• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Ik ben het niet vergeten... It hurts, still.


    Hamartia

    Mensen moeten echt eens stoppen met zeggen dat hij niet kan acteren, want één:
    - Moest hij niet kunnen acteren had hij die rol niet gekregen
    En twee:
    - Kijk naar zijn ogen en dan zul je zien dat hij geen lichaam nodig heeft om te acteren.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 10:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kan iemand me nu even heel hard een mep tegen het achterhoofd geven? Ik ben zo'n koppige, stomme trien soms. D:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 10:52 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Kan iemand me nu even heel hard een mep tegen het achterhoofd geven? Ik ben zo'n koppige, stomme trien soms. D:


    *Geeft harde mep tegen achterhoofd*
    Graag gedaan! ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh, wauw, je ondersteunt jezelf met hele, goede argumenten zeg :W

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 11:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misselijk zijn en huiswerk maken gaan niet samen.(cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eindelijk m'n abstract geschreven –– jammer dat ik hem nu nog naar het Engels moet vertalen, waar ik een gigantische ramp in ben.


    Paracosm schreef:
    Eindelijk m'n abstract geschreven –– jammer dat ik hem nu nog naar het Engels moet vertalen, waar ik een gigantische ramp in ben.

    Ik wil je wel helpen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HA - mijn vader die probeert te tekenen, that's a new one. Hij kan niet eens het opstartknopje van de laptop vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    HA - mijn vader die probeert te tekenen, that's a new one. Hij kan niet eens het opstartknopje van de laptop vinden.
    Wat hebben die twee dingen in godsnaam met elkaar te maken? :"D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)
    Wat hebben die twee dingen in godsnaam met elkaar te maken? :"D

    Dat hij dus sowieso hulp moet vragen.
    Je moet het niet zo letterlijk opvatten. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom? Waarom?
    Ik weet dat jij hier helemaal niks van bakt.
    Maar is dat echt de reden dat ik nu uren aan uren alleen het hele project moet gaan maken?
    Dat ik er al dat werk en tijd in stop en jij de eer op eist? Want geef toe, met die zielige glimlach en gespeelde onzekerheid hebb je de harten van alle docenten voor je gewonnen.
    Want ja, jij bent het goeie, slimme, fabuleuze meisje.
    "En ooh? Julia heeft ook mee geholpen? Ooh. Nouja. Jij hebt vast alles gedaan niet? Zij is toch maar een lui, irritant, vies kind. Wat aardig van je dat je het toch voor haar opneemt."

    En dit is al het hele jaar zo. Vuile stoephoer.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    We eten nooit gezamelijk en nu opeens wel. Zit iedereen daar een half uur lang aan tafel en ik zit daar met mijn maximaal drie boterhammen die ik na 5 minuten al op heb. Geweldig. Laat ik net doen of ik het leuk vind...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ha! Ik snap Goniometrie! (krul)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kassiopeia schreef:
    Ha! Ik snap Goniometrie! (krul)


    Ook examen Wiskunde aan het leren?
    Ik heb zo hard geen zin om daar oefeningen op te maken en 'k heb dinsdag examen, ugh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried