• De studio on beat bestaat. Alleen heb jij nu dus examen gedaan en gehaald. En ben je officieel leerling van de studio. Het is een school die zich echt op de zang muziek en dans richt. Alleen mensen die het sirieus nemen en kunnen mogen er les volgen.
    Staat nirt in titel maar het is een rpg

    Regels :
    -geen echte violetta personen
    -Maximaal 6 leraren.
    -Reserveren mag maar binnen.48uur maken.
    - Minimaal 20woorden


    Leraren
    Zang:
    zang:
    Dans: Danielle Jones-28-beetje gitaar jamespotter
    dans:
    muziek:
    Muziek : Samuel Ed Richards-29-gitaar, drums, saxofoon, piano. Jovantos

    Schoolhoofd(telt apart van 6leraren regel: Luna Cathalina Dockx-28-Piano en viool Alptraum

    Leerlingen:


    robin Tigrisblack -16-gitaar en piano robind19
    Indra Moon- 17 - gitaar en piano Alptraum
    Ashely ''Ash'' Lucy Cox.-16-De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel Jovantos
    Katharina Westfield-16-Piano, gitaar & drums Foreverx


    Hugo Dan McCain-17-drums JamesPotter
    Max Austin irwin .-18-drums basgitaar Jovantos
    Eduard Marriott-16-viool LittleJohn1
    Jason Smith-16- drums gitaar keyboard en mixen van muziek. robind19




    praattopichttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163359
    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163162&page=last#5408546

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:02 ]

    Jason Smith

    "bijnamen weet ik genoeg. Zo als schoonheid of prinses. Maar de mooiste vind ik mijn meisje. Wat vind jij?" vroeg ik haar met een knipoog en een.grote glimlach.

    Ashley Cox.
    ''Bijnamen weet ik genoeg. Zoals schoonheid of prinses. Maar de mooiste vind ik mijn meisje. Wat vind jij?'' en hij knipoogde weer. ''Hmm, ligt eraan.'' grijnsde ik mysterieus naar hem. Hij was niet lelijk, totaal niet eigenlijk.


    [Ughh dit is zo kort, maar alright ik ben moe en sneaky bezig..]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [me 2. En vergeet je die andere niet tussen robib en max??]
    Jason Smith

    "jij en ik. Samen wat eten?? Ik trakteer dan kan je langer van me genieten." zei ik met een knipoog. Ik deed ff me hand door me haar waardoor alles perfect klopte.

    Ashley Cox.

    ''Jij en ik, samen wat eten? Ik trakteer dan kan je langer van me genieten.'' knipoogde hij. Hij pakte mijn hand vast en ik glimlachte even. ''Is goed,'' glimlachte ik. Ergens was het dom om met een persoon die ik net kende meteen al zo te doen maar he? Ik was nog jong, zoals mijn tante het altijd zei. Ik knipoogde even naar hem waarna ik weer een pluk haar achter mijn oor schoof.


    [Wies Robib? K ken alleen Robin, maar is goed D: morgen xd]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (gemenerik ik bedoel robin)
    Jason Smith
    Ik trek haar zachtjes aan haar hand mee. En leid haar zo naar het café. Ik trek als een heer een stoel voor haar en neem dan plaats. "eten drinken?? Kies jij maar. "

    Ashley Cox.
    Hij trok me zachtjes mee aan mijn hand. En zo leidde hij me naar het café. Er zaten meer kinderen van onze klas en ik keek even rond wie, maar ik zag verder niet echt kinderen met wie ik gesproken heb.Hij hielde stoel voor me naar achteren, en ging daarna zelf zitten. ''Eten, drinken? Kies jij maar.'' Ik keek kort bedenkelijk. ''Mij maakt het eerlijk niets uit.'' glimlachte ik.

    Max Irwin.
    ''Oké, heb je zin om zo in de pauze wat te gaan drinken? Er is een nieuwe café aan de overkant.'' stelde ze voor. Eventjes dacht ik na. ''Ehm..is goed. Dan pak ik eerst mijn jas uit mijn kluis oké? Het regent namelijk.'' glimlachte ik naar haar. Robin was wel aardig, en dat vond ik niet van veel mensen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    "wat dacht je van een cola, met een broodje hamkaas?? " vroeg ik haar met een.grote glimlach

    Robin Tigrisblack
    "natuurlijk is dat goed. Ik moet toch nog ff de gitaren terug hangen. Dan zie ik je zo??" vroeg ik hem terwijl ik al de gitaar pakte.

    Ashley Cox.

    ''Wat dacht je van een cola, met een broodje hamkaas?'' vroeg hij met een glimlach. Mijn wangen werden iets rood en ik zei:''Ehm, ik ben vegetariër.'' Het was niet gelogen. Mijn moeder was altijd al tegen het doden van dieren voor eten, en was vegetariër. En zelf was ik ook na gaan denken, het was waar. En sinds dien at ik niet meer vlees. Alleen vegetarisch vlees.

    Max Irwin.

    ''Natuurlijk is dat goed. Ik moet toch nog ff de gitaren terug hangen. Dan zie ik je zo?'' vroeg ze en ze pakte haar gitaar. ''Is goed. Tot zo,'' grijnsde ik en ik begon het lokaal uit te lopen naar mijn kluis waar ik mijn jas uithaalde. Sloom deed ik hem aan en begon ik weer naar het lokaal te lopen waar ik even naar binnen keek. ''Ben je klaar Robin?'' vroeg ik.

    Samuel Richards.

    Enkel Robin, was nog in het lokaal om de gitaren op te hangen. Ik glimlachte even naar haar. ''Bedankt,'' zei ik menend. Ze was altijd al wel een goede leerlinge geweest. Max stond bij de deur op haar te wachten. ''Ga maar weg, ik doe de rest wel.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    "sorry dat wist ik niet. Dan maar alleen een broodje kaas?" vroeg ik haar. Ik voelde me best wel schuldig.

    Robin Tigrisblack

    Ik was nog even bezig met de gitaren toen de leeraar zei dat het zo goed was. Snel knikte ik en stond Max alweer op me te wachten. Ik liep naar hem toe. "ja, ik ben klaar zullen we gaan?"

    Ashley Cox.

    ''Sorry dat wist ik niet. Dan maar alleen een broodje kaas?'' vroeg hij me. Ik knikte. ''Je kon het niet weten,'' Normaal zou het haar niet boeien hoe iemand zich voelde, maar bij Jason op een of andere manier wel.

    Max Irwin.

    ''Ja, ik ben klaar zullen we gaan?'' vroeg Robin. Ik knikte en sloeg voorzichtig een arm om haar schouders, als ze het niet wilde kon ze me altijd weg duwen. ''Ik betaal wel.'' vertelde ik haar.

    Samuel Richards.

    Robin knikte en liep naar de jongen toe, waarna ze samen wegliepen. Snel zette en hing ik alles op de goede plek waarna ik het lokaal uit liep, en die op slot deed. Daarna liep ik naar de leraren kamer en pakte ik een kop koffie. Mijn blik gleed door de lege gang, en ik besloot maar om in de kantine op te letten. De kantine zat vooral vol met nieuwe leerlingen, die nog niet naar het nieuwe cafeetje wilden hier tegenover.


    [Iemand voor Sam?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    Ik glimlachte naar haar en liep naar de bar. "ik bestel even hoor." zei ik snel. Ik gaf de man de bestelling door en ging weer bij ash zitten. "hoe was je zomer?? "

    Robin Tigrisblack

    Ik glimlachte tegen max toen hij ze arm om me schouder legde. Samen liepen we naar het café. "ik betaal eerlijk mijn eten. " zei ik lachend.

    Ashley Cox.

    ''Ik bestel even hoor.'' zei Jason en hij liep snel naar de bar. Hij kwam weer zitten, na te bestellen en vroeg:''Hoe was je zomer?'' Ik glimlachte. ''Regenachtig...'' grinnikte ik. ''Maar verder wel oké. Meestal gewoon met mijn muziek bezig geweest, jij dan?''

    Max Irwin.

    Ze glimlachte na dat ik mijn arm om haar schouder had gelegd. ''Ik betaal eerlijk mijn eten.'' zei ze lachend toen we bij het café waren. ''Zo leer ik nooit om een gentleman te zijn,'' plaagde ik haar. ''Dat is dan jouwn schuld.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    "simpel en easy eigelijk niks bezonders. Behalve dat ik de leeraar van zang zijn huis heb bekogeld met eieren zonder dat die weet dat ik het was." gaf ik haar als antwoord. De ober bracht het eten en ik gaf Ashely me zeldzame glimlach.

    robin Tigrisblack

    "haha word je ook nooit." gaf ik plagerig antwoord. Ik voelde in ne zakken. "oeps ben me portemonnee vergeten. Ik betaal je straks terug" Zei ik rustig. Hopend dat hij dit goed vond.

    Hugo Dan McCain

    Indra bestelt een sapje en een tosti. 'Doe mij maar hetzelfde.' mompel ik tegen de vrouw.
    'Zullen we anders bij hun gaan zitten?' vraagt Indra dan aan mij en ik knik eventjes.
    'Ja is goed, dan leer ik hier ook nog een paar mensen kennen' Ik grinnik even en haar mijn hand door mijn haar.

    (@Jovantos: Ik heb Danielle voor Sam)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ashley Cox.

    ''Simpel en easy eigenlijk niks bijzonders. Behalve dat ik de leraar van zang zijn huis heb bekogeld met eieren. Zonder dat die wist dat ik het was.'' gaf hij toe. Iemand kwam ons eten bregen en hij glimlachte naar me. Ik glimlachte -iets wat verlegen- terug. ''Ben je eigenlijks Spaans? Je ziet er namelijk niet zo uit.'' vroeg ik hem.

    Max Irwin.

    ''Haha, wordt je ook nooit.'' plaagde Robin me. Ik trok een neppe pruillip. ''Ook gemeen Robintje.'' plaagde ik terug. Ze voelde in haar zakken. ''Oeps, ben mijn portomonee vergeten. Ik betaal je straks wel terug.'' zei ze rustig. ''Hoeft niet joh,'' wuifte ik het weg.


    [@JamesPotter: Is goed :D]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded