• De studio on beat bestaat. Alleen heb jij nu dus examen gedaan en gehaald. En ben je officieel leerling van de studio. Het is een school die zich echt op de zang muziek en dans richt. Alleen mensen die het sirieus nemen en kunnen mogen er les volgen.
    Staat nirt in titel maar het is een rpg

    Regels :
    -geen echte violetta personen
    -Maximaal 6 leraren.
    -Reserveren mag maar binnen.48uur maken.
    - Minimaal 20woorden


    Leraren
    Zang:
    zang:
    Dans: Danielle Jones-28-beetje gitaar jamespotter
    dans:
    muziek:
    Muziek : Samuel Ed Richards-29-gitaar, drums, saxofoon, piano. Jovantos

    Schoolhoofd(telt apart van 6leraren regel: Luna Cathalina Dockx-28-Piano en viool Alptraum

    Leerlingen:


    robin Tigrisblack -16-gitaar en piano robind19
    Indra Moon- 17 - gitaar en piano Alptraum
    Ashely ''Ash'' Lucy Cox.-16-De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel Jovantos
    Katharina Westfield-16-Piano, gitaar & drums Foreverx


    Hugo Dan McCain-17-drums JamesPotter
    Max Austin irwin .-18-drums basgitaar Jovantos
    Eduard Marriott-16-viool LittleJohn1
    Jason Smith-16- drums gitaar keyboard en mixen van muziek. robind19




    praattopichttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163359
    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163162&page=last#5408546

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:02 ]

    Jason Smith

    "verschillende gitaar keyboard maar ben het meest bezig met me leptop muziek mixen. En jij?" vroeg ik haar. Ik had intussentijd me leptop anders neer gezet.

    Robin Tigrisblack

    Ik liep naar de gene achter de drums. "hey ik ben Robin. Je bent hier nieuw of niet??" vroeg ik hem. Ik wist niet zeker of ik hem eerder gezien had.

    Hugo Dan McCain

    Ik zie hoe er een meisje naar me toeloopt dus ik stop even met drummen.
    'Hey, ik ben Robin. Je bent hier nieuw of niet?' Zegt ze en ik grijns even naar haar.
    'Hugo! En het is inderdaad mijn eerste jaar. Hoe gaat het?' ik glimlach eventjes naar haar en rol een van de sticks door mijn handen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Robin Tigrisblack

    "Het gaat goed. Leuk je te ontmoeten. Speel dat nog eens. Het klonk goed. Ik ga je proberen te volgen." zei ik vriendelijk terwijl ik me gitaar goed in handen nam.

    Hugo Dan McCain

    'Het gaat goed. Leuk je te ontmoeten. Speel dat nog eens. Het klonk goed. Ik ga je proberen te volgen.' zegt Robin en ik grijns eventjes. Ik pak de sticks vast en begin te drummen. Ik begin rustig totdat ik merk dat ze het volgt. Dan speel ik op normaal tempo en kijk Robin even met een grijns aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Indra Moon
    "Gitaar en piano." glimlachte ik weer. Ons gesprek werd verstoord door twee anderen die een stukje speelde. Het was duidelijk dat het meisje de jongen wou volgen. We gingen er wat bij staan en zachtjes begon ik mee te bewegen op het ritme. "Jezus, dat is zo zachtzinnig allemaal!" De hele groep keek van de twee naar de ene jongen achteraan in de klas. Hij leek eerder stoer dan vriendelijk. Zijn blonde haren stonden in een kuif. Geamuseerd keek hij ons aan terwijl hij met zijn lippiercing speelde. Hij wachte op een reactie van ons.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Robin Tigrisblack

    Ik begon rustig mee te spelen toen hij begon. Toen die normaal tempo aan pakte tikte ik jason aan voor opname wat die ook deed. Ik ging toen weer bij drums staan en tikte een paar mensen aan die mee begonnen te spelen.

    Jason Smith

    Toen robib me aan tikte begon ik met opnemen en keek toen naar Indra. Ik gaf haar een Gitaar als teken voor mee spelen. Ik negeerde de jongen en liep naar me leptop. Ik verwerkte wat laptop muziek waardoor er ook wat drukkere muziek tussen kwam wat wrl klonk.

    Hugo Dan McCain

    Ik zie hoe meer mensen mij volgen en ik grijns eventjes. Ik concentreer me weer op de drums. Er komt ook iemand met een laptop bij die er nog wat extra muziek bijgooit. Ik ga over naar een ander ritme en kijk de mensen om mij heen eventjes omstebeurten aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Jezus mensen, waarom bespeelt iemand Samuel? Het is toch mijn rol of niet?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    [Jezus mensen, waarom bespeelt iemand Samuel? Het is toch mijn rol of niet?]

    Ik deed het even met opdracht omdat we anders vast liepen.

    [Je kon oowk gewoon doen dat iedereen vrij uit ging. Wil je even samen stellen wat ik gemist heb?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    [Je kon oowk gewoon doen dat iedereen vrij uit ging. Wil je even samen stellen wat ik gemist heb?]
    [alleen dat we als opdracht kregen een liedje te maken op de instrumenten. En daar waren we nu mee bezig ]

    Ashely Cox.

    Ik volgde niet echt veel van de gesprekken en liep naar een van de keyboards toe. Mijn handen gleden even over de toetsen en ik pakte mijn notitie boekje waar wat noten in stonden. Van een spaans liedje, die eigenlijks Engels was. Lo que soy, oftewel this is me. Misschien kon ik een paar gebruiken voor bij de opdracht. Ik besloot om maar het eerste couplet te doen. Mijn handen drukten op de goede toetsen en zachtjes zong ik mee.
    Desde muy niña siempre actué. Con timidez, con el miedo de decir. Todo de una vez, tengo un sueño en mi. Que brillando esta, lo dejar salir por fin, tu sabrás Ik hield me stil toen Jasmine ook bij een van de keyboards ging staan. Eigenlijk wou ik het refrein nog verder doen, maar goed.

    [Ik weet niet of dit klopt of niet maar oké.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Katharina Westfield

    Ik kijk naar buiten en zie de grond steeds dichterbij komen. Vandaag begint mijn nieuwe begin op mijn nieuwe school. Ik snap niet waarom iedereen Spanje zonnig noemt. Het regent buiten, Australië is veel zonniger. Australië, het land waar ik ben geboren, het land waar ik van hou en waar ik een hekel aan heb, het land waar ik goede en slechte herinneringen aan heb. De meeste zijn slecht en daarom ben ik super blij dat ik hier opnieuw kan beginnen, ik ben toegelaten. Ik ga vandaag beginnen met mijn lessen, te laat. Het vliegtuig had vertraging en ik heb dertien uur op het vliegveld moeten wachten. Ik hoop dat anderen me niet weer als de buitenstaander zien, dat ik eindelijk wordt geaccepteerd, om niet steeds op de rand van de klif te staan, bereid om te vallen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Max Irwin.

    Ik rende vliegensvlug door de straten, en werd kletsnat. Verdomde regen! Mijn blik valt op de school en snel ren ik naar binnen waarna ik naar mijn kluis ga, mijn jas er in dump, hem op slot doe en me snel naar muziek. Gelukkig was Samuel Richards, een erg aardige leraar, en hij vond het meestal niet erg als ik te laat kwam. Ik liep de klas in en zag iedereen bij de instrumenten. Richards keek me even hoofdschuddend aan. ''Sorry meneer, ik moest lopen. Door de regen.'' excuseerde ik me. ''Pak maar een instrument. En ga met de rest werken aan de opdracht, vraag maar aan iemand.'' zei hij. Ik keek even rond. Wie moest in in hemels naam vragen dan?!


    [Iemand voor Max?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded