• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    24601 schreef:
    Ik vond het wel geinig dat zeven Costa Ricanen na de match tegen Italië een dopingtest moesten ondergaan :'D


    Whutt? :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    24601 schreef:
    (...)

    Als we van Zuid-Korea verliezen en Algerije verliest van Rusland (waar ik vanuit ga), staan we eerstes in de poule.
    Mensen mogen ook eens stoppen met op België te klagen, trouwens, we hebben al twee van de twee matchen gewonnen. (cat)


    Yeh, maar met de hakken over de sloot steeds 0-1 winnen en verder geen shit uit te voeren maakt geen interessante wedstrijden. De wedstrijd tegen rusland heeft België alleen maar gewonnen doordat de Russen voor geen meter konden schieten, want die hadden een heel stel mooie kansen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Unsullied schreef:
    (...)

    Whutt? :'D


    http://sporza.be/cm/sporza/FIFAWK/FIFAWK_landen/FIFAWK_CostaRica/140621_Costa-Rica_Doping


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Yeh, maar met de hakken over de sloot steeds 0-1 winnen en verder geen shit uit te voeren maakt geen interessante wedstrijden. De wedstrijd tegen rusland heeft België alleen maar gewonnen doordat de Russen voor geen meter konden schieten, want die hadden een heel stel mooie kansen.


    Ze hadden ook een punt gehad als die ene Rus niet totaal verkeerd gekopt had :'D
    Ik vind eerlijk gezegd dat de eerste helft tegen Rusland nog meeviel wat aanvallen betreft, maar de tweede helft heb ik maar voor een klein deel gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
    Al vind ik wel dat Mertens ook een paar mooie kansen had in de eerste helft.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 16:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    http://sporza.be/cm/sporza/FIFAWK/FIFAWK_landen/FIFAWK_CostaRica/140621_Costa-Rica_Doping


    Hahaha xd
    En indd. Al die grote landen gaan er uit.
    Wist je dat ze België ook tot de "grote landen" rekende?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Hahaha xd
    En indd. Al die grote landen gaan er uit.
    Wist je dat ze België ook tot de "grote landen" rekende?


    België heeft een goed team, ze tonen het alleen niet echt, volgens mij. Het begint wel tijd te worden dat ze het tonen.
    En ik ben trouwens echt fan geworden van Hazard, al vind ik hem soms echt een arrogante zak.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    24601 schreef:
    (...)

    België heeft een goed team, ze tonen het alleen niet echt, volgens mij. Het begint wel tijd te worden dat ze het tonen.
    En ik ben trouwens echt fan geworden van Hazard, al vind ik hem soms echt een arrogante zak.


    :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kawena schreef:



    Aaaaaaaaaahhhhhhhwwwwwww :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kawena schreef:




    Soo cute <3


    That is a perfect copy of reality.

    Unsullied schreef:
    (...)

    :')


    Nee, echt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kawena schreef:



    Ahw =$


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kawena schreef:



    Zoooo schattig!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    24601 schreef:
    (...)

    Nee, echt.



    Hehe ^^
    En alleen daarom ben je een grote fan van hem? ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]