek erbij en al die projecten... Ach ja, de wereld vergaat niet als ik een keer een 7 haal op een toets. Hmm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Unsullied schreef:
    (...)

    *Geeft harde mep tegen achterhoofd*
    Graag gedaan! ^^


    Bedankt. Dat was nodig.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    HOU GODVERDOMME OP MET ZAGEN.

    En oké, negeer me dan maar.


    help

    Ik ben zo'n Pietje Precies. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    AAAAARG stomme muggen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je zou maar Erieka heten en in de zon zitten met een kat in plaats van een vriendje. Forever Never alone, want ik heb mijn kat nog.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Je zou maar Erieka heten en in de zon zitten met een kat in plaats van een vriendje. Forever Never alone, want ik heb mijn kat nog.


    Niet lullig bedoeld, maar je hebt toch meerdere vriendjes gehad? Ik snap niet hoe je dan "forever alone" zou zijn :'x

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 18:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    Niet lullig bedoeld, maar je hebt toch meerdere vriendjes gehad? Ik snap niet hoezo je dan "forever alone" zou zijn :'x


    Ja, ik snap je punt. Ik was even chagrijnig en moest even zo'n opmerking kwijt.


    26 - 02 - '16

    ^ Niks mis met single zijn. Hehe.

    Je kan niet tegen eerlijkheid, terwijl je zegt dat je liegen haat. Ironical.


    † Love? I want to sleep.

    Karthus schreef:
    Je zou maar Erieka Leah heten en in de zon zitten met een kat in plaats van een vriendje. Forever Never alone, want ik heb mijn kat nog. zo stom zijn te denken dat met er te blijven naar kijken je er minder van gaat huilen.
    Ik vind mezelf zo'n aansteller, ugh, zelfs al is dat niet de bedoeling.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 19:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat een huildag is dit zeg.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb tot nu toe maar één examenfeestje op mijn kalender staan. Waar blijven de uitnodigingen? D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Huilen, huilen, huilen. Wat een kut weekend is dit zeg!


    26 - 02 - '16