• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Een ander jongen sprong voor mijn slachtoffer neer en sleept hem mee terug naar binnen toe. Geweldadig draaide ik me om en staarde de andere wolf aan en zette een aantal stappen naar zijn richting toe, tot ik abaurd stopte.
    'Ralf! Ik ben het, Fred! En binnen is Ginny! Blijf alsjeblieft rustig voor haar! Alsjeblieft. Je wil dit niet doen, Ralf. Je bent jezelf niet. Ik wil je alleen maar helpen. Laat me je alsjeblieft helpen,' smeekte de wolf. Het was Fred. Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik bleef maar verstijfd staan en luisterde naar zijn woorden, tot ik me omdraaide en van hem wegrende, en hem met rust liet. Ik rende verder de brug over, rende naar de dichtstbijzijnde boom toe waar ik diep hijgend mijn hand tegen aan plaatse waarna ik erachter kwam dat ik weer mezelf was. Ik keek op en zag inderdaad dat donkere wolken de witte knikken in de hemel bedekten. Ik kwam bij zinnen en stompte een aantal keren met mijn fuist tegen de boom aan. Dit is mijn schuld, door mij is George nu gewond geraakt en heb ik Fred pijn gedaan. Alleen maar omdat ik Draco een lesje wilde gaan leren. Modderige tranen rolden mijn bezwete, vieze wangen af die ik ruw weg veegde. Ik ben een monster, een afschuwelijke monster.. en liever zou ik niemand meer pijn doen, aangezien ik mijn eigen broertje al gebeten heb, nu George verwond heb en Fred ruw aanviel. Waarom ik? Waarom ben ik een weerwolf?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Protego Maxima.’ hoorde ik plotseling. Ik opende mijn ogen en voor ik het wist trok campbell me mee terug naar binnen toe. Ik was inmiddels te zwak om tegen te gaan stribbelen. Campbell gooide de deur achter ons dicht en ik liet mezelf tegen een stambeeld aan leunen en kreunend drukte ik mijn hand tegen de wond aan die een smerige, enge geluid gaf.
    'Ik moet terug,' stamelde ik.
    'Als er iets met Fred gebeurt kan ik hier niet zo blijven zitten!'
    Ook al zei ik dat, ik gleed van de stambeeld en lag met mijn rug er tegen aan en sloot mijn ogen even. Ik werd duizelig en misselijk. Ik drukte ook mijn andere hand tegen de wond aan en probeerde weer op mijn benen te staan.
    'Fred is gewond geraakt, ik moet hem binnen krijgen.' Eigenwijs wankelde ik naar de deur toe en trok die weer open en zag net hoe een wolf de brug overstak voordat bijna alles voor mijn ogen gehuld werd door een plotselinge lichtflits. Ben ik in de hemel?



    Arme George, hij wilt gewoon samen met Fred gewond raken :Y) straks zitten alle drie de jongens gezellig samen in de ziekenzaal


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wtf ik snap de laatste zin niet.. is hij dood? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee, hij denkt dat alleen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hij is duizelig, vandaar dat alles even wat helderder word voor zijn ogen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch :p ik wacht nog op draco dus xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ben alweer verbrand (cat) De zon haat mij


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ben alweer verbrand (cat) De zon haat mij


    De zon laat je verbranden omdat hij een wilt worden met jou <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    Ralf draait zich om en rent van me weg. Ik ren achter hem aan, maar op gegeven moment begin ik te veranderen in een mens. Het doet verschrikkelijk veel pijn om te transformeren. Ik schreeuw hard en lig zowat op de grond. Na een tijdje is het voorbij. Tot mijn verbazing heb ik mijn kleding nog aan, maar wel veel te groot en gescheurd. Ik zoek naar Ralf en vind hem na een tijdje. Rustig ga ik naast hem zitten.
    'George redt het wel,' zeg ik tegen hem. 'Als ik die pillen niet had genomen was het veel erger geweest. En jij had me die pillen. Dus eigenlijk moet ik jou bedanken.' Ik sla een arm om hem heen en kijk naar het uitzicht. Dit voelt helemaal niet ongemakkelijk. 'Je verdient beter dan dit. Je verdient iemand die je niet in de steek laat en je verdient het om geen weerwolf te zijn. Ik ben alleen bang...' Ik maak mijn zin niet af omdat een gedachte mijn hoofd in komt. Ik zeg niets meer en kijk de verte in. Met een glimlach schud ik mijn hoofd. 'De wereld is oneerlijk, Ralf,' zeg ik terwijl ik mijn hand die niet om hem heengeslagen is tot een vuist bal.

    ik moet met mijn vader de voeetbalfinale kijken en wij hebben thuis flutwifi dus nu kan ik niet reageren


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    De zon laat je verbranden omdat hij een wilt worden met jou <3


    x.o' omg.. Thats a bit scary... Hij had me laatst ook al verbrand :'< nu moet ik hem straffen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'George redt het wel,' hoor ik plotseling. Ik draaide me om en zag dat Fred naast me plaats nam tegen de boompje aan. Ik keem weg en beet op mijn lippen. Ik schaam zo erg, de schuldgevoel eet me letterlijk op.
    'Als ik die pillen niet had genomen was het veel erger geweest. En jij had me die pillen. Dus eigenlijk moet ik jou bedanken.' Ik wenkte mijn blik van de hemel af en staarde naar mijn schoenen tot ik de troostende arm van Fred om me heen voelde waardoor ik gedwongen een zwakke glimlach liet zien.
    'Je verdient beter dan dit. Je verdient iemand die je niet in de steek laat en je verdient het om geen weerwolf te zijn. Ik ben alleen bang...' hij stopt even. Ik ben benieuwd voor wat hij bang is. Ik zucht zachtjes en begon met mijn vingers te spelen. Ik verdien niet beter, ik ben eenmaal een weerwolf geworden door mijn eigen stomme schuld. Ik moest eenmaal naar de stomme plan van mijn broer luisteren en zien hoe een weerwolf hem voor mijn ogen verscheurde, ik moest eenmaal een poging wagen zijn lijk weg te slepen waardoor ik gebeten werd. Ik moest ook eenmaal verliefd worden op de beste meid van heel Zweinstein, wetend dat ik een moordmachine ben. Ik moest eennaal die grote risico nemen, alleen omdat ik van haar "hield". Ik heb gewoon alles verpest. Nu heb ik niemand meer. Geen geliefde Ouders, geen vrienden, geen vriendin, ik heb alleen mijn broertje nog die door mij ook een weerwolf is geworden.
    'De wereld is oneerlijk, Ralf,' hoorde ik plotseling van Fred. Ik keek hem even aan. Vind hij dat de wereld oneerlijk is? Ik verwachtte anders van hem.
    'Niets is oneerlijk, alles gebeurt met een reden. Hoe stom het ook kan zijn.' Zei ik zo zacht dat ik mezelf bijna niet hoorde.
    'Ik verdien dit alles. Ik verdien om aan een gebroken hart te lijden, of gehaat te worden, omdat alles mijn eigen schuld is. Ik verdien niemand die zo dom is om op mij te vallen, op een klunzige moordmachine als ik.' Ik stop even en perste mijn lippen op elkaar om de tranen in te houden. Ik kan niet eens een echte jongen voorstellen.
    'Jij hebt nog George en heel je familie, vrienden, en wie weet wie de gelukkige meid gaat worden die met jou kan zijn. Jij verdient wel al de goede dingen. Ik niet.' Zei ik weer zachtjes en draaide mijn hoofsd van hem weg zodat hij mijn traan niet zag die over mijn wangen stroomde...

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 23:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ginny maakt zich overigens helemaal geen zorgen over dat zijn broer buiten verscheurd word door tweee wolven, maar Campbell wel :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ginny maakt zich overigens helemaal geen zorgen over dat zijn broer buiten verscheurd word door tweee wolven, maar Campbell wel :')


    Ginny is een ginger; die hebben geen zielen ('x

    Ik zit er aan te denken mijn username te veranderen en ik weet als ik het doe waarin maar ik twijfel :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Duitsland heeft de wk gewonnen ^^ boeit jou zeker niet :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ginny is een ginger; die hebben geen zielen ('x

    Ik zit er aan te denken mijn username te veranderen en ik weet als ik het doe waarin maar ik twijfel :<


    Fred en george hebbbrn wel zielen he l:<

    Waarin wil je het dan veranderen? Campius? :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••