• De studio on beat bestaat. Alleen heb jij nu dus examen gedaan en gehaald. En ben je officieel leerling van de studio. Het is een school die zich echt op de zang muziek en dans richt. Alleen mensen die het sirieus nemen en kunnen mogen er les volgen.
    Staat nirt in titel maar het is een rpg

    Regels :
    -geen echte violetta personen
    -Maximaal 6 leraren.
    -Reserveren mag maar binnen.48uur maken.
    - Minimaal 20woorden


    Leraren
    Zang:
    zang:
    Dans: Danielle Jones-28-beetje gitaar jamespotter
    dans:
    muziek:
    Muziek : Samuel Ed Richards-29-gitaar, drums, saxofoon, piano. Jovantos

    Schoolhoofd(telt apart van 6leraren regel: Luna Cathalina Dockx-28-Piano en viool Alptraum

    Leerlingen:


    robin Tigrisblack -16-gitaar en piano robind19
    Indra Moon- 17 - gitaar en piano Alptraum
    Ashely ''Ash'' Lucy Cox.-16-De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel Jovantos
    Katharina Westfield-16-Piano, gitaar & drums Foreverx


    Hugo Dan McCain-17-drums JamesPotter
    Max Austin irwin .-18-drums basgitaar Jovantos
    Eduard Marriott-16-viool LittleJohn1
    Jason Smith-16- drums gitaar keyboard en mixen van muziek. robind19




    praattopichttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163359
    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163162&page=last#5408546

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:02 ]

    Robin Tigrisblack

    Ik ronde mijn noten af en keek toen ik max binnen zag komen. Toen max rond keek stapte ik op hem af. "hey, ik ben Robin. We moeten met instrumenten een liedje maken." Zei ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 19:04 ]

    (robib kan wel voor max)

    Max Irwin.

    Robin stapte op me af en zei:''Hey, ik ben Robin. We moeten met instrumenten een liedje maken.'' Ik knikte kort. ''Max, maar ik kende je al Robin.'' grinnikte ik. ''Maar bedankt.'' Ik begon Highway to Hell te spelen van AC/DC. Een geweldige band, waar ik echt fan van ben! Net zoals the Rolling Stones en Guns N' Roses. Dat noemde ik nou muziek, en niet die boybandjes zoals die ene Nederlandse ofzo Mainstreet. Dat was gewoon gehoorsmarteling. ''Hoe was je vakantie?'' vroeg ik haar en ik stopte met spelen.

    [Voor de fans van mainstreet: Sorry, maar ik moest iets bedenken.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robin Tigrisblack

    "haha dat is waar ook." ik luisterde naar het nummer. "geweldig nummer. Mijn vakantie was te sloom. Een broertje dat klaagt over je muziek en dan je ouders die hem steunen. Maar jouwne dan?"

    Max Irwin.

    ''Haha dat is waar ook.'' antwoordde Robin. Ze luisterde even naar het lied dat ik speelde en antwoorde. ''Geweldig nummer. Mijn vakantie was te sloom. Een broertje dat klaagt over je muziek en dan je ouders die hem steunen. Maar jouwne dan?'' Ik glimlachte eventjes. ''Het nummer heet highway to hell, van AC/DC. Das zou inderdaad irritant zijn. En mijn vakantie was zoals gewoonlijk.'' Ze hoefde mijn problemen thuis niet te weten, dat hoefde niemand, maar dan ook echt niemand.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robin Tigrisblack

    "oke, heb je zin om zo in de pauze wat te gaan drinken?? Er is een nieuwe café aan de overkant. "stelde ik hem voor. Toen ik op de klok keek was het toch zo pauze. Ik borg me gitaar alvast op.

    (zo ziet het lokaal eruit met instrumenten aan de muur.)

    Indra Moon
    Tijdens de pauze bleef ik natuurlijk weer als enige achter. Het viel me op dat er nog een meisje in de hal stond rond te dolen. Ik wist niet zo goed of het wel slim zou zijn als ik haar aan zou spreken na mijn geweldige flater net in de klas. Ik besloot het niet te doen. Ik wou niet al te hard opvallen op mijn eerste schooldag. Ik rommelde wat in mijn tas en vond één van m'n nieuwe liedjes. Het was bijna af, het moest enkel nog wat bijgewerkt worden. Ik ging op zoek naar een piano, legde de bladmuziek op zijn plaats en plaatste mijn vingers op de toetsen.

    She’s a light
    Seen by everyone
    In this endless night
    She’s visited by the moon
    And her shinning grave
    She doesn’t leave you untouched
    Like a warm embrace
    Can’t go can’t walk away from her

    Tall she stands
    Always with her head in the clouds
    Filled with dreams and demands
    Her point of view
    Is something people admire her for
    Her sight stays with you
    Like an angel in disguise

    Her maker knew what he was doing
    She was made for greatness
    It’s about her that i sing
    People from all around know her
    They seek her out to reach the top
    She makes clear it’s a hard and slow road
    Sometimes ending with an unclouded teardrop

    You have to see her
    To believe it, yeah
    Oh, yes sire
    She’s not an easy target
    Oh..
    She’s out of our league

    Tall she stands
    Always with her head in the clouds
    Filled with dreams and demands
    Her point of view
    Is something people admire her for
    Her sight stays with you
    Like an angel in disguise


    You have to see her
    To believe it, yeah
    Oh, yes sire
    She’s not an easy target
    Oh..
    She’s out of our league


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hugo Dan McCain

    Voordat ik het weet is Robin al weer weg en ik sta op. Ik leg de sticks weer bij het drumstel en haal mijn hand door mijn haar. Ik ken eigenlijk niemand, dus misschien is het slim om kennis te gaan maken. Dan zijn de meesten het lokaal uit. Het zou wel pauze zijn of zo. Ik wil net de rest volgen het lokaal ui als iemand piano speelt. Ik draai me om en blijf een tijdje naar het meisje kijken dat piano speelt. Als het is afgelopen, loop ik naar haar toe en glimlach even.
    'Dat was heel erg mooi. Hoe heet het? Ik ken het niet.' zeg ik glimlachend terwijl ik mijn hand uitsteek. 'Ik ben Hugo trouwens.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Indra Moon
    "Indra." Glimlachte ik. "En het kan wel kloppen dat je het niet kent. Ik heb het zelf geschreven. Maar ik heb nog niet echt de juiste titel." Ik stopte de bladmuziek weer weg. "Misschien ken je dit lied wel?" vroeg ik en sloeg enkele toetsen aan.

    [Verzin maar een leuk liedje :p ben al wat inspiratieloos]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hugo Dan McCain

    Het meisje stelt zich voor als Indra en vertelt dat ze het liedje zelf geschreven heeft. Ik knik bewonderend eventjes. Ik leun tegen de piano aan terwijl ik haar vingers opnieuw over de toetsen zie gaan. Nadat ik de tonen hoor glimlach ik vluchtig even.
    'Clocks van Coldplay, toch?' vraag ik nieuwsgierig en ik kijk haar aan. 'Zullen we trouwens zo wat eten?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Indra Moon
    "Lijkt me leuk. Zullen we anders naar dat nieuwe café aan de overkant gaan?" Hij knikte rustig. Samen liepen we binnen, en na het menu grondig onderzocht te hebben bestelde ik een sapje en een tosti. Ik wachtte nog even om mijn klasgenoot. Ik keek de tafels rond en merkte dat bijna de hele klas hier zat. Enkele leerlingen glimlachte vriendelijk naar me. "Zullen we anders bij hun gaan zitten?" vroeg ik aan Hugo.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Jason Smith

    Ik liep het lokaal uit en gaf hier en daar een paar meiden de glimlach. Daarvoor had ik me tanden deze zomer laten bleken. En glimlach dat perfect uitkwam bij mijn ogen. Ik zag hier en daar een paar meiden me na staren en ik wist dat het werkte. Ik liep op asley af en en stapte op haar af. "volgens mij kennen wij elkaar nog niet?" vroeg ik met een grote glimlacht.

    Ashley Cox.

    De bel ging en ik greep mijn tas. Eén jongen kwam op me afgestapt. ''Volgens mij kennen wij elkaar nog niet?'' vroeg hij met een grote glimlach. Ik grijnsde lichtjes. ''Inderdaad.'' antwoordde ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Smith

    "ik ben jason maar noem jij me maar de jongen waar je op wachtte." zei ik glimlachend. Ik hoopte eigelijk dat dit werkte want dit was de eerste keer dat ik het probeerde. "en hoe heet deze prinses??" Vroeg ik haar.

    Ashely Cox.
    ''Ik ben Jason maar noem jij me maar de jongen waar je op wachtte.'' zei hij nog glimlachend. Ik keek even in zijn mooie blauwe ogen tot ik zijn vraag hoorde. ''En hoe heet deze prinses?'' Mijn hand voog een pluk haar uit mijn gezicht en ik antwoordde:''Ashley, maar verzin maar een bijnaam.'' knipoogde ik. Wat 'geflirt' kon geen kwaad,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded