• Een Maleisisch passagiersvliegtuig dat van Schiphol was vertrokken en onderweg was naar Kuala Lumpur, is neergestort op Oekraïens grondgebied. Het toestel zou zijn neergeschoten.

    Dat meldt het Russische persbureau Interfax. Het toestel is volgens een adviseur van het Oekraïense ministerie van Binnenlandse Zaken met een luchtdoelraket neergeschoten door de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne.
    Het ministerie bevestigt volgens Interfax dat alle mensen aan boord zijn omgekomen. Ook het Oekraïense luchtvaartorgaan bevestigt de crash. Malaysia Airlines stelt inmiddels dat het het contact met vlucht MH17 is verloren.
    Het toestel kwam volgens Interfax niet ver van de Oost-Oekraïense stad Donetsk, vijftig kilometer van de grens met Rusland, neer.
    Interfax stelt dat het gaat om een Boeing 777 van Malaysia Airlines met 280 passagiers en vijftien bemanningsleden aan boord. Het vliegtuig zou zijn opgestegen uit Amsterdam en op weg zijn naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur. De vlucht zou worden uitgevoerd door Malaysia Airlines en KLM.
    Reuters meldt dat het passagierstoestel niet op de verwachte tijd het Russische luchtruim binnenvloog.


    Bron: nu.nl

    Updates:
    Nederlanders aan boord
    154 Nederlanders omgekomen
    Volgens Amerikanen uit de lucht geschoten
    Luchtruim Oost-Oekraïne afgesloten
    Zeker 173 Nederlanders omgekomen
    Aids onderzoekers in toestel
    Twee onderzoeken

    Nu.nl liveblog
    BBC liveblog
    The Guardian liveblog
    Reuters liveblog

    Condoleance register

    - 191 Dutch
    - 1 Dutch/American
    - 27 Australian
    - 44 Malaysian
    - 12 Indonesian
    - 9 British
    - 4 Germans
    - 4 Belgians
    - 3 Filipinos
    - 1 Canadian
    - 1 New Zealand
    - 1 Unidentified

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:55 ]


    Your make-up is terrible

    Kahuna schreef:
    Creditcard slachtoffer misbruikt, wat walgelijk zeg - ik kan me hier zo boos over maken.


    Oh gatverdamme zeg.
    Onrespectlozen dieren dat het zijn, sorry hoor maar wat kan ik hier boos om worden.
    Hebben ze dan echt geen respect? Alsjeblieft zeg.
    Voor dit soort mensen heb ik dus totaal geen respect.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Oh gatverdamme zeg.
    Onrespectlozen dieren dat het zijn, sorry hoor maar wat kan ik hier boos om worden.
    Hebben ze dan echt geen respect? Alsjeblieft zeg.
    Voor dit soort mensen heb ik dus totaal geen respect.


    Queer zijn is gewoon alles

    Kahuna schreef:
    Creditcard slachtoffer misbruikt, wat walgelijk zeg - ik kan me hier zo boos over maken.

    Bah. Ik heb hier geen woorden voor over. Zo kwaad maak ik me hierom. Respectloos gedrag.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kahuna schreef:
    Creditcard slachtoffer misbruikt, wat walgelijk zeg - ik kan me hier zo boos over maken.


    Ik voelde me al niet goed, maar nu heeft mijn maag zich - uit pure walging - nog erger omgedraaid. Wat een belachelijke mensen bestaan er op deze wereld.


    26 - 02 - '16

    Hoe kennen ze die code van de creditcard?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Hoe kennen ze die code van de creditcard?


    Zulke dingen zijn te hacken.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Zulke dingen zijn te hacken.


    Oh bah. Zó respectloos. Kogel door de kop, net zoals de mensen die de mobiels, laptops, iPads etc hebben gestolen. Allemaal een kogel door de kop. Zoiets doe je niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Oh bah. Zó respectloos. Kogel door de kop, net zoals de mensen die de mobiels, laptops, iPads etc hebben gestolen. Allemaal een kogel door de kop. Zoiets doe je niet.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Oh bah. Zó respectloos. Kogel door de kop, net zoals de mensen die de mobiels, laptops, iPads etc hebben gestolen. Allemaal een kogel door de kop. Zoiets doe je niet.


    Kogel door de kop gaat wat ver, vind ik zelf, maar zeker een dikke geldboete en een gevangenisstraf. Het is uitermate respectloos, ook richting de nabestaanden van de slachtoffers.


    26 - 02 - '16

    laat ze maar juist heel hun leven in de cel. Lijden dat ze geen vrijheid hebben, beter dan ze afmaken dat ze er van af zijn.

    Wat een ongevoelige, hartloze mensen zeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn vader vertelde gisteren dat hij ergens had gelezen (weet niet precies waar) dat een van de nabestaanden een mobieltje had gebeld en dat een oost-Europese man toen heeft opgenomen. Dat vond ik ook ongelofelijk respectloos.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Moroi schreef:
    Mijn vader vertelde gisteren dat hij ergens had gelezen (weet niet precies waar) dat een van de nabestaanden een mobieltje had gebeld en dat een oost-Europese man toen heeft opgenomen. Dat vond ik ook ongelofelijk respectloos.
    ik las het net echt apart volk die dat dien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Moroi schreef:
    Mijn vader vertelde gisteren dat hij ergens had gelezen (weet niet precies waar) dat een van de nabestaanden een mobieltje had gebeld en dat een oost-Europese man toen heeft opgenomen. Dat vond ik ook ongelofelijk respectloos.


    Ah, dat is echt te zot voor woorden :c


    26 - 02 - '16

    Kahuna schreef:
    Creditcard slachtoffer misbruikt, wat walgelijk zeg - ik kan me hier zo boos over maken.


    ...


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Moroi schreef:
    Mijn vader vertelde gisteren dat hij ergens had gelezen (weet niet precies waar) dat een van de nabestaanden een mobieltje had gebeld en dat een oost-Europese man toen heeft opgenomen. Dat vond ik ook ongelofelijk respectloos.
    Dat stond op het AD ja, het was ook waar dat het gebeurd is, net zoals die creditcard. Er zijn zelfs knuffels, ik heb via via gehoord dat iemand ook gouden tanden uit een gebit probeerde te trekken. (Ik weet niet of dit waar is hoor.)