• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Engels


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh sorry ik voel me nu zo stom.. ik dacht dat we in deel 5 zaten maar ofc in deel 4.. Waarom zei je niks x.o'
    Shiii :p ik ben echt dom xD maar ik weet nog niet of we het gaan veranderen/kunnen veranderen/willen veranderen wat dan ook Zit nl. nu nog op school :p Ja nog steeds. xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En toen was ik uit :Y) we kunnen het denk kk niet veranderen aangezien het goblet of fire is, en de vuurbeker kwam in deel 4 :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ‘Je gaat het me alsnog beloven.’ Verbaasd keek ik hem aan omdat de jongen zo koppig bleef doorgaan. Maar voordat ik iets tegenin kon brengen drukte hij zijn zachte lippen al tegen de mijne aan en ik had niet de kracht of de wil om hem weg te duwen. Vooral niet toen ik zijn handen teder op mijn rug voelde strelen. Zachtjes streelde ik onder zijn shirt zijn bovenlichaam terwijl mijn oogleden per seconde zwaarder leken te worden waardoor mijn handen trager werkte en ik met moeite mijn hoofd erbij moest houden. Zachtjes beëindigde ik onze kus en staarde voor een seconde in zijn ogen waar zijn oude vertrouwde twinkeling in heerste terwijl zijn vingertoppen rillingen op mijn rug achterlieten bij hen aanrakingen. Zachtjes nestelde ik mijn hoofd tegen zijn borstkast aan terwijl mijn handen nog over Georges bovenlichaam streelde en Georges vertrouwde geur mijn neus ontmoeten. Zachtjes sloot ik mijn ogen waardoor ik veels te gauw meegevoerd werd door een diepe slaap.

    Ja hij slaapt XD ik ga je niet meer overtreffen want dan word ik bang :p
    Sry voor het slechte stukje maar ik word nu naar binnen geroepen in het kamertje -.-' zucht x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jeej hij slaapt ^_^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    door jou kan George niet meer opstaan x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Deed Campbell expres zodat je hem niet achter kon laten ^.^ maar ik laat hem zo wel weer wakker worden hoor... :p ongeveer wanneer we met Ralf, Ginny en Fred en draco eindelijk rond hebben XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben echt chagerijnig want ik ben zo stom... ik weet echt niet waarom ik dacht dat we nu in deel 5 RPG'de maarja.. In principe is heer Voldemort wel herrezen maar niet tot een voltooide menselijke vorm... dus in een bepaalde principe kan het wel alleen de orde bestaat nog niet..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Zachtjes beëindigde hij de kus en van zijn ogen kon ik uitlezen dat hij moe was. Ik lachte zachtjes toen hij zijn hoofd tegen mijn borstkast aan nestelde. Zachtjes wreef ik nog over zijn rug heen, tot zijn ogen zich sloten en Campbell in een diepe slaap viel en ik stopte. Dan pas kwam ik erachter dat hij nog steeds op me zat. Ik beet op mijn lippen en probeerde op te staan, maar het leek bijna onmogelijk zonder hem te gaan storen. Ik durfde mijn benen niet te verplaatsen, bang dat hij neer zou storten. Mijn armen trok ik terug en liet ze radeloos van de stoelleuning bungelen en ik keek even rond. Zijn hand lag nog steeds tegen mijn bovenlichaam aan, waardoor het wat zweterig en plakkerig begon te voelen. Mijn benen begonnen zich zwaar aan te voelen. Ik zuchtte zachtjes en ging er mee akkoord dat het onmogelijk was om hier weg te komen, puur omdat ik bang ben om hem wakker te maken. Verslagen gooide ik een arm om de nek van de slapende Campbell Saunders en nestelde ook mijn hoofd in zijn schouder, sloot mijn ogen, en wachtte af tot ik ook in slaap viel, en later wakker gemaakt word door Campbell Saunders die mij probeert te verplaatsen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:


    Geniaal! ('x hahahaa :P hij word heus zo wel wakker.. eerst de andere ff op gang helpen (A).

    Welke lettertype is dat? ;o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Geniaal! ('x hahahaa :P hij word heus zo wel wakker.. eerst de andere ff op gang helpen (A).

    Welke lettertype is dat? ;o


    Vivaldi en Blackadder ITC :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben inspiratieloos met Ginny hoor maar omdat ik zo nodig eerst moest van Linde;;

    Ik keek naar Ralf. Veels te snel leek hij op andere gedachten veranderd te zijn door mij en Fred waardoor ik wist dat hij júist zijn plannetje ging uitvoeren. Tot overmaat van ramp begon het ook al te schemeren. Dat betekende een ding. Vanavond zou ik bij de deur staan om Draco tegen te houden. Als hij zich tegen liet houden dan want ik betwijfelde of hij naar mij zou luisteren. Hoewel hij mij twee keer gekust had en aardig tegen mij leek te doen. Meteen schudde ik die gedachte weg. Het blijft Draco. Het blijft een Malfoy. Ik boog me naar Ralf toe. ‘Alles komt goed, Ralf.’ Zachtjes streelde ik met mijn duim langs zijn wang en drukte zachtjes een kus op zijn lippen. ‘Ik hou van je, dat weet je toch?’ Ik pakte hem zachtjes beet bij zijn schouders.Met moeite probeerde ik hem te ondersteunen zodat hij omhoog kon komen.

    Nu kunnen we weer verder zodat George & Campbell wakker kunnen worden en Ginny met Draco kan nemen en Fred met Ralf. :p zucht.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Vivaldi en Blackadder ITC :Y)


    I <3 Vivaldi maar Blackadder ITC zal ik onthouden kende ik nog niet :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wie gaat nu posten? Fred of Ralf? Fred toch, want ik had al gepost voor Ginny, of niet :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••