• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    campeon schreef:
    (...)

    Ik heb zelf helemaal niks met het Belgische team, en een paar vrienden die oorspronkelijk uit Algerije komen kijken de wedstrijd ook en ik loop ondertussen met ze te skypen. Dus ik juich gezellig met hun mee xd


    Ik heb ook niks met België, maar ik heb nog minder met Algerije dus ja. Keuze snel gemaakt ;p

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 18:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    De scheidsrechters staan de laatste tijd wel best vaak in de weg.. >.< En schijnen soms ook nog niet eens goed op te letten.
    Partijdig? Gister bij Duitsland - Portugal, een Portugees viel na een redelijke overtreding, niks.
    Een Duitser viel na een veel mindere overtreding, direct een vrije trap en volgens mij zelfs geel voor de Portugees.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    De scheidsrechters staan de laatste tijd wel best vaak in de weg.. >.< En schijnen soms ook nog niet eens goed op te letten.
    Partijdig? Gister bij Duitsland - Portugal, een Portugees viel na een redelijke overtreding, niks.
    Een Duitser viel na een veel mindere overtreding, direct een vrije trap en volgens mij zelfs geel voor de Portugees.


    Bij die redelijke overtreding werd Ronaldo ook flink boos, hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vind het geweldig grappig als spelers op de scheids beginnen ragen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben voor belgie , maar belgie verwacht teveel van deze match..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ze hebben Algerijë onderschat vind ik, en ze spelen precies niet zo goed als anders :s


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Amarela schreef:
    (...)

    Ik heb ook niks met België, maar ik heb nog minder met Algerije dus ja. Keuze snel gemaakt ;p

    Same. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alptraum schreef:
    Ze hebben Algerijë onderschat vind ik, en ze spelen precies niet zo goed als anders :s


    Inderdaad.


    Queer zijn is gewoon alles

    Macabre schreef:
    (...)
    Same. x'D



    Ik weet niet eens waar Algerije ligt, weyhey.


    That is a perfect copy of reality.

    Hier heb ik twee fanatiekelingen zitten voor de tv... al vind ik het gewoon grappig dat Thomas juicht bij eender wie een doelpunt maakt, tot frustratie van m'n vriend die fanatiek fan is van België :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^Noord Afrika
    Nou, ik hoop toch wel dat ons buurland alsnog gaat winnen hoor.


    i put the fun in funeral

    Ze zullen zich moeten herpakken, maar alles kan nog.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vermaak me kostelijk hier dat België het niet zo goed doet. :') De afgelopen maand niks anders dan roepen dat ze dit gingen winnen, maar kijk nu. ^^


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Ik vermaak me kostelijk hier dat België het niet zo goed doet. :') De afgelopen maand niks anders dan roepen dat ze dit gingen winnen, maar kijk nu. ^^


    Dit ook wel, ik werd op school uitgelachen omdat NL zo slecht ging zijn en België zoveel beter is. Dus nu heb ik ergenst wel leedvermaak. Evil.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dit ook wel, ik werd op school uitgelachen omdat NL zo slecht ging zijn en België zoveel beter is. Dus nu heb ik ergenst wel leedvermaak. Evil.:Y)

    Op school had ik er niet veel last van, maar wel buiten de school en in de media(vooral in de media), echt verschrikkelijk. Half de populatie denkt dat ze gaan winnen. Nou, ik gun het ze niet. :p


    Take me to wonderland