• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lazulis schreef:
    Ik denk dat de beste datum ergens op 2,3,4 of 5 juli wordt.

    Maar het lijkt me zo gezellig. Ik ga maandag 23e tot 30e naar schotland, en 1 juli heb ik nog introductiedag op het GLR daar heb ik zooooo veel zin in.


    Hm, maar die datums heb ik herkansingsweek en ik weet niet of ik mijn toetsen gehaald heb. Is een week later (van 7 tot 11 juli) niet handiger? Aangezien ik volgens mij niet de enige ben die op die andere datums nog geen vakantie heeft.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het zou eventueel ook vanaf 16 augustus kunnen, als jullie dan nog vakantie hebben? Dan is het OV namelijk ook weer geldig. ^^ Hij is van 16 juli t/m 16 augustus niet geldig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yayde schreef:
    (...)

    Hm, maar die datums heb ik herkansingsweek en ik weet niet of ik mijn toetsen gehaald heb. Is een week later (van 7 tot 11 juli) niet handiger? Aangezien ik volgens mij niet de enige ben die op die andere datums nog geen vakantie heeft.


    Dat wordt voor mij dan echt lastig, aangezien ik dan op vakantie ben die week en die week daar op. (Vervloekt ouders)
    Maar we komen er nog wel uit.


    Vampire + Servant = Servamp

    Als we die data gaan, hoop ik dat ik niet mee hoef op vakantie met mijn ouders, want zij willen die weken gaan..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Parachutes schreef:
    Het zou eventueel ook vanaf 16 augustus kunnen, als jullie dan nog vakantie hebben? Dan is het OV namelijk ook weer geldig. ^^ Hij is van 16 juli t/m 16 augustus niet geldig.


    Oh, dat is ook prima! Misschien is dat zelfs wel beter om rond die tijd te gaan, dan hoeven we niet zo te haasten met alles plannen, maar kunnen we rustig plannen maken enzo.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lazet schreef:
    Als we die data gaan, hoop ik dat ik niet mee hoef op vakantie met mijn ouders, want zij willen die weken gaan..


    Over welke data heb je het?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Over welke data heb je het?

    Ze willen de eerste drie weken van de vakantie gaan, dus even kijken, ongeveer 30 juni t/m 18 juli. Of een week verschoven.
    Maar ik denk dat ik ga smeken om thuis te blijven haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ze willen de eerste drie weken van de vakantie gaan, dus even kijken, ongeveer 30 juni t/m 18 juli. Of een week verschoven.
    Maar ik denk dat ik ga smeken om thuis te blijven haha


    Maar dan kunnen we toch eventueel in augustus gaan? Dirkje zei net dat dan de OV het weer doet. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Maar dan kunnen we toch eventueel in augustus gaan? Dirkje zei net dat dan de OV het weer doet. (:

    Ja, dat zou super zijn! Dan heb ik ook weer mijn geld gekregen haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja, dat zou super zijn! Dan heb ik ook weer mijn geld gekregen haha


    Heb je trouwens een studenten ov? Als je die niet hebt kunnen we samen reizen, dan krijg je namelijk 40% korting. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Heb je trouwens een studenten ov? Als je die niet hebt kunnen we samen reizen, dan krijg je namelijk 40% korting. :Y)

    Nee, die heb ik niet, aangezien ik niet studeer haha
    Maar dat zou wel erg fijn zijn, scheelt een hoop. En samen reizen is natuurlijk veel gezelliger dan alleen!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Nee, die heb ik niet, aangezien ik niet studeer haha
    Maar dat zou wel erg fijn zijn, scheelt een hoop. En samen reizen is natuurlijk veel gezelliger dan alleen!


    Trueeee! Maar dat is dan geen probleem, want ik stap altijd in Obdam op en die stopt ook op Heerhugowaard; n_n~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Trueeee! Maar dat is dan geen probleem, want ik stap altijd in Obdam op en die stopt ook op Heerhugowaard; n_n~

    Oh ja, maar ik stap meestal op de trein in Alkmaar, omdat dat dichterbij is voor mij! Ik woon echt zowat in Alkmaar. Maar ik neem aan dat hij daar ook sws stopt, als hij ook in hhw stopt ;p
    Maar anders, naar hhw station fietsen is ook niet zo'n probleem ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als we rond augustus gaan dan zou dat prettig zijn.

    Krijg er nu al zin in.
    Ik heb helaas geen manga, enkel op mijn mobiel.

    Neem voor de lol mijn tekenboek en agenda van ao no exorcist mee.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Als we rond augustus gaan dan zou dat prettig zijn.

    Krijg er nu al zin in.
    Ik heb helaas geen manga, enkel op mijn mobiel.

    Neem voor de lol mijn tekenboek en agenda van ao no exorcist mee.


    Heb jij een agenda van Ao no Exorcist? (wbw)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 20:27 ]


    | Reality is for people that lack imagination |