• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja Fred :p zou ik anders Campbell wakker laten worden? :P maar wat kunnen ze dan doen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb geen idee. Maar dat kijkt me wel een goed plan, maar heb geen idee qat ze dan kunnen doen x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zou ik anders Campbell een nachtmerrie laten hebben waardoor er drama ontstaat? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan wel ja, doe maar wat je wilt (: ik dacht aan een ongeluk waardoor ze beiden in de ziekenza belandden: george in de ene bed en campbell in de andere :') mischien kan die ongeluk van onze mensjes linken aan de nachtmerrie die Campbell krijgt x) ik heb geeeen idee. Doe maar wat je wilt :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je maakt het me weer moeilijk! Zeg wat je wilt D: Omg x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    IMPROVISATIE JEEEEJ :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god :< ik ga al een nachtmerrie verzinnen -.-' dat vind ik moeilijk ja en dat is geen grap x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat dacht je van een nachtmerrie van voldemort, en dat hij george doodde omdat campbell hem alles vertelfe ofzo. Of over wat er gaat gebeuren en dat het yitkomt waardoor ze in het ziekenzaal belandden..?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Harry is in dit deel toch 14?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    jup


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell…’ ik keek vanuit de raam naar de inktzwarte hemel. De nacht was zo donker dat er geen enkele ster zich aan de hemel durfde te wagen. Geen enkel zuchtje wind streek langs mijn gezicht. Alsof het bang was dat zijn plek anders verraden werd. ‘Campbell…’ hoorde ik weer herhaald worden door een zachte stem. Voorzichtig draaide ik mij om waar een ledikant stond. Geruisloos deed ik een paar stappen richting de ledikant. Voorzichtig stak ik mijn hand in het ledikantje maar voordat ik het dekentje kon pakken vormde zich een luid gekrijs van een baby door de kamer. Snel trok ik mijn hand terug maar het gekrijs bleef maar door gaan. Zachtjes liep ik richting het geluid wat zich achter de deur leek te vormen. Ik haalde even diep adem voordat ik de deurklink zachtjes omlaag drukte.
    Een kamer kwam tevoorschijn die ik herkende als een van onze kamers in onze villa. De bekende haardvuur branden terwijl er een gedaante met zijn rug naar mij toe gekeerd voor de haardvuur stond. Mijn moeder en een twee andere mannen die ik niet kenden keken ook naar de haardvuur.
    ‘Nathaniel kunnen we gebruiken maar deze..’ schalde de kille stem door de kamer. ‘Zijn aura en trillingen zijn anders.’ Het bleef stil in de kamer terwijl ik mijn oren spitsten. ‘Alsjeblieft, mijn heer. Verzegel hem. Hij zal dan nooit uit uw zicht verdwijnen noch uit de mijne.’ Hoorde ik de veels te bekende stem van mijn moeder haast smeken.
    ‘Haal Nathaniel.’ Beveelde zijn kille stem. Een bleke jongen kwam naar binnen gelopen met donker haar en bruine ogen. Toen al had hij al een zelfverzekerde houding. De baby werd in Nathaniels armen gelegd. Meteen daarna werd er een toverstok op de baby en Nathaniel gericht. Aan de kleuren die uit De Heers toverstok kwam kon je merken dat hij spreuken uitoefende. Zachtjes liep ik dichter naar het tafereeltje toe terwijl ik tranen in mijn moeders ogen zag blinken. Iets wat ik nog nooit eerder gezien had. Plotseling zo snel als het gekomen was werd de baby het vuur in gegooid terwijl er allerlei vonken in allerlei kleuren uit het haardvuur kwamen. De heer draaide zijn gezicht naar mij toe terwijl Nagini om zijn schouders gedrapeerd lag. Zijn hand greep naar mijn strot waardoor alle lucht uit mijn luchtwegen weg geknepen leek te worden tot zijn gezicht in die van Nathaniel veranderden. ‘Je bent verantwoordelijk voor zijn daden; je word gestraft als hij fout gaat.’ Hoorde ik plotseling een stem sissen wat niet afkomstig was van Nathaniel. Mijn ogen werden zwaar terwijl mijn hoofd al leek te hangen tot ik met een plof op de grond terecht kwam. Mijn adem ging jachtig heen en weer terwijl ik op mijn nek striemen voelde. Mijn hoofd was zwaar en met moeite kwam ik overeind staan terwijl er wonden van nagels over mijn middenrif stonden. Ik drukte mijn hand ertegen terwijl ik in het duisternis begon te rennen. Het bos in tot ik stil stond bij een open gat. Verbaasd keek ik om mij heen terwijl de dichte bomen niks leken te verraden tot er een oranjeharige jongen uit de bosjes kwam. Hij stond stil zodra hij mij zag. ‘Campbell.’ Herhaalde de stem mijn naam. Mijn hart leek in mijn keel te kloppen en met volle vaart renden ik naar hem toe terwijl de hand die op mijn wond lag doordrenkt met bloed was.
    ‘George.’ Mompelde ik haast onverstaanbaar. Ik pakte met mijn bebloede hand zijn pols tot ik naar beneden keek en ontzettend veel bloed zag wat totaal niet afkomstig was van mij. Met een plof viel hij op mij neer terwijl zijn bloed vermengd werd met die van mij. Ik sperde mijn mond open terwijl er een schelle gil zich uit mijn mond kwam terwijl mijn hand in de grond knepen waardoor er zand onder mijn nagels kwamen.
    ‘Verzegeld voor altijd. Mij ben je nooit meer kwijt. Ik zie alles.’ Ik sperde mijn ogen open terwijl ik ongecontroleerd schreeuwde. Tot ik merkte dat dit een totaal andere ruimte was. Ik keek naar de jongen waar ik op zat. Waardoor ik nog een keer gilde. Hij kon niet dood zijn. ‘George.’ Murmelde ik terwijl er tranen over mijn gezicht gleden. Snel schudde ik hem door elkaar terwijl ik inmiddels opzoek was naar een wond of iets dergelijks. Hij moest zo snel mogelijk naar de ziekenzaal.

    Sry Xd ik vond het echt moeilijk ;3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij moest zo snel mogelijk naar de ziekenzaal.


    oh fantastisch :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    omg ik ga George ook een nachtmerrie geven: een nachtmerrie over Molly en hoe ze kan reageren bij het horen dat Campbell een dooddoener is x'D

    ben bijna klaar hoor :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    omg ik ga George ook een nachtmerrie geven: een nachtmerrie over Molly en hoe ze kan reageren bij het horen dat Campbell een dooddoener is x'D

    ben bijna klaar hoor :')


    Omfg x.o' maar Campbell is vérplicht een dooddoener :p niet uit keus. Anders kiest hij voor Lil Georgie :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    maar in Georgie zijn hoofd is alles overhoop gehaald in zijn dromen en nachtmerries: ik heb Voldie in een nette pak er ook in gezet (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••