• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    En als we 18 augustus inplannen? Dan is het maandag en iedereen heeft nog vakantie volgens mij

    Volgens mij moet Iris dan net weer naar school. Tenzij ze dinsdags begint.. Maar ergens lijkt het mij niks om nog een dag voor school een dag voor gepland te hebben xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voor mij zou 18 augustus wel oké zijn, maar dan moeten we inderdaad wel even kijken of iedereen dan nog wel vakantie heeft. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, ik denk niet dat dat heel handig is omdat dat boeken ophaaldag is en moet kaften..
    Is er niet een andere datum? Anders het weekend erna of ervoor ofzo...?

    een schooldag in het algemeen boeit me trouwens niet zo, kan me altijd ziekmelden, alleen die maandag komt een beetje slecht uit haha

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 23:20 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    "kan me altijd ziekmelden" Ze houd van onnnnnnssss! :3


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    "kan me altijd ziekmelden" Ze houd van onnnnnnssss! :3

    Haha natuurlijk!
    Dat doe ik echt heel vaak hoor, als ik naar concerten ga etc. (': Plus, in de eerste weken voeren we geen reet uit.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ga liever niet in het weekend, want dan wordt het erg duur voor mij (en ik denk ook voor veel anderen).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga ook liever niet in het weekend want ik moet best ver reizen en dat is redelijk duur en door de weeks heb ik OV.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Miuna schreef:
    Ik ga ook liever niet in het weekend want ik moet best ver reizen en dat is redelijk duur en door de weeks heb ik OV.


    Ja, ik dus ook. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Same goes for me. ^^ Het liefst doordeweeks, maar als het echt niet anders kan, wil ik ook best in het weekend, hoor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oke, nieuwe missie: moeder overhalen... Gaat een onmogelijke opdracht worden, maar ik ga het proberen.

    Ik ben vanaf 21 juli t/m 4 augustus op Gran Canaria en vanaf 17 augustus moet ik weer naar school. Ik kan alleen doordeweeks niet op woensdag en als we het in het weekend doen kan ik op zaterdag(tenzij ik vrij kan krijgen van mijn werk ofcourse)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Zet me maar op Zeker lijst :P


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik heb het liefst niet na de 17e van augustus, want dan school, >,< kan het anders een week eerder?
    Op vrijdag de 15e misschien? :3

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 11:26 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    Ik heb het liefst niet na de 17e van augustus, want dan school, >,< kan het anders een week eerder?
    Op vrijdag de 15e misschien? :3


    Op vrijdag de 15e is de OV nog niet geldig en dan is het (voor mij) redelijk duur om naar Utrecht te gaan. ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik zag dit random bij de topics staan dus wou ik even reageren :O
    nu voel ik me de enige otaku fan die geen sushi lust :C


    stay strong <3

    Oh mensen, ik zie dit echt nergens komen. ><
    Ok, ehm, wat zijn de opties? Van 15 juli tot 15 augustus hebben we geen OV, dus dat valt eigenlijk af. We willen het doordeweeks doen. Na 17 augustus moeten veel mensen alweer naar school. Dan blijft er zo'n beetje alleen volgende week over, heb ik het idee... Maar dan waren er volgens mij ook heel wat mensen op vakantie. En volgende week is al verschrikkelijk snel, plus het is de hele tijd slecht weer en ik geloof dat dat voor volgende week ook aan wordt gegeven.
    Ok, dan twee vragen. Wie kan er niet tussen nu en 15 juli? En wie kan er niet na 15 augustus? Dan denk ik dat we het beste kunnen kijken wanneer de meeste mensen kunnen. En what about een keer in het weekend, na 17 augustus als het weer school is voor een aantal mensen? Hoe denken jullie daar over?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)