• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Hehe ^^
    En alleen daarom ben je een grote fan van hem? ^^


    Ik zeg dat ik fan van hem ben, zelfs al is hij soms een arrogante zak. Niet omdat, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Unsullied schreef:




    Jaaaaaaa, die had ik al eerder gezien. Ik heb er dubbel om gelegen!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    24601 schreef:
    (...)

    Ik zeg dat ik fan van hem ben, zelfs al is hij soms een arrogante zak. Niet omdat, haha.


    (=
    Wat stond er eigenlijk? Ik neem aan dat dat onderste berichtje Frans was en ik ben slecht in Frans :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    (=
    Wat stond er eigenlijk? Ik neem aan dat dat onderste berichtje Frans was en ik ben slecht in Frans :P


    Iets in de trant van dat hij beloofd het EK tegemoet te lopen, of zoiets. Ik doelde eigenlijk vooral op het eerste bericht.
    Maar ook: De meeste mensen zeggen, als ze een belangrijke rol hebben gespeeld in een doelpunt "Ja, maar het was met het team dat we dit bereikt hebben en bla bla bla", en Hazard ziet in dat het door hem komt en zegt: "'t Is waar, ik ben beslissend geweest voor de match en ik hoop dat voor nog een paar matchen te kunnen zijn."
    Hij heeft natuurlijk wel gelijk, maar dan nog :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Iets in de trant van dat hij beloofd het EK tegemoet te lopen, of zoiets. Ik doelde eigenlijk vooral op het eerste bericht.
    Maar ook: De meeste mensen zeggen, als ze een belangrijke rol hebben gespeeld in een doelpunt "Ja, maar het was met het team dat we dit bereikt hebben en bla bla bla", en Hazard ziet in dat het door hem komt en zegt: "'t Is waar, ik ben beslissend geweest voor de match en ik hoop dat voor nog een paar matchen te kunnen zijn."
    Hij heeft natuurlijk wel gelijk, maar dan nog :'D


    Haha. Hij is dus best wel een opschepper :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Haha. Hij is dus best wel een opschepper :P


    Jop.
    Doet niet af van het feit dat hij een fantastische voetballer is (die dat overigens in de matchen op het WK wel eens meer mogen tonen, want dat heeft hij nog niet echt gedaan), maar hij is inderdaad best wel een opschepper, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Jop.
    Doet niet af van het feit dat hij een fantastische voetballer is (die dat overigens in de matchen op het WK wel eens meer mogen tonen, want dat heeft hij nog niet echt gedaan), maar hij is inderdaad best wel een opschepper, haha.


    Net zoals Messi. Naar wat ik gehoord heb is ook hij niet erg hard bezig geweest.
    Achja. Ik gun het jullie Belgen wel om in de halve finale van ons te verliezen (=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Net zoals Messi. Naar wat ik gehoord heb is ook hij niet erg hard bezig geweest.
    Achja. Ik gun het jullie Belgen wel om in de halve finale van ons te verliezen (=


    Ik gun het de Nederlanders ook wel. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Ik gun het de Nederlanders ook wel. (:


    Stiekem hoop ik dat België het WK wint, hehe.
    Alhoewel ik liever Nederland heb natuurlijk. Maarja. De haarverfweddenschap D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    WATTEFUCK

    Suarez bijt italiaan. Chiellini. En geen enkele kaart. Wattefuck

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 19:39 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Volgens mij moeten ze Suarez maar zo'n Hannibal Lector kapje voordoen.... x)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Volgens mij moeten ze Suarez maar zo'n Hannibal Lector kapje voordoen.... x)


    En een rooie kaart geven en uit voetbal gooien. Di's niet de eerste keer.


    En dan nog duiken en doen alsof HIJ geslagen is ook.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    En een rooie kaart geven en uit voetbal gooien. Di's niet de eerste keer.


    En dan nog duiken en doen alsof HIJ geslagen is ook.

    Volgens mij kreeg hij ook wel een elleboog in diens gezicht... Maar alsnog, zijn reactie was wel wat aan de late kant idd...
    Hij greep ook naar zijn tanden, man, logisch als je iemand in diens schouder bijt >.<
    Ik snap inderdaad niet hoe hij ooit groen licht heeft gekregen om door te gaan met voetballen.
    Oh nee, hij is een talent! Natuurlijk gooien we die niet weg, zoiets zeker..


    Credendo Vides

    Het spijt me geweldig, maar ik vind niet dat Uruguay het verdient om te winnen deze keer :')


    That is a perfect copy of reality.

    DreamerN schreef:
    (...)
    Volgens mij kreeg hij ook wel een elleboog in diens gezicht... Maar alsnog, zijn reactie was wel wat aan de late kant idd...
    Hij greep ook naar zijn tanden, man, logisch als je iemand in diens schouder bijt >.<
    Ik snap inderdaad niet hoe hij ooit groen licht heeft gekregen om door te gaan met voetballen.
    Oh nee, hij is een talent! Natuurlijk gooien we die niet weg, zoiets zeker..


    Echt zo van: Oh shit, mensen kijken. Laat ik maar even doen alsof hij mij heeft pijn gedaan. Echt zo eerst staan, kijken, zichzelf laten vallen :'). Vraag me heel erg af wat er van hem gaat komen bij de achtste finales. :')


    That is a perfect copy of reality.