• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    maar in Georgie zijn hoofd is alles overhoop gehaald in zijn dromen en nachtmerries: ik heb Voldie in een nette pak er ook in gezet (A)


    het eerste gedeelte van Campbells droom ga ik gebruiken als deze RPG goed blijft lopen op een latere stadium. ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    dit is zoooo zinloos XD

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Ik opende mijn ogen en ligt verward keek ik om me heen. De witte hemel en het bloedhete zon gaf me de hint dat het ochtend was, en moeizaam keek ik om me heen, alsof er een zware krachtveld rondom me was. Naast me stond Fred, hij volgde mijn spiegelbeeld. Eigenlijk leek het niet op Fred, het leek op mezelf. Het volgde mijn spiegelbeeld en de bewegingen van mijn mond, en blik. Maar toch was er een grote F op zijn shirt, en bij mij een grote G. ik keek achterom en zag nog een paar bekende gezichten. Ginny rende als een speer naar een gebouw die voor ons stond, het was het nest. We waren eindelijk weer thuis, tot ik nog een bekende gezicht zag verschijnen voor me. Campbell. Ik liep naar hem toe en plaatste een kus op zijn lippen. Via mijn ooghoeken zag ik hoe Fred ook voorover leunde, net als wat ik deed, en de lucht voor zich kuste.
    ‘ik zei toch dat ik je mee naar huis zou brengen?’ Campbell glimlachte maar naar mij.
    ‘ik heb een paar vrienden meegenomen, George.’ Zei hij en wees naar een bende van personen achter hem. Draco was een van de personen. Zijn vader was er ook bij. Snape en Perkamentus, maar ook een lange gestalte achter hem. Voldemort stond in een nette pak achter Professor Perkamentus.
    ‘maar Campbell, mam gaat niet accepteren dat deze mensen in haar huis komen.’ Mopperde ik dan en trok aan de hand van de andere jongen die lachte.
    ‘ik kan ze niet buiten laten, George.’ Zei hij dan en ik knikte.
    ‘oke dan.’ Zei ik en de bende personen huppelden vrolijk achter ons aan. Fred liep nog steeds naast me alsof iemand een spiegel tussen ons in hield. Ginny was al binnengekomen en opende de deur voor ons. En het eerste wat ik zag was mijn moeder die naar buiten kwam hollen, en twee weerwolven die achter haar vandaan sprongen.
    ‘wees niet bang, Bill en Ralf spelen maar even met elkaar.’ Zei Ginny op een zweverige toon en gooide een liefdesdrank naar de richting van de twee weerwolven, die in een mum van tijd verliefd op elkaar werden.
    ‘GEORGE, wat heb ik je gezegd over het verliefd worden op jongens en dooddoeners mee naar huis nemen?’ verward krapte ik mijn hoofd en keek terug naar Campbell.
    ‘hij is nog geen dooddoener, pas volgend jaar mam!’ riep ik dan en Molly schudde zijn hoofd.
    ‘heer van het duister, Professor Perkamentus, kom maar binnen, ik zorg er wel voor dat Campbell Saunders weg gaat.’
    ‘maar MAMA!’ riep ik dan en zag hoe Perkamentus en Voldemort achter haar door naar binnen glipten.
    ‘dan ga ik wel weg, als je moeder me niet accepteert. Sorry George.’
    ‘MAM!’ riep ik dan weer, maar ze schudde haar hoofd.
    ‘genoeg, George, ga jij en Fred maar naar binnen.’
    Ik keek om en keek toe hoe Campbell de grond in gezogen werd, en keek terug naar Fred die me nog steeds nadeed. Ik keek op en zag Draco een spiegel voor mijn neus houden. Het was inderdaad een spiegel!
    ‘George.’
    ‘George.’
    Mijn ogen gleden wat open en ik moest even met mijn ogen knipperen om een goede beeld te krijgen.
    ‘George.’ Ik schrok dan pas echt wakker toen Campbell me wakker schudde. Haastig keek ik op en trok mezelf geschrokken overeind, toen ik zag dat Campbell voor me stond.
    ‘Jezus Campbell,’ hapte ik even naar adem en bestudeerde hem dan wat beter. Zijn ogen waren betraand, en de tranen gleden nog steeds zijn wangen af waardoor mijn hart een dubbele salto maakte, zonder succes.
    ‘wat is er gebeurd?’ vroeg ik geschrokken aan hem en streelde zijn wang en veegde de tranen weg die geruisloos over zijn wangen rolden.
    ‘is er iets gebeurd?’ vroeg ik dan aan hem, ligt verward. Toen ik nog in slaap viel, was hij nog blij en de normale Campbell Saunders, heb ik iets verkeerds gedaan in mijn slaap? Heb ik hem per ongeluk laten vallen? Ik stopte met denken en trok Campbell in een troostende omhelzing.
    ‘ik ben bij hier Camp, ik ben bij jou. Zie je nou wat er gebeurd als je het me niet beloofd?’ fluisterde ik tot een poging hem aan het lachen te krijgen.

    BELOOF HET HEM EINDELIJK MAAN x’D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 20:21 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik lag hier echt dubbel door jouw stomme droom XD kut molly. Campbell mag niet naar binnen maar de heer van het duister wel? Ik kon er niks aan doen maar om Voldemort zin tong te zien uitsteken naar Campbell XD

    ‘hij is nog geen dooddoener, pas volgend jaar mam!’ riep ik dan en Molly schudde zijn hoofd.

    dit is trouwens ook weer zo droog xD

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 20:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik lag hier echt dubbel door jouw stomme droom XD kut molly. Campbell mag niet naar binnen maar de heer van het duister wel? Ik kon er niks aan doen maar om Voldemort zin tong te zien uitsteken naar Campbell XD


    jah.. het is George he, wat verwacht je anders van de dromen van Fred en George x')

    ooeh, tong uitstelen naar Campbell, dat moest ik ook zetten... marja, dit is al genoeg zo :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik lag hier echt dubbel door jouw stomme droom XD kut molly. Campbell mag niet naar binnen maar de heer van het duister wel? Ik kon er niks aan doen maar om Voldemort zin tong te zien uitsteken naar Campbell XD

    ‘hij is nog geen dooddoener, pas volgend jaar mam!’ riep ik dan en Molly schudde zijn hoofd.

    dit is trouwens ook weer zo droog xD


    dat zij hij zelf toch, wat verwacht je anders van George x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Wanhopig zocht ik naar een wond maar ik kon niks vinden. ‘Jezus Campbell.’ Hoorde ik plotseling de bekende stem van George. ‘Wat is er gebeurd, is er iets gebeurd?’ verbaasd keek ik hem aan. ‘j-je bent…’ stotterde ik. Hij trok me dichter tegen mij aan terwijl hij de tranen van mijn wangen afrolde wegveegde. Ik kon hem enkel en alleen verbaasd aanstaren tot hij me in zijn omhelzing trok. ‘Ik ben hier, Camp. Ik ben bij jou. Zie je nou wat er gebeurd als je het me niet beloofd?’ Een enorme brok vormde zich in mijn keel terwijl ik wist dat mijn gezicht wit weggetrokken was terwijl ik nog de bloed op Georges lichaam zag terwijl de woorden door mijn hoofd bleef spoken; ‘Verzegeld voor altijd. Mij ben je nooit meer kwijt. Ik zie alles.’
    Ik beet op mijn lip terwijl mijn hart met harde slagen tegen mijn borst bonkte. De droom had zo levensecht geleken. Zag werkelijk de heer van het duister er vroeger zo uit? Ik wist namelijk niet hoe hij er vroeger uit zag. Hoe kon het dat ik hem nu dan zo levensecht zag? Was ik de baby? Was dat de reden dat Nathaniel me altijd kon vinden waar ik ook was? Was George hier nu niet veilig? Ik schudde mijn hoofd. George kon nooit veilig zijn in mijn buurt. Zelfs als ze niet in mijn hoofd konden kijken. Met moeite trok ik me uit zijn omhelzing en automatisch ging ik op mijn nagels bijten terwijl ik George aankeek uit mijn ooghoeken. Ik moest hem achterlaten. Ik moest hem vergeten. Voor zijn eigen bestwil. Waarom heb ik alles zo moeilijk gemaakt? Waarom liet ik me door mijn gevoelens meeslepen? Ik had hem nooit moeten zoenen. Alles zou anders geweest zijn. Ik schudde verward mijn hoofd. ‘ik moet..’ begon ik. Ik schudde meteen mijn hoofd. Ik wilde niet weg. Ik wilde bij hem blijven. Ik wilde dat ik normaal was en niet in de gezin geboren was waar ik nu in zat maar er was geen weg terug. Was er ooit wel splitsing op mijn weg geweest? Een splitsing waardoor ik kon kiezen. Ik had nu wel een keuze. Een keuze van George levend houden of dood. Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang. ‘Ik moet gaan.’ Snel draaide ik me om om niet in verleiding gebracht te worden en beende de kamer uit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^you know it's treu x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Komop, deze gesprek hadden we eeder ook gehad. Ik heb geen idee wat george nu weer moet zeggeb :'( geen inspiratie meer dus x) geef me een minuut..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    ^you know it's treu x.o'


    Voor hem maakt zijn dood niets uit. Als hij maar bij Campbel is en hem kan beschermen met heel zijn hart.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Komop, deze gesprek hadden we eeder ook gehad. Ik heb geen idee wat george nu weer moet zeggeb :'( geen inspiratie meer dus x) geef me een minuut..


    haha XD jij pest mij ook zo vaak met van die open stukjes waar ik denk van sh*t wat moet ik doen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Voor hem maakt zijn dood niets uit. Als hij maar bij Campbel is en hem kan beschermen met heel zijn hart.


    & dan snijd Campbell zijn hart uit en voordat jij dood bent laat hij je het opeten en sterft hij naast je :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    & dan snijd Campbell zijn hart uit en voordat jij dood bent laat hij je het opeten en sterft hij naast je :p


    o wauw :S


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    haha XD jij pest mij ook zo vaak met van die open stukjes waar ik denk van sh*t wat moet ik doen ('x


    ...daar heb je een punt, het spijt me daarvoor, nu ga ik schrijven, ookal heb ik geen idee wat :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    o wauw :S


    WAT! niet bijzonder genoeg voor je?!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya