• De studio on beat bestaat. Alleen heb jij nu dus examen gedaan en gehaald. En ben je officieel leerling van de studio. Het is een school die zich echt op de zang muziek en dans richt. Alleen mensen die het sirieus nemen en kunnen mogen er les volgen.
    Staat nirt in titel maar het is een rpg

    Regels :
    -geen echte violetta personen
    -Maximaal 6 leraren.
    -Reserveren mag maar binnen.48uur maken.
    - Minimaal 20woorden


    Leraren
    Zang:
    zang:
    Dans: Danielle Jones-28-beetje gitaar jamespotter
    dans:
    muziek:
    Muziek : Samuel Ed Richards-29-gitaar, drums, saxofoon, piano. Jovantos

    Schoolhoofd(telt apart van 6leraren regel: Luna Cathalina Dockx-28-Piano en viool Alptraum

    Leerlingen:


    robin Tigrisblack -16-gitaar en piano robind19
    Indra Moon- 17 - gitaar en piano Alptraum
    Ashely ''Ash'' Lucy Cox.-16-De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel Jovantos
    Katharina Westfield-16-Piano, gitaar & drums Foreverx


    Hugo Dan McCain-17-drums JamesPotter
    Max Austin irwin .-18-drums basgitaar Jovantos
    Eduard Marriott-16-viool LittleJohn1
    Jason Smith-16- drums gitaar keyboard en mixen van muziek. robind19




    praattopichttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163359
    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163162&page=last#5408546

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:02 ]

    [eerste schooldag van studio on beat.]

    [MT! Dus iedereen komt echt voor het eerst eerst aan of gewoon na een zomervakantie waardoor ze er daarvoor nog hebben op gezeten?
    EDIT: Waar staat de school?]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 10:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    [MT! Dus iedereen komt echt voor het eerst eerst aan of gewoon na een zomervakantie waardoor ze er daarvoor nog hebben op gezeten?
    EDIT: Waar staat de school?]


    [ dat kan je zelf kiezen. maar de leeraren zaten er natuurlijk al. en de school staat in spanje (natuurlijk wel gewoon nederlands)]

    [Leraren* en is goed, dan ga ik schrijven zodra ik klaar ben met iets anders. Bedankt!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robin Tigrisblack

    Ik keek naar de deur van studio on beat. Ik was best wel benieuwd wie er vandaag nieuw kwamen. En hoe de lessen dit jaar gingen. En natuurlijk de einde jaars show. De show waarmee de studio elke schooljaar afsloot. Elk jaar is die anders. En de show van vorig jaar was geweldig. Ik zag hier en daar natuurlijk al leerlingen lopen. De ene drukker met muziek dan dan de andere. Wat me het meest verbaaste was dat dit jaar minder leerlingen waren aangenomen dan normaal. Ik denk ook dat het komt doordat de studio al heel veel talenten heeft rondlopen. Maar goed het is een roddel. En niet elke roddel moet je geloven. Dit word hoop ik een geweldig jaar.

    Luna Cathalina Dockx
    Met de tas koffie in mijn hand keek ik naar de nieuwe talenten die de deur van de studio inliepen. Enkele leerlingen sprongen er feller uit dan anderen. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door mijn collega's die lachend binnen gelopen kwamen. "Goeiemorgend." begroette ik ze vriendelijk, zette mijn tas koffie op de tafel neer en nam het stapeltje papieren van tafel dat ik zorgvuldig uitdeelde. "Dit zijn jullie lessenroosters en de namen van de studenten."

    Indra Moon
    De muziek galmde luid door mijn koptelefoon en ik was blij geweest dat die bus net luid getoeterd had of ik had hem nooit zien aankomen. Na één keer bijna overreden te zijn en ik 3 keer gevallen was waardoor mijn boeken al helemaal besmeurd waren had ik het gevoel dat deze dag alleen maar beter kon gaan. Ik hoopte op enkele nieuwe vrienden. Of in ieder geval om niet meer uitgelachen te worden om mijn passie voor muziek. Ik zette een ander liedje op. Danste al huppelend door de straten en botse tegen iemand op. "Ummmpfff." "Auw!"


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ashley Cox

    ''Thanks Gem.'' glimlachte ik naar mijn nicht. ''Geen probleem, het is toch dat ik hier ben.'' Ze omhelsde me en ik stapte de auto uit. Het zou mijn eerste jaar zijn op Studio On Beat. Ik loop naar binnen en zie een meisje al alleen lopen. Snel loop ik naar haar toe. ''Hey, ehm ik ben nieuw hier, zou jij misschien me kunnen vertellen waar wat is?'' Ze zag er wel aardig uit, en hopelijk was ze het ook. Mijn mobiel trilde en vliegensvlug pakte ik hem en las het berichtje. Harry weer.

    >> Veel succes daar Ash, en geloof geen roddels en trek je er ook niets van aan.
    << Bedankt! En zal ik doen. Hii andere jongens die dit lezen.
    >> HI!xLou


    Ik schudde mijn hoofd en stopte mijn mobiel weer weg waarna ik het meisje vragen aan keek.

    [Dus aan Robin]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Mt, dan maak ik eers mijn lerares af en daarna schrijf ik een reactie)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Samuel Richards.

    ''Goeiemorgend.'' begroette Luna ons. ''Morgen'' Ze gaf ons onze roosters en de namen van de studenten. ''Bedankt.'' Ik bekeek de lijst even en kwam tot de conclusie dat ik wel een leuke mentor klas had. Rustig pakte ik een kop koffie en nam er een slok uit, waarna ik de leerlingen bekeek. ''Ben benieuwd hoe dit jaar gaat verlopen.'' De meeste kinderen waren wel oké, maar iemand zoals Max Irwin was niet echt oké. Hij haalde het bloed bij veel docenten onder de nagels weg. Ik vond hem wel humor hebben, hij lette goed op in mijn lessen, deed goed zijn best. En grapjes om de tijd konden nog wel. Maar de andere leerlingen konden er ook wat van. Een iemand had een stroop op iemands anders wang gesmeerd, iedereen in de klas lachte. En het slachtoffer kon er zelf ook nog wel om lachen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    Vrolijk stapte in de studio binnen. ik kon mijn glimlach niet tegen houden. het was een geweldige dag. ik heb de hele vakantie gewacht tot ik weer naar school kon. Dat klinkt naar 3 jaar nog steeds raar. dit jaar kon ik op zoek naar nieuwe vrienden. mijn vorige vriend is gekapt met de opleiding. en de andere 2 hadden een tour nu. Ik liep naar me kluisje en deed me boeken erin. nieuw schooljaar. nieuwe meiden bedacht ik me lachend.

    Hugo Dan McCain

    Vrolijk spring ik uit mijn bed. Normaal was ik nooit zo'n ochtendmens, maar vandaag absoluut. Ik kleed mij snel aan en ga voor de spiegel staan. Na twintig minuten roept mijn moeder dat het eten klaar staat en dat ik nu naar beneden moet komen. Ik spring op en haal voor de laatste keer mijn hand door mijn haar. Dan ren ik de trap af, maar sla de achtste tree over, want die is stuk.
    Ik open moeizaam de deur en ga aan de tafel zitten. Ik eet veel ste snel en stik dan bijna.
    'Doe eens rustig, Hugo. Straks ben je dood voordat je überhaupt op die school hebt gezeten.' Zegt mijn vader terwijl hij op mijn rug klopt.
    Dan is het eindelijk tijd om te gaan. Ik pak mijn tas op en geef mijn ouders een knuffel. Ik loop richting de voordeur en roep nog een doei. Zelf hebben we geen auto, dus moet ik met de trein. Als die aangekomen is, spring ik erin en ga naast een vrouw zitten. We voeren een gesprek in doodse stilte. Alleen door de blikken die ze me geeft, weet ik dat ze zich aan mij irriteert.
    Dan komt de trein aan en ik spring eruit. Ik trek mijn tas achter mij aan en loop het stukje richting de school. Een grijns verschijnt op mijn gezicht zodra ik hem zie. Ik loop naar binnen en bestudeer in stilte de rest.

    (Danielle komt straks)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Robin Tigrisblack

    Ik keek het meisje vriendelijk aan. 'leuk dat je nieuw bent. Ik ben Robin. Er zijn hier vrij weinig lokalen. De weg vinden is makkelijk. Zang en Muziek word naast mekaar gegeven in die gang.' Ik wees de gang aan en daarna een andere.' In die gang heb je de 2 dans zalen. En hier links heb je de leraren kamer. En rechts heb je de kluisjes met aula. ' zei ik rustig. 'maar goed de eerste uur gaat zo beginnen. je kunt maar beter snel naar je les gaan.'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:00 ]

    [Ehmm....Ashely praatte tegen Robin?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    [Ehmm....Ashely praatte tegen Robin?]
    sorry wist niet dat je mij bedoelde. ik pas vorige stukje wel aan

    [Maybe is een praattopic handig? Anders praat iedereen hier?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded