• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Stannis schreef:
    Huh... heeft Ronaldo nu NIET zn kapsel veranderd in de pauze...???


    Haha :') aansteller hij.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Amarela schreef:
    Ronaldo heeft zijn dagje vandaag niet echt hahaha.


    Mhm, logisch als hij die bal amper krijgt van die andere idioten :')


    El Diablo.

    Stiekem vind ik het heel grappig dat Portugal en dan vooral Ronaldo zo op hun bek gingen (: Duitsland was best goed, en ik vond het leuk dat ze ook gewoon hun best bleven doen terwijl ze al lang duidelijk gewonnen hadden.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    campeon schreef:
    (...)

    Mhm, logisch als hij die bal amper krijgt van die andere idioten :')


    Niet alleen de schuld van de anderen, hij schiet de hele tijd tegen de benen van de Duitsers ;p.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Niet alleen de schuld van de anderen, hij schiet de hele tijd tegen de benen van de Duitsers ;p.


    Oké, dat ook wel een beetje. Maar vooral de schuld van die anderen xd


    El Diablo.

    Heb uiteindelijk toch nog beneden gezeten (met de Duitse vlag, zo'n Hawai bloemenkrans en vlaggetjesschmink)

    4-0 YAAAAY

    M'n moeder bleef Mertesacker maar "Nekmassage" noemen haha :')


    Edit: Ik vind het wel jammer dat ik de penalty van Müller gemist heb :( was net tien seconden te laat beneden

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 20:27 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    campeon schreef:
    (...)

    Oké, dat ook wel een beetje. Maar vooral de schuld van die anderen xd


    Ik vond hem met de bal anders ook maar matig vandaag? En op sommige momenten deed hij ook maar weinig moeite om die bal te krijgen. Nu ja, slechte dag kan iedereen hebben he, kijk maar naar Casillas verleden week. Ik hoop dat hij de volgende wedstrijd beter speelt, want ik zie 'm wel graag bezig :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    campeon schreef:
    (...)

    Oké, dat ook wel een beetje. Maar vooral de schuld van die anderen xd

    Portugal was in het algemeen niet goed bezig, Duitsland overheerste gewoon. Maar ach, dat Duitsland nu goed heeft gespeeld en Portugal niet zegt helemaal nada :')


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)
    Portugal was in het algemeen niet goed bezig, Duitsland overheerste gewoon. Maar ach, dat Duitsland nu goed heeft gespeeld en Portugal niet zegt helemaal nada :')


    Ach ja, ik hoop maar voor ze dat ze beter tegen de VS spelen :')


    El Diablo.

    Ghana :') Heel veel zin in de wedstrijd GHA - USA. Ben dan ook echt helemaal voor Ghana.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    campeon schreef:
    (...)

    Ach ja, ik hoop maar voor ze dat ze beter tegen de VS spelen :')


    Ik ben dan wel voor USA. Al is dat geen Europees land. Ik heb gewoon helemaal nada met Portugal XD.


    That is a perfect copy of reality.

    Zarautz schreef:
    Stiekem vind ik het heel grappig dat Portugal en dan vooral Ronaldo zo op hun bek gingen (: Duitsland was best goed, en ik vond het leuk dat ze ook gewoon hun best bleven doen terwijl ze al lang duidelijk gewonnen hadden.


    Duitsland was inderdaad gewoon super!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Grappig hoe men hier bijna enthousiaster is over de winst van Duitsland dan over die van Nederland.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Grappig hoe men hier bijna enthousiaster is over de winst van Duitsland dan over die van Nederland.
    Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, Maar aan de andere kant hoef je ook niet persee voor je thuisland te zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 21:41 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Audacity schreef:
    Grappig hoe men hier bijna enthousiaster is over de winst van Duitsland dan over die van Nederland.


    Ik vind het Nederlands elftal eigenlijk niet zo interessant. Maar, ik support ze wel. Echter ben ik altijd voor Denemarken en Duitsland. Denemarken is er nu jammer genoeg niet bij. Maar die elftallen spreken mij meer aan. (:
    Dus nu zijn mijn favoriete teams Nederland en Duitsland.


    Danmarks Dynamite.