• De studio on beat bestaat. Alleen heb jij nu dus examen gedaan en gehaald. En ben je officieel leerling van de studio. Het is een school die zich echt op de zang muziek en dans richt. Alleen mensen die het sirieus nemen en kunnen mogen er les volgen.
    Staat nirt in titel maar het is een rpg

    Regels :
    -geen echte violetta personen
    -Maximaal 6 leraren.
    -Reserveren mag maar binnen.48uur maken.
    - Minimaal 20woorden


    Leraren
    Zang:
    zang:
    Dans: Danielle Jones-28-beetje gitaar jamespotter
    dans:
    muziek:
    Muziek : Samuel Ed Richards-29-gitaar, drums, saxofoon, piano. Jovantos

    Schoolhoofd(telt apart van 6leraren regel: Luna Cathalina Dockx-28-Piano en viool Alptraum

    Leerlingen:


    robin Tigrisblack -16-gitaar en piano robind19
    Indra Moon- 17 - gitaar en piano Alptraum
    Ashely ''Ash'' Lucy Cox.-16-De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel Jovantos
    Katharina Westfield-16-Piano, gitaar & drums Foreverx


    Hugo Dan McCain-17-drums JamesPotter
    Max Austin irwin .-18-drums basgitaar Jovantos
    Eduard Marriott-16-viool LittleJohn1
    Jason Smith-16- drums gitaar keyboard en mixen van muziek. robind19




    praattopichttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163359
    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163162&page=last#5408546

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:02 ]

    Jovantos schreef:
    [Maybe is een praattopic handig? Anders praat iedereen hier?]

    [is er nu en me stukje aangepast]

    Ashley Cox

    ''Leuk dat je nieuw bent. Ik ben Robin. Er zijn hier vrij weinig lokalen. De weg vinden is makkelijk. Zang en Muziek word naast mekaar gegeven in die gang.'' en ze wees naar een gang. Ze wees naar een andere gang en zei dat dat de danszalen en links de leraren kamer. En recht de aula met de kluisjes. ''Ik ben Ashley. Ashley Cox. Maar noem me gewoon maar Ash.'' glimlachte ik. Toen ze ze dat het eerste uur bijna ging beginnen knikte ik. ''Bedankt Robin. Leuk je te ontmoeten.'' Mijn Engelse accent was heel anders dan het Spaans accent bij de rest waarschijnlijk. Ik begon te lopen naar het lokaal van muziek.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robin Tigrisblack

    Ik lachte toen ze naar het muziek lokaal liep. Blijkbaar waren we dus klasgenoten. Ik liep er nu ook rustig heen. En ik bleef nadenken over het accent. Ik herkende het niet doordat ik het nooit had gehoort. Ik liep lachend het lokaal in en keek rond. Hier en daar nieuwe gezichten.dus nieuwe mensen.

    Samuel Richards.

    De les begon bijna dus zette ik mijn koffie weg en snelde ik me naar het lokaal, waar dus al een paar mensen zaten. Ik liep het lokaal in en ging achter mijn bureau zitten. Sommige leerlingen waren nieuw, en anderen had ik al vaker gehad. ''Alvast voor de nieuwe leerlingen: Ik ben meneer Richards. Zoals jullie horen, en ook wel zien ben ik niet Spaans. Maar Brits. Sommige kennen me al en anderen niet. Maar goed; welkom iedereen, we wachten even op de rest.'' deelde ik de klas mee. Na 2 minuten stond ik op en ging ik bij de deur staan. Laat komers hadden nog wel geluk, bij anderen docenten niet, meestal. Mij maakte het niet uit, het ging toch niet van mijn salaris af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    Ik had gezien dat ik les had van Samuel. Dus ik liep rustig op me gemak naar het lokaal. "Goedendag meneer." zei ik toen ik telaat binnenstapte en plaats nam. Ik keek hem grijnzend aan.

    Samuel Richards.

    De meeste leerlingen zaten al, enkel miste Jason nog, zoals gewoonlijk. Hij kwam als laatste binnen en zei:''Goedendag meneer.'' en hij ging zitten. Waarna hij me met een grijns aan keek. ''Hallo Jason. Wie missen we nu nog mensen? Dan kunnen we beginnen,'' Jason was altijd al een van de leerlingen geweest die het leuk vond om te laat te komen, ergens mocht ik de jongen wel. Hij had nog wel een goed gevoel voor humor, alleen was hij ook wel eens irritant.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    Ik keek de groep rond en mijn ogen bleven hangen bij asley. Op eerste gezicht geen verkeerde meid. Ik keek toen weer naar Samuel. Ik ben benieuwd naar deze les want hij lijkt in een goede bui.

    Danielle Jones

    Met mijn kop koffie nog in mijn hand, krijg ik mijn rooster aangeboden door Luna. Ik bekijk hem eventjes en bestudeer dan de binnenstromende leerlingen. De meesten ken ik wel, maar sommige zijn nieuw. Dat vind ik wel leuk. Nieuwe leerlingen zijn soms hoe je ze verwacht en soms ook helemaal niet. Het eerste uur had ik nog niet les. Ik nam plaats in de lerarenkamer en nam nog wat administratie door.

    Hugo Dan McCain

    Nadat ik mijn spullen in mijn kluisje heb gedaan en mijn rooster bekeken heb, loop ik naar het muziek lokaal. Ik kom vlak na Jason binnen en grijns even naar de klas. Ik ga ergens achterin zitten en leun ontspannen achterover. Vanaf deze plek kan ik iedereen goed bekijken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ashley Cox.

    Robin liep ook naar het muziek lokaal, wat betekende dat we bij elkaar in de klas zaten. De docent ging achter zijn bureau zitten en begon te praten;''Alvast voor de nieuwe leerlingen: Ik ben meneer Richards. Zoals jullie horen, en ook wel zien ben ik niet Spaans. Maar Brits. Sommige kennen me al en anderen niet. Maar goed; welkom iedereen, we wachten even op de rest.'' Ik ben dus niet de enige Brit hier! HA! Een jongen kwam te laat de klas in en heette blijkbaar Jason. Ik zat ergens aan een tafeltje naast een meisje dat vaagjes mompelde dat ze Jasmine heette. Een blik bleef kort op mij rusten en ik wilde weten wie, maar ik keek maar niet. ''Goed we beginnen maar gewoon, laat komers hebben vandaag pech.'' hoorde ze meneer Richards zeggen. ''We gaan vandaag bezig met instrumenten. Iedereen mag kiezen welke je wilt. Of het nou de triangel is of de drums pak gewoon maar. Er is wel 1 drumstel en er zijn 4 akoestische gitaren en 4 bass gitaren. 3 keyboards en ja, triangels wel meer.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Eduard Marriott

    De reden waarom dat Eduard Marriott wat later was, was simpel. Nieuwe school. Hij was maar net op tijd toegekomen en tegen de tijd dat hij het klaslokaal had gevonden. Tot overmaat van ramp werden ze daar opgewacht door de muziekleerkracht. Hij zou nog veel tijd bij hem doorbrengen dus een betere eerste indruk kon hij al niet meer verzinnen. Hij knikte verontschuldigend voor zijn late aankomst en zette zich op een van de stoelen, waarbij hij eerst nog zijn viool van zijn rug moest halen. De elektrische viool had hij niet meer, eerst zou hij eens zien of hij die echt nodig zou gaan hebben.

    Hugo Dan McCain

    Net toen ik zat, begon meneer Richards met praten. 'Goed we beginnen maar gewoon, laat komers hebben vandaag pech. We gaan vandaag bezig met instrumenten. Iedereen mag kiezen welke je wilt. Of het nou de triangel is of de drums pak gewoon maar. Er is wel 1 drumstel en er zijn 4 akoestische gitaren en 4 bass gitaren. 3 keyboards en ja, triangels wel meer.' zei hij. Snel sta ik op en loop naar het drumstel toe. Ik neem plaats op de kruk en pak de drumsticks. Ondanks dat ik nieuwsgierig was naar de andere instrumenten, wilde ik eerst het drumstel uitproberen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Robin Tigrisblack

    Natuurlijk liep ik snel naar een basgitaar. Niet dat ik daar iets mee had. Maar een Electrice gitaar was er dus blijkbaar niet. Ik keek rond en liep naar jason. Ik keek over zijn schouder mee naar zijn laptop. "weer aan het opnemen? "

    Jason Smith

    Ik had me laptop erbij gepakt en hem aangesloten op een box. Hierdoor registreerde hij alle muziek. Ik schrok toen Robin achter je stond. "ja natuurlijk ben ik weer bezif is beetje me ding hè?" gaf ik als antwoord

    Indra Moon
    Na tegen een jongen opgelopen te zijn, me ge-excuseerd te hebben en -zoals vaker- te laat kwam, kwam ik nogal op een ongepast moment binnen in de les muziek. Iedereen stond in een groep samen met elk van hun een instrument vast. "Eeeuuhh..." stamelde ik en sloeg meteen mijn blik neer. "Goeiemorgen. Kom erbij staan zou ik zeggen, we waren net begonnen." De docent keek me bemoedigend aan en wees naar de overige insturmenten. Ik liep naar een overige gitaar. "Ik herhaal nog even voor onze laatkomer. Mijn naam is dus Samuel Richards en ik ben de muziekleraar. Welkom." Ik knikte even vriendelijk. Verlegen keek ik weg, weg van de klas maar ergens kon ik de nieuwsgierigheid niet te baas. Ik wou weten of ik ze wel leuk waren. Mijn ogen gleden over mijn medeleerlingen. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door de leraar die de opdracht begon uit te leggen.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    [ik doe de als opdracht een lied maken met mekaar]
    Jason Smith

    Ik keek naar de meid die binnenkwam en toen de docent klaar was stapte ik op haar af."Ik ben jason en jij?" Ik keek haar glimlachend aan.

    Indra Moon
    "Indra." Zijn mierzoete glimlach viel me als eerste op, daarna pas zijn blauwe ogen. "Ben je nieuw hier?" vroeg hij. Maar de vraag had wat tijd nodig om door te dringen. Vragend keek hij me aan. Ik had net op tijd mijn antwoord klaar voordat hij zijn vraag zou herhalen. "Euh ja, jij?" "Ik ga hier al enkele jaren naar school." beantwoorde hij de mijne. "Oh." zei ik zacht als reactie. "Wat voor instrumenten speel je?" vroeg ik enthousiast toen ik uiteindelijk een gespreksonderwerp gevonden had.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.