• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lazet schreef:
    (...)
    Oh ja, maar ik stap meestal op de trein in Alkmaar, omdat dat dichterbij is voor mij! Ik woon echt zowat in Alkmaar. Maar ik neem aan dat hij daar ook sws stopt, als hij ook in hhw stopt ;p
    Maar anders, naar hhw station fietsen is ook niet zo'n probleem ^^


    In Alkmaar stopt hij ook, ja. Want als ik naar Utrecht moet stap ik altijd over op Alkmaar. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Maak er wel een foto van ^^
    En ja gekocht in Frankrijk hihi.


    Vampire + Servant = Servamp

    Yayde schreef:
    (...)

    In Alkmaar stopt hij ook, ja. Want als ik naar Utrecht moet stap ik altijd over op Alkmaar. (:

    Mooooi, komt helemaal goed dan ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazulis schreef:
    Maak er wel een foto van ^^
    En ja gekocht in Frankrijk hihi.


    Nouuuu ik ben jaloers! n_n Ik ben weer geëindigd met een Hema agenda. having no money sucks haha


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Nouuuu ik ben jaloers! n_n Ik ben weer geëindigd met een Hema agenda. having no money sucks haha


    NAAhw, het was ook wel dat ik de agenda tegenkwam in een soort franse V&D, waar ze een hele Manga afdeling hadden. Dus ik ben daarheen gegaan en er was een hele hoek vol met van alles en toen zag ik deze agenda met nog andere van inazuma eleven en Naruto.

    En toen heb ik mijn ouders gesmeekt of ik het mocht kopen en tada hier mijn agenda.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh misschien lijkt een vriendin van me dat ook wel leuk :D. Die is er dan toch die week en die houdt ook van Japanse shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is van mij vrijwel zeker dat ik mee ga (ga in week 2 van vakantie wel weg, niet zeker naar de tijden denk na de 10e, I really should ask... )!
    Ik heb er zo'n zin in *wangetjes wrijf*

    Omg, ik hoop dat ze kussens hebben in de manga-bieb..... dat is veel gezelliger als we allemaal dan toch otaku gaan zitten zijn, :3
    oh ik heb trouwens de gewoonte heel erg retarded te gaan lachen in schattige en grappige scenes.... In dat geval mag je een van de kussens in mijn gezicht duwen. o,O


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    Het is van mij vrijwel zeker dat ik mee ga (ga in week 2 van vakantie wel weg, niet zeker naar de tijden denk na de 10e, I really should ask... )!
    Ik heb er zo'n zin in *wangetjes wrijf*

    Omg, ik hoop dat ze kussens hebben in de manga-bieb..... dat is veel gezelliger als we allemaal dan toch otaku gaan zitten zijn, :3
    oh ik heb trouwens de gewoonte heel erg retarded te gaan lachen in schattige en grappige scenes.... In dat geval mag je een van de kussens in mijn gezicht duwen. o,O


    En anders nemen we ze zelf kussen mee.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 22:16 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Tet schreef:
    Het is van mij vrijwel zeker dat ik mee ga (ga in week 2 van vakantie wel weg, niet zeker naar de tijden denk na de 10e, I really should ask... )!
    Ik heb er zo'n zin in *wangetjes wrijf*

    Omg, ik hoop dat ze kussens hebben in de manga-bieb..... dat is veel gezelliger als we allemaal dan toch otaku gaan zitten zijn, :3
    oh ik heb trouwens de gewoonte heel erg retarded te gaan lachen in schattige en grappige scenes.... In dat geval mag je een van de kussens in mijn gezicht duwen. o,O


    Die hebben ze! :3 De mangakissa is zo nice, echt. :3 Je moet je schoenen uit doen en slofjes aandoen die daar staan en dan zijn er overal zitzakken en alles en manga en aldfjaldfjald. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Die hebben ze! :3 De mangakissa is zo nice, echt. :3 Je moet je schoenen uit doen en slofjes aandoen die daar staan en dan zijn er overal zitzakken en alles en manga en aldfjaldfjald. *O*


    *0* Omigoshhhh! Okay! We moeten daar heen! Gewoon alleen al om op slofjes tussen de zitzakken rond te kunnen dansen!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    (...)

    *0* Omigoshhhh! Okay! We moeten daar heen! Gewoon alleen al om op slofjes tussen de zitzakken rond te kunnen dansen!


    Het probleem is alleen dat het er best wel klein is, dus als er echt veel mensen komen, gaat 't 'm niet worden ben ik bang. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh! En hij is alleen open op bepaalde dagen! *zoekt op* juist ja, donderdag en vrijdag, en in het weekend.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    We gaan gewoon een e mail sturen met dat we van q zijn en echte Otaku's zijn en erbij zeggen dat we met een clubje komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Huh wat sta ik op de lijst? x'D Ik weet niet of ik kom hoor, want ik ben niet echt actief in het Otaku topic.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Gaan we het elkaar herkennen trouwens gewoon een grote verrassing laten blijven? :,D
    Want ik kan alleen Dirkje en Marijke herkennen.... Ik heb Dirkje op Facebook en Marijke stalkte ik in een "post een foto van jezelf"-topic... 'x'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.