• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Amarela schreef:
    (...)

    Echt zo van: Oh shit, mensen kijken. Laat ik maar even doen alsof hij mij heeft pijn gedaan. Echt zo eerst staan, kijken, zichzelf laten vallen :'). Vraag me heel erg af wat er van hem gaat komen bij de achtste finales. :')


    Waarschijnlijk moet hij de volgende 10 wedstrijden missen, dat was de vorige keer ook het geval. En het bewijsmateriaal is niet te missen. hoewel dat bewijs nu helaas zijn vlucht terug naar Italië moet plannen.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk moet hij de volgende 10 wedstrijden missen, dat was de vorige keer ook het geval. En het bewijsmateriaal is niet te missen. hoewel dat bewijs nu helaas zijn vlucht terug naar Italië moet plannen.



    Wow, die tanden zijn er best diep ingegaan eigenlijk :')


    That is a perfect copy of reality.

    Wat idioot zeg. Je gaat toch niet zomaar iemand bijten? :W


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    Wat idioot zeg. Je gaat toch niet zomaar iemand bijten? :W


    Wel, veel mensen houden van Italiaans. Hij alleen op een iets andere manier dan de meesten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow, wat een arrogante zak die Suarez. Eerst zomaar wat gaan bijten alsof ie nog in de kleuterklas zit en er dan nog trots op zijn ook? Nee sorry, goede voetballer of niet, een van die Italianen had hem beter in z'n gezicht geschopt zodat ie geen tanden meer had ofzo.

    En wat een fout ook van de scheidsrechter? Hoe kan je zo'n bewijs nu negeren?


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wel, veel mensen houden van Italiaans. Hij alleen op een iets andere manier dan de meesten.




    Lol. Kannibaal. :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    En dan te bedenken dat ik Suarez mocht nadat hij z'n teammaat van Liverpool was gaan troosten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maakt het interview dat hij gaf na die wedstrijd tegen Chelsea lekker geloofwaardig :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    24601 schreef:
    En dan te bedenken dat ik Suarez mocht nadat hij z'n teammaat van Liverpool was gaan troosten.



    Als ik het zo lees lijkt het alsof Suarez al zijn hele leven een klootzak is.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Wel, veel mensen houden van Italiaans. Hij alleen op een iets andere manier dan de meesten.


    Oké, dat accident met dat bijten wordt echt steeds raarder man. D:

    Die tweet is niet echt, hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die tweet is niet echt, hoor.


    Why you ruin it.


    quidquid excusatio prandium pro

    Eventjes, heeft er iemand gebeten of heb ik iets heel raar geïnterpreteerd?


    wat was dit ookalweer

    Conquering schreef:
    (...)
    Oké, dat accident met dat bijten wordt echt steeds raarder man. D:


    Ik durf het niet echt een accident te noemen, eigenlijk. Hoe knap ik hem ook vind (en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Alwin, dat is nog steeds een voetballer dus naar mijn abnormale normen kan dat nog altijd) en hoe een fan ik ook van hem was, hij heeft het kinda verziekt.
    Ik ben er trouwens achter gekomen dat die Belgische fan een vriendin is van de zus van iemand uit m'n klas (oftewel de vriendin van iemand uit mijn zus haar klas) waar ik nog vrij goed overeen kwam :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tenace schreef:
    Eventjes, heeft er iemand gebeten of heb ik iets heel raar geïnterpreteerd?


    Suarez heeft de Italiaanse voetballer Chiellini gebeten tijdens de wedstrijd tussen Uruguay en Italië. ;p


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."