• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Pas toen hij zijn lippen losmaakte van de mijne besefte ik wat ik gedaan had. Verschrikt haalde ik een hand door mijn haar. Het was helemaal niet de bedoeling dat ik hem zou kussen. Het was niet eens de bedoeling dat ik hem ging achtervolgen. Waarom maakte ik alles júist moeilijker?
    George deed een stap van mij af en ik beet hard op de binnenkant van mijn wang tot ik bloed proefde. ‘Ik begrijp je.’ Ik sloeg mijn ogen neer. Ik wist niet waarom maar een enorme leegte vulde me. Ergens wilde ik dat hij het niet begreep, zodat hij me niet op gaf. Ik wist dat dat een erg egoïstische gedachten was en ik schaamde me er ook voor.
    ‘Maar ik zal nooit spijt krijgen van jou. Want jouw naam is in mijn hart getatoeëerd, waar ik niets aan kan doen.’ Een trieste glimlach verscheen op mijn gezicht en voorzichtig deed ik een stap naar voren.
    ‘Ooit kreeg ik een kitten.’ Voorzichtig hief ik mijn hand op en streek hem door George oranje haren voordat ik mijn arm weer levenloos naast mijn lichaam liet bungelen.
    ‘Ze had net zukke mooie oranje haren als die van jou. Ze was mijn alles en dat wisten ze. Iedere keer moest ik dingen doen anders zou ze gewond raken of nog erger; vermoord. Blindelings deed ik alles tot ik de opdracht fout gedaan had.’ Ik keek uit het raam terwijl ik me tot de dag vandaag nog alles kon herinneren. ‘Ze werd voor mijn gezicht vermoord. Ik kan dat niet nog een keer aanzien, George.’

    (geef hem nou gerustgestelde woorden en vraag of hij het belooft en dan gaat Campbell akkoord, oke? ^^ zullen we trouwens doen wanneer ze terug zijn van kerstvakantie boer Nathaniel op Zweinstein laten arriveren? ^^)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Awh, kitten )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Weet dat jij nu Campbells nieuwe kitten ben, George. Als je het hem laat beloven :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Ooit kreeg ik een kitten.’ Voorzichtig hief hij zijn hand op en ging er mee door mijn haren, wat me een erg fijn gevoel gaf en ik glimlachte zwakjes. ‘Ze had net zukke mooie oranje haren als die van jou. Ze was mijn alles en dat wisten ze. Iedere keer moest ik dingen doen anders zou ze gewond raken of nog erger; vermoord. Blindelings deed ik alles tot ik de opdracht fout gedaan had. '
    Hij liet mijn haren gaan en draaide zich naar het raam toe.
    'Ze werd voor mijn gezicht vermoord. Ik kan dat niet nog een keer aanzien, George.’
    Ik zucht ongemakkelijk en liep naar hem toe, en plaatste mijn hand twijfelend op zijn ene schouder.
    'Dat gaat ook niet gebeuren. Dat beloof ik je.' Zei ik en gaf hem een kneepje in zijn schouder.
    'En geloof me: ik heb nog nooit een belofte gebroken.' Ik stop even en draaide hem om, en boog me een beetje voorover zodat ik recht in zijn ogen kon kijken.
    'Een kitten kon niet terugvechten. Het was vast klein, en kon makkelijk aan pijn lijden, en had alleen jou. Ik heb nog zes broers en zusje, ik heb jou en ik heb mijn toverstok.' Ik nam een korte pauze en streelde zachtjes met mijn hand zijn wang.
    'En het maakt me geen barst uit of je een dooddoener bent of niet, je blijft Campbell Saunders, de jongen die me zulke gevoelens gaf die ik nooit eerder had gevoeld. En ik wil die gevoelens niet kwijtraken door iets voorspelbaars' Ik stond weer rechtop en liet hem los waarna ik moeizaam mijn glinlach liet tonen.
    'Dus.. ik vraag het je nog een keer, en ik zweer ik hou me mond daarna : beloof je het me eindelijk?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Weet dat jij nu Campbells nieuwe kitten ben, George. Als je het hem laat beloven :Y)


    Uhum, ja :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George ik haat je (flower) Je bent zo ááibaar! :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    George ik haat je (flower) Je bent zo ááibaar! :Y)


    hij is toch een kitten (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij is toch een kitten (A)


    haha ja daarom :p ohgod wat kunnen we doen na deze drama met ze? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kuchkuch ik heb echt een domme reactie; Campbell heeft dus keuze uit 6 jongens in de familie x.o' DX

    weet je wat trouwens grappiger was :p Als Fred & George met een jongen thuis komen en Ginny met een meisje :P maarja daar kan Draco ook makkelijk voor functioneren!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    geloof het of niet, maar ik heb een kitten via Google gezocht en zijn gezicht in die van George veranderd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Kuchkuch ik heb echt een domme reactie; Campbell heeft dus keuze uit 6 jongens in de familie x.o' DX

    weet je wat trouwens grappiger was :p Als Fred & George met een jongen thuis komen en Ginny met een meisje :P maarja daar kan Draco ook makkelijk voor functioneren!


    ...kan iemand een meisje maken die Ginny kan afpakken van Draco :'D kunnen we van haar gelijk ook een dooddoener maken x') maar je hebt gelijk, Draco is ook heel goed :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:



    DIT vind ik echt weer iets voor jou XD omg ik vind george nu eng ;3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha ja daarom :p ohgod wat kunnen we doen na deze drama met ze? x.o'


    ik weet niet. ik dacht aan dat ze naar Ralf en de anderen konden gaan, maar Fred heeft nog steeds niet gereageerd xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ...kan iemand een meisje maken die Ginny kan afpakken van Draco :'D kunnen we van haar gelijk ook een dooddoener maken x') maar je hebt gelijk, Draco is ook heel goed :')


    Geen schoondochters voor familie Wemel. Ze staan op uitsterven daardoor (flower)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya