• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    *Mijn topics.
    Trouwens dat Amsterdam kan volgens mij wel eruit ;o..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tet schreef:
    Gaan we het elkaar herkennen trouwens gewoon een grote verrassing laten blijven? :,D
    Want ik kan alleen Dirkje en Marijke herkennen.... Ik heb Dirkje op Facebook en Marijke stalkte ik in een "post een foto van jezelf"-topic... 'x'


    Hahaha, ik denk dat ik jullie allemaal zou herkennen. Otaku's voelen elkaar aan. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik was niet lui en zocht gewoon op wanneer ik op vakantie ga naar Amerika!
    Mijn proefwerkweek is voorbij op de 27, 's middags. En de 10e ga ik naar Amerika.
    Al heel vroeg in de ochtend, dus ik ga de 9e misschien wat eerder slapen, :,3 Wat tussen de 27-9 mij tijd geeft om hangjongeren te spelen in Utrecht, ^^


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Dusss.... datumpje prikken? :,3


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Zo lang het maar geen vrijdag is :'D... Op vrijdag moet ik mijn tas telkens inpakken voor het weekend ;d. Dan ga ik naar mijn pa toe namelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan zeker maar wanneer prikken we nu een datum ??


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik vind alles wel oke, zolang het niet voor 16 juli is.. Ik zal dan gewoon aangeven dat ik die dag niet kan werken.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hoe zitten jullie in augustus met vakantie enzo? Want ik denk dat na 16 augustus misschien makkelijker is voor de meesten, of is dat niet zo?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ehmm.. heb vakantie tot 18 augustus. Maar maak je over mij geen zorgen, ik verzin wel wat als ik kan ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik kan alleen tussen de 27juni-9juli >,<
    En er zijn volgens mij al twee Q meetings op de 10e en op de 12e (keek even op het forum)
    Ik ben terug in Nederland terug op de eerste van Augustus.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Op welke dag valt 17 augustus?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zondag (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Parachutes schreef:
    Hoe zitten jullie in augustus met vakantie enzo? Want ik denk dat na 16 augustus misschien makkelijker is voor de meesten, of is dat niet zo?

    Ik moet eind augustus weer naar school


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Parachutes schreef:
    Hoe zitten jullie in augustus met vakantie enzo? Want ik denk dat na 16 augustus misschien makkelijker is voor de meesten, of is dat niet zo?

    Ik heb serieus waar geen flauw idee.. Volgens mij eind augustus heb ik school?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En als we 18 augustus inplannen? Dan is het maandag en iedereen heeft nog vakantie volgens mij


    | Reality is for people that lack imagination |