• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Okeoke ik ga al wat nerrschrijven wert nog niet wat t kan met alle kanten op bij mij.. maaar cage id letterlijk een cage aangezien karkarov het niet godd gaat keuren xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Das toxh een spannend verhaaltje :Y) maarja, scheijven jij (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Hij sloeg zijn armen om mij heen en zachtjes legde ik mijn hoofd tegem zijn borst aan waar zijn hart achter bevond. Ergens vond ik dit erg rustgevend. Eigenlijk was dit de eerste keer in mijn levem dat ik een gemeende knuffel kreeg wat niet afkomstig van een fan was. Veels te snel liet hij me los terwijl hij een paar passen van mij afzetten. Ik had het verpest. Ik was hem nu kwijt omdat ik niet met zijn liefde overweg kon. 'Sorry camp. Maar ik moet dit kwijtraken.' Verbaasd keek ik naar de oranjeharige jongen die weer terug liep en zijn lippen vol op de mijne drukte. Ik schrok ervan maar niet zo erg vam de gevoelens die loskwamen bij zijn lippen die mij aanraakte. Zijn lichaam die dicht tegen me opstond. Zijn geur die mijn neus ontmoette. Verslagen legde ik mijn armen in zijn nek en streek er met een door zijn haar terwijl ik vurig terugzoende. Iets wat mij enorm beamgstigde. Ik luisterde nooit naar mijn gevoelens maar nu waren ze te sterk om te negeren. Zachtjes beindigde ik onze kus doorvmijn lippen van de zijne af te halen waardoor pnze neuzen zachtjes elkaar raakte. Ik was redelijk onzeker over mijn kusvermogen. Straks had ik het verkeerd gedaan. Het is niet iets wat ik deed. Mer een rood hoofd keekvik naar zijn borstkast dat voor mij op ooghoogte was. Mijn armen lagen nog steeds in zijn nek waardoor ik zijn warme kale huid tegen de mijne aanvoelde. Iets in me smachten naar meer en voor dat ik het goed en wek wist drukte ik deze keer mijn lippen op die van george. Xd

    Yep. Je hebt het voor elkaar tijger maar ik weet niet wat ik campbell moet laten zeggen dus datbklusje word aan jou wat georgr gaag zeggen !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Damn :Y) ik ga iets proberen :Y) maar nu ben ik, en George serieus opgelucht :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Ik voelde me ongemakkelijk worden en trok me terug, tot Campbell me vurig terugzoende en daar ontplofte er nog een bom in mijn maag. Hij plaatste zijn arm in mijn nek waar ik meteen kiplenvel voelde, tot hij de kus veel te snel beëindigde. Ik stond stil, geen idee van wat ik moest zeggen. Wat ik wel voelde was een grote opluchting, en gelukkig maar hoefde ik niets te zeggen. Deze keer was het Campbell wiens lippen als eerst die van mij raakten. Dit kon gewoon niet waar zijn: Campbell voor wie ik iets voel, voelt hetzelfde voor mij. Dat kan gewoon niet. Of dort hij dit om me gewoon een plezier te doen? Ik zette mijn ene hand op zijn schouder en kneep erin, terwijl ik me weer de, Merlijn u heeft me overtroffen, de tweede kus beëindigde, en de kleine tik van onze neuzen zorgde al voor een klein glinlach op mijn gezicht. Ik probeerde hem los te laten, maar in plaats van dat zettr ik ook mijn andere hand op zijn schouder.
    'Zeg me niet dat je nog steeds onder invloed bent van de liefdesdrank.' Begon ik. Ik kan dit gewoon niet geloven.
    'Campbell, vertel me alsjeblieft wat je werkelijk voelt voor mij. Ik hou van je, en ik wil zeker zijn of je hetzelfde voelt voor mij.' Fluisterde ik waarna ik nog een zachte kneep gaf in zijn schouders, mezelf dwingend om hem niet te gaan knuffelen of te gaan schudden zodat zijn hersenen weer op de goede plaats komt te staan voor het geval dat hij weer dacht dat ik draco was, alsof hij gewoon een knuffel van tien jaar geleden is waarmee ik kan shaken wanneer ik wil.


    Sorry sorry Geen inspiratie :Y) wat standaard dit "hou jr van me?" Xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oehoeh campbell maakt george onzeke hahaha c: geweldig I've got the power xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Beter doen we ook x een scené dat ze allemaal met kerst naar het Nest gaan ('x omg Campbell gaat ten eerste gek worden en dan nemen Ginny, George, Fred sws Ralf, Draco en dus ook Campbell mee en oh dat word dan nog wat als Ginny Draco mee neemt ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik voelde zijn hand mijn schouder ontmoeten waar hij zachtjes in terwijl hij de kus beëindigde.
    ‘Zeg me niet dat je nog steeds onder invloed bent van de liefdesdrank.’ Ik glimlachte naar hem en schudde mijn hoofd maar hij vervolgde al; ‘Campbell, Vertel me alsjeblieft wat je werkelijk voelt voor mij. Ik hou van je en ik wil zeker zijn of je hetzelfde voelt voor mij.’ Zijn stem was slechts een fluistering maar hard genoeg voor mij om het te horen. Ik voelde nog een kneepje in mijn schouder en ik voelde dat hij nerveus was. Ik had vele kanten van George gezien de afgelopen tijd maar nog geen nerveuze.
    Ik drukte mijn lichaam tegen hem aan en plantte mijn hoofd weer op zijn borstkast terwijl ik nadacht over zijn woorden. Over zijn vraag.
    ‘Dit is allemaal nieuw voor me; vooral omdat ik niet precies weet wat liefde is of het ooit gedeeld heb. Maar ik denk wel dat ik het begin te snappen nu ik bij jou ben.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar moet ik nou op reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    gewoon om even bij te houden. alleen Draco nog, en dan weer opnieuw


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja maar Draco is weggelopen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Idk; post anders gwn met Fred ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik moet zo naar mijn oude basisschool voor de musical van mijn zusje :(
    Geen leuke herinneringen daar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha :p oh de altijd en eeuwige musicals van groep 8 ('x Dramaaa!

    Maar hoezo geen leuke herinneringen? Stomme leraren ?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eerder stomme kinderen.


    Spoiler alert: you will save yourself