• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Misschien x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ter verduidelijking: Jup


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Als je het maar waagt.’ Zijn neus tikte de mijne aan terwijl zijn adem over mij heen raasde wat mijn adem liet stokken.
    ‘Ik verander in jouw boze weerwolfje en eerst dood ik Madame Plijster en dan bespring ik jou in de nacht.’ In een trance staarde ik naar zijn lippen tot ze tegen mijn kaak geplaatst werden. Onbewust gleed mijn hand weer naar de plek waar George een zachte zuigzoen had achter gelaten. Nog steeds branden die plek maar op een fijne manier.
    ‘En ik denk dat jij ook slaap nodig hebt, hoe laat is het eigenlijk?’ ik schrok op uit mijn trance en haalde mijn hand van de plek.
    ‘Uhm, geen idee. Het is waarschijnlijk al de volgende dag want de volle maan is weg en..’ ik keek even naar het gordijn en automatisch werd mijn blik weer naar George getrokken. Ik kneep in mijn hand om mijzelf te bedwingen. Het was laat- George was gewond en had rust nodig… en.. ‘oh merlin.’ Murmelde ik. Voordat ik George om een vorm van toestemming vroeg plaatste ik mijn lippen tegen de zijne aan en gleed mijn hand achter zijn nek en tastte ze het gebied af voordat ik onze kus beëindigde door zachtjes op zijn lip te bijten en mijn voorhoofd voor een seconde tegen de zijne te rusten terwijl ik zijn adem weer over mij heen voelde strijken. ‘Ik zal je maar privé geven.’ Fluisterde ik zachtjes voordat ik mijn voorhoofd van de zijne afhaalde en nog even onze neuzen liet tikken voordat ik me omdraaide om door het gordijn te glippen waar ik een paar bruine ogen ontmoette met een schok wilde ik achteruit springen maar in plaats daarvan gleed ik over het gordijn uit en viel op de grond waar het zwart voor mijn ogen werd.


    Ginny is gearriveerd... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nu is georgie aan de beurt (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Uhm, geen idee. Het is waarschijnlijk al de volgende dag want de volle maan is weg en.. oh merlin.’ Murmelde hij en plaatste voordat ik iets kon zeggen zijn lippen op die van mij. ‘Ik zal je maar privé geven.’ Fluisterde hij toen hij de kus beëindigde en draaide zich om, om langs de gordijnen Door te glippen, wilde hem waarscguwen voor Ginny die daar stond, schrok en viel achterover ol de grond neer.
    'Ginny!' Riep ik angstig en sprong op wat me wer al het pijn van daarvoor terug bracht. Kreunend knielde ik voor Campbell neer.
    'Campbell?' Vroeg ik dan.
    'Ginny, gaat h- Ik bedoel, wat doe jij hier?' Ik richtte me weer tot Campbell.
    'Camp, gaat het? Vroeg ik dan.

    Vloeibare hersenen lalala door jou ga ik beginnen te hallucineren *gaap* lalala


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Twee paar ogen ontmoette de mijne en ik wilde hoi zeggen maar Campbell schrok blijkbaar en wilde naar achteren lopen maar bleef haken aan het gordijn waardoor hij op de grond viel.
    ‘Ginny!’ met een ruk schoot George overeind en ik kon het niet laten om hem angstig aan te kijken. Het was mijn bedoeling niet om Campbell te laten schrikken. Ik had gewoon wat achter gelaten wat ik wilde ophalen. ‘Campbell?’ ik keek weer naar Campbell die buiten westen leek. Ergens verbaasde ik me daar over; kon zo snel iemand buiten westen raken?
    ‘Ginny, gaat h- ik bedoel wat doe jij hier?’
    ‘Ik ben de armband kwijtgeraakt die oma, me gegeven had.’ Ik beet op mijn lip. Ma ging me vermoorden.
    ‘Camp, gaat het?’ ik knielde ook bij Campbell neer. ‘Volgens mij is hij knock-out, George.’ Fluisterde ik zachtjes.

    Haha (‘x yep Campie is Knock-Out en als we nog meer drama nodig hebben herinnert hij zich niks meer ofzo (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zullen we zodra Fred & Ralf gezoend hebben doorspoelen naar sneeuw? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    George en Campbell zeggen allerlei dingen, maar ik lijk het niet meer te horen. Ik probeer helder na te denken maar mijn hoofd is een warboel van allerlei dingen die gebeuren.
    'Dan ga ik maar,' zeg ik en ik loop de zaal uit. Nog steeds heb ik geen idee waar ik Ralf kan vinden. Het kasteel is erg groot maar na een tijdje nutteloos rondlopen vind ik Ralf toch. Hij staat daar en ik weet eerst niet wat ik moet zeggen, maar loop naar hem toe.
    'Ik.. Ik eh.' Geweldig voorbereid dit. Meer dan dat krijg ik niet uit mijn keel. Ik pak zijn hand vast en blijf maar twijfelen wat ik moet doen. Meestal ben ik juist erg zeker van mijn zaak, maar nu niet. Ik ben bang dat hij me raar vind. 'Hoe zit het nou tussen jou en Ginny?' vraag ik. Misschien kan ik gewoon een gesprek starten en doen alsof ik gewoon wou weten hoe het met hem gaat. Nog steeds ben ik me erg bewust van het feit dat ik zijn hand vast hou, waardoor mijn hart sneller klopt. Altijd ben ik al slecht geweest in praten met mensen over iets wat serieus is. Iets wat niet serieus is, daar kan ik best wel over praten, maar wat moet ik zeggen? Ik weet dat we elkaar nog maar net kennen en je me probeerde te vermoorden, maar ik ben verliefd op je? Ik heb echt geen idee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George is kwa versieren veel beter dan Fred... George pakt meteen degene op zijn mond en Fred die blijft onzeker er om heen praten ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha tja Fred is gewoon wat onzekerder denk ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Haha tja Fred is gewoon wat onzekerder denk ik.


    Daarom gaat er nooit een Frambell komen XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Daarom gaat er nooit een Frambell komen XD


    OMG nee dat gaat niks worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    OMG nee dat gaat niks worden.


    Haha nee Drabell was beter dan ('x Frambell doet me nog denken aan frambozen :8

    Ik blijf toch bij een Campius ^^. Beste ship name ever en Cage vind ik ook wel mooi :3.

    Ohja en Draco moet beter zijn best voor Ginny doen :p ik heb geen idee wat die twee hebben momenteel x.o' naja momenteel heeft ze Campbell laten schrikken ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha nee Drabell was beter dan ('x Frambell doet me nog denken aan frambozen :8

    Ik blijf toch bij een Campius ^^. Beste ship name ever en Cage vind ik ook wel mooi :3.

    Ohja en Draco moet beter zijn best voor Ginny doen :p ik heb geen idee wat die twee hebben momenteel x.o' naja momenteel heeft ze Campbell laten schrikken ^^


    Daar deed het mij ook al aan denken xD
    Jaa Campius is de mooiste shipname ever. Rosius en Zinius zijn minder mooi hé ;)

    Ja maar ik vind het niet echt iets voor Draco om weer de ziekenzaal binnen te lopen dus ik weet niet hoe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Daar deed het mij ook al aan denken xD
    Jaa Campius is de mooiste shipname ever. Rosius en Zinius zijn minder mooi hé ;)

    Ja maar ik vind het niet echt iets voor Draco om weer de ziekenzaal binnen te lopen dus ik weet niet hoe.


    Ga nou gewoon met Ralf zoenen zodat we naar de winterbal of hoe we het noemen kunnen doorspoelen (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya