• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Hij gaat alsnog alles verpesten, ik heb nog een reserve plan liggen (cat)


    Ohgod' ik ben officieel bang; maar misschien kan ik jouw plan dwarsbomen om Campbell onverwachte dingen te laten doen! oh wee als je aan Angelina's borsten zit. Dan ga je er aan :O


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ik wist het ik begin gewoon veels te goed jouw geniale brein te begrijpen (A)


    omfg aat maar, er kwam net een gigantische intspiratie/ drama bom in mijn hoofd die wel de grootste drama tussen george en camovell kan worden :'D omfg wat is geirge erg.. ik bedoel, wat is Angelina erg (hint hint)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    omfg aat maar, er kwam net een gigantische intspiratie/ drama bom in mijn hoofd die wel de grootste drama tussen george en camovell kan worden :'D omfg wat is geirge erg.. ik bedoel, wat is Angelina erg (hint hint)


    Ik haat Angelina nu al en ik wil haar dood (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Een blos verscheen op haar wangen waardoor ik een glinlach wel moest tonen. Ik durf het niet te denken.. deze Ginny is mijn moeder NU niet. Dus kan ik gewoon denken dat ze nu onwijs schatting eruit ziet. Oh god. Ik voel langzaam weer me rood worden, ook al hoeft dat niet.
    ‘J-ja is goed.’ ik glimlachte en greep naar haar koffer en sleepte die mee naar mijn coupé toe waar ook mijn hutkoffer nog lag, en zette die van haar tegen over de mijne.
    'Aller eerst, welkom in mijn tijdelijke coupé.' Zei ik en tilde mijn hutkoffer op om het op de bankje te zetten om er naast te zitten.
    'Over de SLIJMBAL examens, ze vallen best wel mee, geloof me. Luister niet naar wat je broers zeggen, als je maar denkt dat het slecht gaat verlopen maak je jezelf maar onzeker en gaat het sowieso slecht, ook al is dat niet nodig.' Gaf ik haar als tip. Ik weet dat ze het gaat halen, want dat heeft pap me verteld. Urgh.. weer die gedachtes.
    Ik opende mijn koffer waar er vrij weinig dingen in zaten en wachtte even terwijl ik erin staarde. Ik twijfelde even. In mijn jaar nu hebben ze al modernere en makkelijkere theorieën ontwikkeld die misschien van pas kunnen komen voor haar examens. En wie weet krijg ik later in de toekomst een super slimme moeder door mij.. ik grabbel in mijn koffer en haalde een aantal stukken perkamenten tevoorschijn.
    'Dit zijn mijn aantekeningen die ik had gemaakt voor mijn examens. Ik had alle slijmballen gehaald, op twee na dan. Misschien komt het wel van pas.' Zei ik snel.
    'Naja.. eigenlijk is de helft van mijn broer die ik van hem had gejat vorig jaar..' mompelde ik dan.

    Op een van die perkamentwn staat ook de naam van zijn broer dus "james potter" gaat ginny dan nig steeds geloven dat Harry nog een neef heef heeft? Ik bedoel, james albus en lily. Typisch de namen die harry zou geven voor zijn kinderen. En denk even logisch na ginny: denk je nou echt dat harry nog andere magische nefen heeft xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het lijkt me leuk als ze erachter komt nadat ze verkering hebben gekregen of iets dergelijks muahaha want dan is het kwaad al in geschied (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Voordat ik mijn koffer kon pakken had Albus hem al beet. Dit was enorm nieuw voor mij dat iemand mijn koffer wilde tillen. Pa had het ooit gedaan en dan Daan- iemand waar ik me in vergist had omdat ik me enorm aan hem irriteerde.
    Toch met een enige mengeling van twijfel volgde ik hem de coupe in. Ik voelde me ergens schuldig dat hij mijn zware koffer had moeten tillen. ‘Aller eerst, welkom in mijn tijdelijke coupé.’ Ik glimlachte als blijk van antwoord en ging voorzichtig tegen over hem zitten. Ik probeerde mij een houding aan te meten maar daar leek ik finaal in te falen.
    ‘Over de SLIJMBAL examens, ze vallen best wel mee, geloof me. Luister niet naar wat je broers zeggen, als je maar denkt dat het slecht gaat verlopen maak je jezelf maar onzeker en gaat het sowieso slecht. Ook al is dat niet nodig.’ Ik had geen flauw idee wat ik daarop moest antwoorden waardoor ik even uit het raam staarde.
    ‘Dit zijn mijn aantekeningen die ik had gemaakt door mijn examens. Ik had alle SLIJMBALen gehaald, op twee na dan. Misschien komt het wel van pas. Naja… eigenlijk is de helft van mijn broer die ik van hem had gejat vorig jaar.’ Ik glimlachte. Ik herkende dat zo goed. Hoe vaak had ik bijvoorbeeld wanneer mijn broers weg waren de bezems niet gejat om te oefenen met zwerkbal. Het enige wat ik leuk vond rond het Nest.
    ‘Geef je altijd aan vreemde je aantekeningen- nouja het is opzich niet raar dat je dingen jat van je broer. Het kan zelfs soms nog handig uitkomen. Ik mocht nooit met mijn broers meespelen met Zwerkbal omdat ik een meisje was- of iets dergelijks en iedere keer als ze weg waren jatten ik een van hun bezems uit de bezemsteel kast en nu zit ik in het Gryffindor team. Ze zijn er pas sinds vorig jaar achter gekomen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Ze glimlachte wat me een hele goede gevoel gaf, ik debk dat die gevoel "opluchting" heette maar ik was niet zeker.
    ‘Geef je altijd aan vreemde je aantekeningen- nouja het is opzich niet raar dat je dingen jat van je broer. Het kan zelfs soms nog handig uitkomen. Ik mocht nooit met mijn broers meespelen met Zwerkbal omdat ik een meisje was- of iets dergelijks en iedere keer als ze weg waren jatten ik een van hun bezems uit de bezemsteel kast en nu zit ik in het Gryffindor team. Ze zijn er pas sinds vorig jaar achter gekomen.’
    ik lachte en klapte mijn hutkoffer weer dicht.
    'Dat heb je goed gedaan dan. Ik geef die aantekeningen aan jou omdat ik zie dat je erg gespannen bent, en ik wil eenmaal een goede daad verrichten.' Zei ik en keek ook uit het raam.
    'Ik en James laten lily altijd mee zwerkballen als ze het erg graag wilt, ook al brak ze een keer dan haar been omdat we haar o zo graag wilden zien vliegen. Mam was eerst woest op mij en mijn broer..' zei ik en keek haar even aan met het vraag in mijn hoofd of ze zichzelf erin kan herkennen.
    'Uiteindelijk na een paar maanden zei ze niets meer toen ze zag hoe ik en James het toe gingen staan dat ze me ons mee speelden met zwerkbal. Ik weet niet waarom ze plotseling niet boos meer was, maar ze had het denk ik over haar broers en dat ze ook niet mee mocht doen vroeger, net als jou.' Ik richtte me weer op haar. Wat was ze prachtig in haar jonge jaren. O god Albus, kom bij zinnen..
    'Wat- wat us er eigenlijk tussen jou en die Draco joch? Hebben jullie vaker ruzie?' Vroeg ik om de om de onderwerp te veranderen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mijn langste RPG post was ooit 2489 woorden. Op mijn mobiel!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    George's lach verdwijnt en hij bijt op zijn lip. Ik kijk hem even vragend aan.
    'Heb- heb je hem ondersteboven aan een boom opgehangen? Dat is geniaal. Het zou toffer zijn als je van mijn speciale weasley vuurwerk aan zijn broek zou hangen, vloog zijn broek ook in een keer met de vuurwerk mee omhoog. Misschien ook hijzelf.' Ik grinnik even.
    'Dat zou leuk zijn geweest, maar hij had-, nadat ik hem had opgehangen-, niet meer echt een broek aan.' Zeg ik terwijl ik zo voor me zie hoe hij Evers een Modderbloedje had genoemd. Afschuwelijk. Geen enkele Dreuzeltelg verdient het om zo uitgescholden te worden en Lily al helemaal niet.
    'Sirius is.. een schouwer geworden. Van Peter weet ik niets.' Ik frons lichtjes. 'Ik heb van Lupos niks gehoord sinds hij weg was gegaan van Zweinstein.' Ik knik eventjes.
    'Zijn wij nog bij de Orde gekomen? Bestaat die nog? En jeweetwel? Is die nog steeds aan de macht? Want er zijn wel heel veel mensen op het Perron en in mijn tijd waren dat er een stuk minder.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Zijn wij nog bij de Orde gekomen? Bestaat die nog? En jeweetwel? Is die nog steeds aan de macht? Want er zijn wel heel veel mensen op het Perron en in mijn tijd waren dat er een stuk minder.'
    Ik voelde me in een krimpen en snel liet ik een gliach zien. Ik kan mezelf nu wel op de kop slaan door mijn stomme leugentjes. Maar toch kon ik die risico niet nemen om over de orde te beginnen in een normale openbare gangpad. En wie weet zat hij toen nog niet eens in de orde. Of zij zaten gewoon in de orde, of mam en pap deden gewoon te moeilijk over mij en Fred ook erbij hebben. Ik knikte lichtjes met mijn hoofd.
    'Ja. En ja, hij leeft nog. Maar niemand weet echt waar hij is.' Zei ik. Ik heb zo een gevoel dat ik echt niet verder moet praten of ik speelde met de tijd en alles zou dan veranderen als ik een in slaap viel en weer wakker werd. Tenminste.. dan was mijn logica.
    'Oh, overigens, in deze tijd is het verboden om als spelletje de beukwilg aan te gaan raken. Tenminste, proberen om aan te gaan raken.. als je het maar weet.' Zei ik tot poging de onderwerp nogmaals te veranderen

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 20:21 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lily Evans.

    Met mijn koffer rende ik door de muur heen. En zo sta ik dan op perron 9 ¾, op naar Hogwarts. Het zou mijn zesde jaar worden. Kort keek ik rond, maar liep al snel de trein in. Mijn blik gleed door de coupés. Maar nergens zag ik Alice of Mary. Een zucht verliet mijn mond en ik liep verder door de trein. De rode lokken hingen losjes over mijn schouders en er zat een elastiekje om mijn pols. Zo liep ik door tot dat ik tegen iemand op botste. Ik hield mezelf staande om een hand tegen de muur te zetten. ‘’Kijk uit waar je loopt!’’ snauwde de persoon. Een meisje met rood haar stond op. Ze was duidelijk jonger dan me. ‘’Het spijt me!’’ bood ik mijn excuses aan. Ik bekeek haar kort. ‘’Alles oké?’’ vroeg ik. Een paar mensen die ook rond liepen grinnikten, wat me ergerde. Hun zouden net zo goed ook tegen iemand kunnen opbotsen. Of niet soms? Andere kinderen in de coupés keken nieuwsgierig toe. ‘’Goed gedaan!’’ riep iemand lachend. ‘’Beter houd je je mond dicht!’’ beet ik de persoon toe. Ugh, goed begin van het jaar. Ik keek weer even rond, heel veel kinderen kende ik niet. Terwijl veel er niet als eerste jaars uit zagen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ginny Weasley

    Hij lachte wat me van binnen deed smelten. Ik snap nog steeds niet waarom een leuke jongen als hij; mij wilde leren kennen. Ik had laatste tijd toch al veel aandacht van jongens maar dat deerde me niet tot Albus. Hij leek zo anders; zo geweldig. Een gedachte waar ik me redelijk voor schaamde omdat ik hem nog maar een paar minuten ken.
    ‘Dat heb je goed gedaan dan. Ik geef die aantekeningen aan jou omdat ik zie dat je erg gespannen bent en ik wil eenmaal een goede daad verrichten.’ Ik was blij dat hij uit het raam keek zodat ik mijn gedachtes kon ordenen. Verlegen keek ik naar mijn handen.
    ‘Ik en James laten Lily altijd mee zwerkballen als ze het erg graag wilt. Ook al brak ze een keer dan haar been omdat we haar o zo graag wilden zien vliegen. Mam was eerst woest op mij en mijn broers. Uiteindelijk na een paar maanden zei ze niets meer toen ze zag hoe ik en James het toe gingen staan dat ze met ons mee speelden met Zwerkbal. Ik weet niet waarom ze plotseling niet boos meer was. Ze had het denk ik over haar broers en dat ze ook niet mee mocht doen vroeger, net als jou.’ Ik lachte vertederd. ‘Jouw moeder klinkt wel tof; mijn moeder die negeert altijd maar alles maar geeft me dan altijd klusjes om te doen; zoals afwassen; was op vouwen, tafel dekken en dat soort dingen. Alsof dat het onrecht weg kan nemen omdat ik wát te doen heb.’ Ik beet op mijn lip; waarom vertelde ik hem dat allemaal- het was niet iets bepaald om naar huis te schrijven; gelukkig besloot Albus maar een ander onderwerp aan te snijden.
    ‘Wat- wat is er eigenlijk tussen jou en die Draco joch? Hebben jullie vaker ruzie?’ ik schudde mijn hoofd en vervolgens knikte ik hem weer. ‘Nee niet echt. Het ligt ingewikkeld. In het eerste jaar continu maar sinds de Gehei-.’ Ik kapte direct mijn zin af. Misschien wist hij helemaal niet dat ik degene was die kinderen heb laten verstenen tot poging van moord.
    ‘Sinds omstandigheden is dat gestopt na het eerste jaar alleen nu begint hij plotseling weer uit het niets. Hij pakt normaal altijd mijn broers; dat vind hij veel vermakelijker.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 12:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 12:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Nee niet echt. Het ligt ingewikkeld. In het eerste jaar continu maar sinds de Gehei-.’
    De geheime kamer. Ze bleef zweigen wat ik wel snapte. Maar ik wist wel alles over het geheime kamer. En dat ze daar was.
    ‘Sinds omstandigheden is dat gestopt na het eerste jaar alleen nu begint hij plotseling weer uit het niets. Hij pakt normaal altijd mijn broers; dat vind hij veel vermakelijker.’
    'Dat snap ik wel. Echt. In mijn eerste jaar werd ik ook vaak lastig gevallen door Sc..' ik stopte even. Ga ik serieus beginnen met Scorpius Malfoy? Ze gaat denken dat ik gek ben. Ik slik mijn woorden gauw weer in en keek haar even aan.
    'Iemand die je denk ik niet kent. Ik heb er ervaring mee, geloof me. Ik kan je helpen als je wilt. Je hebt gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig denk ik, want je negeerde Draco totaal waardoor hij gewoon vrij spel kreeg en door kon gaan met het lastig vallen.' Zei ik zachtjes en leunde tegen mijn hutkoffer aan. Het is grappig dat ik Ginny Weasley probeer te helpen, ookal is het.. iemand dichtbij van mijn familie nu. Oh god Albus denk niet zo, het is nu gewoon een doodnormale meid, ze is nu niet eens je moeder. Want mijn moeder is vele maler ouder dan deze meid hierzo. Toch? Dus kan deze Ginny nooit mijn moeder zijn! Uhu, toch?
    Albus logica :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••