• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Hij draaide zich naar me om en ik zag de ongemakkelijkheid in zijn blik.
    ‘Snap je niet wat je gaat missen, George.’ ik hoorde duidelijk dat hij moeite deed zijn stem niet te laten trillen. Alsof ik laserogen had, staarde ik diep, diep in zijn donkere ogen waardoor mijn eigen ogen al begonnen te branden. ‘Je zal nooit kunnen zeggen dat je een vriendje hebt. Je zou nooit mijn hand kunnen vasthouden. Nooit met mij kunnen praten wanneer je wilt. Je zou niks met mij kunnen. Je leven zou langzaam voorbij vliegen terwijl ik de meest gruwelijke dingen moet doen totdat ze me niet meer nodig hebben. Waarschijnlijk is het onmogelijk om elkaar nog na de Toverschool Toernooi te zien. Als het nu al niet is.’ ik snap het niet: tot nu toe is er niets ernstigs gebeurd. Ik wil het begrijpen, ik probeer mezelf in hem te verplaatsen en alles te begrijpen zoals hij alles weet. Waarom dringt niets van wat hij zei serieus in me door? Maar toch; aantal hete tranen prikte achter mijn ogen maar ik gaf ze de toestemming niet om over mijn wangen te gaan rollen, en zuchtte ze weer weg. Ik ben moe. Ik ben het zat. Alles wat ik wil is gewoon dat Campbell ongestoord zijn leven kan leiden, en ik wel met hem om mocht gaan. Waarom. Waarom kan het niet? Oh. Anders gaan ze me doden.
    'Offer jezelf niet op voor een dooddoener.’ ik tilde mijn hoofd nog wat op en schudde zachtjes mijn hoofd. Waarom. Na een lange stilte trok ik twijfelend mijn mond open, en deed moeite om mijn verdriet te verbergen.
    'Ik snap je Campbell. Tenminste, ik probeer het.' Ik stond even stil en zuchtte.
    'In al mijn jaren hier op zweinstein heb ik iets geleerd. Dat als je je vrienden, familie en Geliefden dicht bij je hebt en al hun vertrouwen hebt, dat je de dood gemakkelijk kunt overwinnen. Om die reden vroeg ik om je belofte, de belofte die zou zeggen dat je me vertrouwde.' Ik stoo even met de gevoel dat hij het nog niet genoeg snapte, en zette een stap achteruit.
    'Harry Potter heeft van voldemort overleefd door de liefde van haar moeder. Ginny, mijn zusje had het ook overleefd van Voldemort, Ron en Harry redde haar. Het gaat niet om de kracht die je bezit, het gaat om de vertrouwen. En je moet niet bang zijn, dat laat je steeds meer slechte voorgevoelens geven.' Ik zette nog een halve stap achteruit.
    'Als je het me had beloofd dat je me vertrouwde, moest je weten dat er niets mis kon gaan. Konden we met elkaar omgaan, en als iemand van jou bende erachter zou komen, dat we het zouden oplossen omdat we dan elkaar voor hadden.' Ik stop en draaide me om.
    'Ik stop. Als je me niet geloofd, of überhaupt vertrouwd, ga ik wel weg. Omdat je het zo graag wilt.' En ik liep eindelijk van hem weg, met een gigantische misselijkheid in mijn maag.






    BELOOF HET HEM EINDELIJK Dx als je hem maar even geloofd en vertrouwd, hoeft hij voor niemand zijn dood of marteling bang te zijn.. echt waar :(

    Eigenlijk is dit een beetje een YOLO actie van george. Hij weet misshien word hij gedood, maar zijn liefde voor camp is te sterk :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohgod ik durf campbell niet achter hem aan laten te rennen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoezo, was george zo erg :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee maar als ik Campbell was zou ik George laten gaan omdat ik niet zou willen dat hij gewond zou raken door mij.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gewobd gewond dood heb je niet naar zijn speech geluisterd :( ypu only life once, hij houd van hem en daar gaat het ook om bij hem (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 23:22 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pf luister jij niet naar campbell?! Hij houd ook van hem. Daarom wilt hij het niet. Hijvwilt niet dat George wat overkomtt door hem aangezien dat zeer wss zou gebeuren als dit echt was xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke ik moet hier ff over nadenken hoor.. t word geen snelle post deze x...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jawel, daar zeg ik: hij is te gespannen. Als hij george even vertrouwd.. maar george weet toch niet hoe erg het is, hij weet het alleen met woorden (;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg dit is zo moeilijk.. als campbell achter hem aanrent is hij zo egoistisch omdat georgebkan sterven.. en als hij t niet doet is alles beter alleen heeft hij geen george..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En dan is george saaaad. 50 50 weer :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (Y) Veel succes met kiezen (Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En dan is george saaaad. 50 50 weer :')


    oh god (x ik ga je al stalken maar dat is tegen al mijn principes in!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voor het eerst zag ik tranen in Georges ogen prikken. Snel keek ik weg. Ik kon het niet zien dat hij verdrietig was. Ik wist dat mijn hart dan zou breken.
    ‘Ik snap je Campbell. Tenminste, ik probeer het.’ Een seconde lang bleef het stil maar ik kon niet weglopen. Ik kan geen gedag tegen hem zeggen, maar het moest. Als ik het niet deed zou ik George door mijn egoïstische gedrag in gevaar brengen.
    In al mijn jaren hier op Zweinstein heb ik iets geleerd. Dat als je je vrienden, familie en geliefden dicht bij je hebt en al hun vertrouwen hebt, dat je de dood gemakkelijk kunt overwinnen. Om die reden vroeg ik om je belofte. De belofte die zou zeggen dat je me vertrouwde.’ Ik zag Georges voeten een stap achteruit doen door mijn blik die nog steeds op de grond gevestigd was. Mijn hart bonsde tegen mijn ribben en met al mijn kracht keek ik hem aan. Hij ging me alleen laten.
    ‘Als je het me had beloofd dat je me vertrouwde, moest je weten dat er niets mis kon gaan. Konden we met elkaar omgaan en als iemand van jou bende erachter zou komen, dat we het zouden oplossen omdat we dan elkaar voor hadden.’ Ik schudde mistroostig mijn hoofd. ‘George.’ Fluisterde ik dan ook. Niet eens wetend of hij me kon verstaan. Ik had me nog nooit zo ellendig gevoeld.
    ‘Ik stop. Als je me niet geloofd, of überhaupt vertrouwd, ga ik wel weg. Omdat je het zo graag wilt.’ Bij zijn laatste woorden ging er een steek door mij heen. ‘.. omdat je het zo graag wilt.’ De woorden bleven in mijn hoofd herhalen terwijl George wegliep. Een rare vorm van woede voelde ik opkomen en met een paar passen liep ik naar George toe en draaide ik hem om.
    ‘Omdat ík het zo graag wil? Je zusje, Ginny of Harry of Ron zijn alle drie niet dooddoeners of dooddoeners in spe. Net zo min als Harry’s moeder. Besef je niet hoe gevaarlijk dit is? Op jongens alleen al vallen is al een probleem, laat staan op een Weasley. De meest gehate familie en ik denk dat dat wederzijds is. Wees realistisch, George. Niemand bij jou thuis zit op míj te wachten. Niet wanneer ze weten wat ik ben of word. Ik zou ze niet eens ongelijk geven. Ik kan het niet aan zien als jij je leven vergooit voor míj.’ Voordat ik het wist wat ik deed of überhaupt begreep hief ik mijn hand naar zijn nek en ging op mijn tenen staan en drukte mijn lippen op die van hem.

    Dit gaat tegen al mijn principes in (cat) Maarja. Ik heb het gedaan. Speciaal voor jou, aka George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat als george zelf een doodoener word x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Ik voelde de handen van Campbell op mijn schouder terwijl ik wegliep en hij draaide me om.
    ‘Omdat ík het zo graag wil? Je zusje, Ginny of Harry of Ron zijn alle drie niet dooddoeners of dooddoeners in spe. Net zo min als Harry’s moeder. Besef je niet hoe gevaarlijk dit is? Op jongens alleen al vallen is al een probleem, laat staan op een Weasley. De meest gehate familie en ik denk dat dat wederzijds is. Wees realistisch, George. Niemand bij jou thuis zit op míj te wachten. Niet wanneer ze weten wat ik ben of word. Ik zou ze niet eens ongelijk geven. Ik kan het niet aan zien als jij je leven vergooit voor míj.’ ik stop even en keek hem aan. Het voelde als een messensteek, zijn woorden vlogen mijn oren binnen, en gleden er deze keer niet van de andere kant eruit. Zijn woorden bleven in mijn hersenen, hoe hard ik ook wilde om weer te gaan tegenspreken, het lukte niet. Hij is een dooddoener. Volgeling van voldemort. Hoe dom kon ik zijn. Als voldemort erachter kwam, gaat hij alleen niet mij doden. Maar de hele weasley generatie ook hoogstwaarschijnlijk. Maar het lukt niet, ik kan hem gewoon niet aan zijn lot overlaten. Waarom ben ik ook zo koppig.. voor ik het wist, plaatste Campbell zijn armen achter mijn nek en drukte zijn lippen zachtjes op die van mij. Door de war bleef ik maar staan en met moeite kuste ik hem terug, terwijl zijn woorden nog steeds door mijn hoofd galmden : 'Ik kan het niet aan zien als jij je leven vergooit voor míj.' ' Niemand bij jou thuis zit op míj te wachten. Niet wanneer ze weten wat ik ben of word. ' ' Besef je niet hoe gevaarlijk dit is?' Ja. Ja ik besef het. Ik laat hem los en zette een halve stap achteruit.
    'Ik begrijp je.' Fluisterde ik dan.
    'Maar ik zal nooit spijt krijgen van jou. Want jou naam is in mijn hart getatoeëerd, waar ik niets aan kan doen.' Ik stond stil. Niet wetend wat ik moest doen. Ik heb zo vaak met hem gepraat, dit gaat zo niet lukken.


    Geheheeen inspiratie.. straks komt er nog een plaatje van George Weasley adventure :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••