• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hartnett schreef:
    Stiekem hoop ik dat we tegen België moeten, hehe. Als we zo ver komen, heet dat.
    En ik begin me langzaamaan een beetje te ergeren aan mensen die roepen dat het Nederlandse team zo slecht is. We zijn eerste geworden in de poule met een mooi aantal punten én hebben Chili en Spanje verslagen. Wat wil je nog meer?


    Vergeet niet dat de helft van de top 6 aan topscoorders Nederlands is!


    quidquid excusatio prandium pro

    Hartnett schreef:
    Stiekem hoop ik dat we tegen België moeten, hehe. Als we zo ver komen, heet dat.
    En ik begin me langzaamaan een beetje te ergeren aan mensen die roepen dat het Nederlandse team zo slecht is. We zijn eerste geworden in de poule met een mooi aantal punten én hebben Chili en Spanje verslagen. Wat wil je nog meer?


    Van de andere kant, dit is ook wel waar...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Vergeet niet dat de helft van de top 6 aan topscoorders Nederlands is!


    Bedankt voor je steun, Alwin. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    (...)

    Bedankt voor je steun, Alwin. :Y)


    Pfft (cat)

    Nederland was een van de meer vermakelijke ploegen. Voornamelijk doordat ze de helft van de tijd diep shit zijn, een derde matig, en dan opeens toch scoren met een geweldige goal. Houdt het spannend :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hartnett schreef:
    Stiekem hoop ik dat we tegen België moeten, hehe. Als we zo ver komen, heet dat.
    En ik begin me langzaamaan een beetje te ergeren aan mensen die roepen dat het Nederlandse team zo slecht is. We zijn eerste geworden in de poule met een mooi aantal punten én hebben Chili en Spanje verslagen. Wat wil je nog meer?


    Waarom hoop je dat?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Pfft (cat)

    Nederland was een van de meer vermakelijke ploegen. Voornamelijk doordat ze de helft van de tijd diep shit zijn, een derde matig, en dan opeens toch scoren met een geweldige goal. Houdt het spannend :Y)


    Je hoeft niet naast je schoenen te gaan lopen. D:

    24601 schreef:
    (...)

    Waarom hoop je dat?


    Omdat ik nog nooit een wedstrijd tussen België en Nederland op het WK heb meegemaakt, en ik wil best wel eens zien wie dan gaat winnen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    (...)

    Omdat ik nog nooit een wedstrijd tussen België en Nederland op het WK heb meegemaakt, en ik wil best wel eens zien wie dan gaat winnen.


    niemand, want dan zien we meer belgisch 'voetbal' <_<

    Hoewel ik wel meer van die ene fan zou willen zien (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hartnett schreef:
    (...)

    Omdat ik nog nooit een wedstrijd tussen België en Nederland op het WK heb meegemaakt, en ik wil best wel eens zien wie dan gaat winnen.


    Ik heb het even opgezocht en de laatste wedstrijd die België tegen Nederland op een WK heeft gespeeld was het 0-0, haha. Was in '98.
    De laatste vriendschappelijke wedstrijd in 2012 heeft België gewonnen. Hoe ze het hebben gedaan, geen idee, want ik vind Nederland beter dan België, mais bon.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    We zien elkaar in de halve finale. Als het belgië tenminste lukt om alles te winnen.... Hehe...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    Hehe ^_^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    SolidSnake schreef:
    (...)

    niemand, want dan zien we meer belgisch 'voetbal' <_<

    Hoewel ik wel meer van die ene fan zou willen zien (cat)


    Als we van Zuid-Korea verliezen en Algerije verliest van Rusland (waar ik vanuit ga), staan we eerstes in de poule.
    Mensen mogen ook eens stoppen met op België te klagen, trouwens, we hebben al twee van de twee matchen gewonnen. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Unsullied schreef:



    Hehe ^_^


    Ik vind die gast eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeng.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Ik vind die gast eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeng.


    Ik vind hem echt grappig, hehe


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vond het wel geinig dat zeven Costa Ricanen na de match tegen Italië een dopingtest moesten ondergaan :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]