• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha dafuck x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    je gaat er nog veel meer zien vanaf nu :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Na een tijdje niets gehoord te hebben, trok Campbell zich uit mijn omhelzing en verbaasd keek ik hem aan.
    ‘ik moet..’ begon hij, maar in plaats van zijn zin af te maken schudde hij met zijn hoofd. Ik zuchtte even.
    ‘Campbell..’
    ‘Ik moet gaan.’ Snel draaide hij zich om en haastte hij zich de kamer uit. Even bleef ik verward staan en zorgde er voor dat mijn shirt weer goed op zijn plek stond, voordat ik hem, zoals gewoonlijk, weer eens achterna rende. Als hij wilt dat ik hem zo graag vergeet, moet hij wel ‘’Obliviate’’ op me af, niet eens spreken, maar schieten. Ik rende hem maar achterna door de gangen van Hogwarts.
    ‘Campbell.’ Ik stopte met achter hem aan zitten lopen, ook al wist ik dat hij gewoon verder zou gaan mij te gaan vermijden.
    ‘om die reden wilde ik je belofte.’ Begon ik.
    ‘tot nu toe is er niets gebeurd, niet eens een waarschuwing, alsjeblieft Campbell. Je gaat me hiermee nog meer pijn doen dan mijn eigen dood.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    haha dafuck x.o'


    elke keer als ik inspiratieloos ben ga ik van zulke plaatjes maken, het helpt :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha XD omfg :p dat belooft nog wat (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben echt een mongool maar ik zie ze nu inderdaad door de gangen rennen maar dan als tikkertje T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke ik snap deze zin echt niet sorry hoor maar ik begrijp hem niet; Als hij wilt dat ik hem zo graag vergeet, moet hij wel ‘’Obliviate’’ op me af, niet eens spreken, maar schieten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oke ik snap deze zin echt niet sorry hoor maar ik begrijp hem niet; Als hij wilt dat ik hem zo graag vergeet, moet hij wel ‘’Obliviate’’ op me af, niet eens spreken, maar schieten.


    gewoon, dat hij de obliviate spreuk op hem moet gebruiken als Campie zo graag wilt dat George hem vergeet. want George GAAT hem ook niet vergeten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    gewoon, dat hij de obliviate spreuk op hem moet gebruiken als Campie zo graag wilt dat George hem vergeet. want George GAAT hem ook niet vergeten.


    Aaah ik was al confused ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell.’ Hoorde ik achter me gezegd worden. Zo graag wilde ik wegrennen maar ik wist dat George me zal volgen. Wat als Karkarov hem daardoor ziet? Was het echt nodig om hem eerder aan de duivel te leveren dan nodig?
    ‘Om die reden wilde ik je belofte. Tot nu toe is er niets gebeurd. Niet eens een waarschuwing. Alsjeblieft Campbell. Je gaat me hiermee nog meer pijn doen dan mijn eigen dood.’
    Langzaam draaide ik me om terwijl ik hem aanstaarde wat mij pijn deed. Ik keek liever naar mijn handen die trilden ondanks dat ik nog zo rustig over probeerde te komen.
    ‘Snap je niet wat je gaat missen, George.’ Met moeite liet ik mijn stem niet trillen. ‘Je zal nooit kunnen zeggen dat je een vriendje hebt. Je zou nooit mijn hand kunnen vasthouden. Nooit met mij kunnen praten wanneer je wilt. Je zou niks met mij kunnen.’ Ik beet op mijn lip. Hoe zeer het ook deed, ik wist dat het waar was.
    ‘Je leven zou langzaam voorbij vliegen terwijl ik de meest gruwelijke dingen moet doen totdat ze me niet meer nodig hebben. Waarschijnlijk is het onmogelijk om elkaar nog na de Toverschool Toernooi te zien. Als het nu al niet is.’ Ik knipperde even met mijn ogen. Deze middag met George was het geweldigste moment van mijn leven geweest. Maar ik was realistisch genoeg. Dit zou nooit meer kunnen of mogen gebeuren. Ik mocht niet naar mijn gevoels luisteren. Ik mocht hem niet zoenen. Niet aanraken. Niet zien. Zijn bruine ogen waar ik een enorme zwak voor had met de schitterende twinkeling die er altijd in scheen. Zijn lippen die altijd in een ongelofelijke grijns leken te keren. Ik schudde die gedachtes weg. In plaats daarvan fluisterde ik; ‘Offer jezelf niet op voor een dooddoener.’

    Bám


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    D: omfg ik moet even denken xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haah yaay het is me weer gelukt xd ik laat je wat afdenken op een avond :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus je laat George achter he... laat ik hem dan weglopen..? Na een paar sterke woorden..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohoh ik kan je niet beloven dat hij george gaat stalken :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya