• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bourne schreef:
    Man het gaat er een beetje over eigenlijk :') Ze tellen zelfs af op de radio...


    Ik tel ook af hoor :')


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Als Nederland eruit ligt ben ik voor Brazlilië, en ergens een beetje voor België. Sorry, maar ik vind Brazillië wel goed D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben gewoon voor Nederland I guess. Als ze niet winnen is het pech gehad :W


    26 - 02 - '16

    Zarautz schreef:
    (...)

    Ik tel ook af hoor :')
    Ik heb er niks op tegen, maar voor mij gaat het een beetje over de top. Ze gaan op de olympische spelen toch ook niet aftellen voor elke atleet die moet presteren :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)Ik heb er niks op tegen, maar voor mij gaat het een beetje over de top. Ze gaan op de olympische spelen toch ook niet aftellen voor elke atleet die moet presteren :')


    Ik vind de drukte wel een beetje logisch, als je ziet dat het alweer twaalf jaar geleden is dat België nog eens een belangrijke internationale wedstrijd gespeeld heeft. Maar ik ging ook al aftellen voor Nederland-Spanje en Duitsland-Portugal. Nu gewoon een beetje vroeger omdat het België is :]

    Ik erger me eerder aan alle mensen die nooit een voetbalwedstrijd kijken en voetbal ook meestal heel erg saai vinden, maar straks wel met vlag en T-shirts voor hun tv gaan zitten omdat België een keertje speelt.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    (...)

    Ik vind de drukte wel een beetje logisch, als je ziet dat het alweer twaalf jaar geleden is dat België nog eens een belangrijke internationale wedstrijd gespeeld heeft. Maar ik ging ook al aftellen voor Nederland-Spanje en Duitsland-Portugal. Nu gewoon een beetje vroeger omdat het België is :]

    Ik erger me eerder aan alle mensen die nooit een voetbalwedstrijd kijken en voetbal ook meestal heel erg saai vinden, maar straks wel met vlag en T-shirts voor hun tv gaan zitten omdat België een keertje speelt.
    Ik kijk alleen naar de uitslagen :') Ik zou zelfs niet kijken als België de finale zou spelen :') (I'm a disgrace for my country, ha, and I'm proud of it)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maakt België kans tegen Algerije?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Maakt België kans tegen Algerije?


    Joa waarschijnlijk wel, ze hebben toch een goed team zover ik weet. Of ze moeten t echt verpesten..


    It's high noon.

    Mijn vader zegt telkens; ze hebben echt hele goede spelers, maar of ze een team zullen vormen is de vraag. Ik vertrouw in ze!


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    Mijn vader zegt telkens; ze hebben echt hele goede spelers, maar of ze een team zullen vormen is de vraag. Ik vertrouw in ze!
    Dit waarschijnlijk. Maar als we geen goed team hadden gehad denk ik niet dat de mensen zo enthousiast waren geweest tbh c':


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Orchideah schreef:
    Maakt België kans tegen Algerije?


    Ik denk het wel. Hoewel ik nog nooit een wedstrijd van Algerije gezien heb (: Maar België heeft z'n beste ploeg sinds jaren, dus ik heb vertrouwen in ze!

    Ik kijk alleen naar de uitslagen :') Ik zou zelfs niet kijken als België de finale zou spelen :') (I'm a disgrace for my country, ha, and I'm proud of it)


    Ben je tegen voetbal of tegen België dan? :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Bepaald goed is Algerije niet, zover ik weet tenminste.


    i put the fun in funeral

    Zarautz schreef:
    (...)

    Ben je tegen voetbal of tegen België dan? :]
    Voetbal, ik woon in België. Ik hoop wel dat ze winnen, maar ik zou toch niet kijken. Ik snap het ook helemaal niet, daarom vind ik het niet leuk om te kijken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Google's logo van vandaag


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga met mijn zusje kijken, aangezien zij gisteren met mij naar de wedstrijd zwart rood geel ging kijken, ga ik met haar naar de wedstrijd van zwart geel rood kijken :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly