• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohoh waarom laat je mij nou met zo'n grote keuze achter x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voorzichtig haalde hij zijn lippen van de mijne af terwijl hij ze verplaatste naar mijn nek. Zijn handen dwaalde van mijn rug omlaag naar mijn heup en shirt waardoor ik zachtjes in zijn borst kneep. Meteen liet hij me los en vouwde zijn armen achtdr zijn hoofd. Een grote grijns sierde zijn gezicht wat mij gek maakte. Hij wist dat hij mij gek maakte. 'Dus.. beloof je het me?' Ik keek hem hulpeloos aan en zijn grijns leek alleen maar te verbreden. 'Georgeee.' Mopperde ik. Hij wist dat hij me nu had zitten. Veels te graag wilde ik zijn handen voelen. Zijn armen om mij heen terwijl zijn lippen over mijn huid streken.
    hulpeloos pakte ik zijn armen achter zijn hoofd waar geen beweging in te brengen viel. Zachtjes beet ik op zijn neus voordat ik mijzelf weer terug trok op zijn schoot. Beteuterd keek ik hem aan. 'Georgee.' Herhaalde ik daarom weer. Zachtjes boog ik mijn lippen naar zijn nek en planttr de edrste kus bij zijn kaak terwijl ik langzaam de richting van zijn nek volgde en mijn handen zich naar de rand van zijn shirt begaven. Zachtjes streelde ik de rand voordat ik hem ietsjes omhoog schoof waar mijn handen georges warme bovenlichaam voelden. Ik haalde zachtjes mijn lippen voor een seconde van zijn nek af. 'Alsjeblieft.' Fluisterdr ik schor voordat ik een niduwe kus in zijn nek planten.

    Overtreffende trap dus xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mwuh, ik vind het leuk hoe je george me meerdere e'ssschrijft, zo schattig x) maar ik ga slapne en denken over mijn post want ik weet ik ga er toch een eeuwigheid voor doen, en morgenochtend post ik het wrl als ik in de bus zit ondrrweg naar school.

    Haat aan school )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Shiiii ik heb gewn idee wanneer deze "overtreffende trap" gaat eindigen, maar hoop zo snel mogelijk aangezien ik bang ben voor je verdere posts x)

    Maarja.. Campbell, je vraagt er om. Letterlijk. :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh god. Nu ben ik bang voor je x.o

    Zucht ik moet ook zo naar school :p eindgesprek stage en zo met andere woorde aanwezig zijn en wachten tot jij aan de beurt komt wat per achternaam gaat dus duurt super lang voor mij om vervolgebs weer op te krassen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oh god. Nu ben ik bang voor je x.o

    Zucht ik moet ook zo naar school :p eindgesprek stage en zo met andere woorde aanwezig zijn en wachten tot jij aan de beurt komt wat per achternaam gaat dus duurt super lang voor mij om vervolgebs weer op te krassen x.o'


    Jij bent bang voor mij omdat ik bang voor jou ben :')

    Ik heb je nog nooit horen zeggen dat je naar "school" gaat maar elke keer ga je naar "werk" of "stage". Das iets nieuws voor mij :Y) maarja, veel succes mrt je eindgesprek en het wachten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jij bent bang voor mij omdat ik bang voor jou ben :')

    Ik heb je nog nooit horen zeggen dat je naar "school" gaat maar elke keer ga je naar "werk" of "stage". Das iets nieuws voor mij :Y) maarja, veel succes mrt je eindgesprek en het wachten xq


    Haha ik moest wel x naar school daarom reisde ik zo veel want oorspronkelijk woon ik in gelderland waar mijn school ook zit maar voor stage zat ik in zuid-holland/zeeland.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    'Georgeee.' Mopperde hij. Waardoor ik moeite begon te krijgen mijn plagende grinnik in te houden. Hij pakte mijn armen die nog steeds achter mijn hoofd waren en probeerde er aan te trekken, maar ze gaven geen een beweging, en beet dan op mijn neus voordat hij zich terugtrok, en ik trok met een lach mijn wenkbrauwen op. Hij keek me betreurd aan en mijn grijns veranderde in mijn normale lach. Hij zag er zo erg schattig uit, maar als hij het nou beloofd..
    'Georgee.' Herhaalde hij weer.
    Hij plantte een kus op mijn kaak en langzaam liet ik mijn armen naar beneden glijden, achter mijn nek vandaan en hij ging richting mijn nek waar sde nekharen overeind schoten. Zijn handen gleden naar de rand van mijn shirt, die hij omhoog schoof en zijn hand leek wel een meteoor, die nierviel op verschillende plekken op mijn warme bovenlichaam die nu nog warmer werd. Hij voelde nog qqn mijn bovenlichaam toen ik merkte dat ik mijn armen weer achter zijn nek had gegooid.'Alsjeblieft.' Fluisterdr Campbell schor voordat hij nog een kus op mijn nek plaatste. Ik sloot mijn ogen en genoot van de gevoel die ik nog nooit eerder had gevoeld.
    'Je gaat het me alsnog beloven.' Mompelde ik voordat ik een lange kus op zijn lippen plaatste. Met mijn vingertoppen trok ik lichtjes aan zijn nekharen. Mijn handen gleden weer van zijn nek naar zijn heup, waar ik even stil srond, en een propje van zijn shirt in mijn hand propte. Even dacht ik na: wat gaat dit vreemd eruit zien als karkarov plotseling binnen komt vallen. Of nog erger: Fred. Ik liet de prop los en liet mijn hand onder zijn shirt toe glijden waarna ik speels met mijn vingertoppen rustig over zijn rug heen wreef.


    Fred kom binnen vallen, of iemand anders, dat gaat zo awkward en grappig worden :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    IN DEEL 4 IS VOLDIE NOG NIET HERREZEN
    Sorry dat moest ik even kwijt(A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh ja :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Op dit moment zit ik op school op de grond tegen eenmuur aan waar de lift staat. Dus als Iiemand naar boven komt kan die er niet uit. Jup, dit moedt ik ook even kwijt :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha
    Omg nog iets als ze het nest binnen komen lopen.
    Molly ziet Ralf: 'Oh leuk Ginny dat je jou vriendje mee hebt genomen.
    Ginny en Fred: ...
    Fred: Dat is mijn vriendje
    Molly: Wie is dan Ginny's vriendje
    Draco: Hehehe


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Op dit moment zit ik op school op de grond tegen eenmuur aan waar de lift staat. Dus als Iiemand naar boven komt kan die er niet uit. Jup, dit moedt ik ook even kwijt :Y)


    Haha ik zit thuis achter de computer :P (die de hele tijd uitvalt, maar HET GAAT OM HET PRINCIPE)


    Spoiler alert: you will save yourself

    En als molly vraagt wie Ralf dan is, ghehehe :')


    En toen ging de bel. Ik haat school (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ugh veel plezier (welke les?)


    Spoiler alert: you will save yourself