• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maar Draco is toch bezig met Ron en Scorpius :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar Draco is toch bezig met Ron en Scorpius :o


    Neh ?

    Was' hij is uit frustratie door Scorpius Ginny gaan pesten XD

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 20:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Post jij dan eerst mrt draco die ginny meesleurd om hem te posten, dan komt hij wel to the rescue


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Post jij dan eerst mrt draco die ginny meesleurd om hem te posten, dan komt hij wel to the rescue


    Heb ik al :P want haar koffer pleurt open;

    Draco Malfoy

    Boos sprong Weasley op wat mij toch een zelfvoldane grijns liet geven. Na al die jaar was hij nog zo makkelijk uit de tent te lokken. Je kon zo zien waar zijn zwakke plek lag. ''Geen woord over Hermelien. Je hebt geen idee waar je het over hebt, Draco.' Razendsnel pakte ik ook mijn toverstok tot ik een blondharige jongen in het vizier kreeg. 'Dit is niet mogelijk. Wie zijn jullie en waarom doe jij alsof je Draco Malfoy bent. Die stond net nog buiten naar mij te zwaaien als een man die in de vijftig is, niet er. Jongen van... Zestien? Ik ben zijn zoon, Scorpius en ík ben zestien.' ik zie Weasley lachen en verbouwreerd liet ik mijn blik over de jongen gaan. Scorpius was inderdaad geen slechte naam en hoewel ik het niet zou toegeven leek hij op mij. Maar dit was waarschijnlijk gewoon een grap. Ik had nooit geweten dat iemand uberhaupt op mij wilde lijken. Ook al dacht iedereen dat ik een hoge hoed van mijzelf had was dit totaal niet het geval. In tegendeel; ik had een minderwaardigheids complex.
    'Scorpius, Draco is echt geen man van vijftig-mag ik hopen. Ik weet niet wie jij bent maar volgens mij ben je een beetje in de war.' ik knikte.
    'Ik ben het normaal nooit met Weasley eens; vooral omdat als zijn hersens goud waren zijn familie nog armer was dan ze al waren...' ik zweeg en staarde nog steeds naar de jongen. Het kon niet mijn zoon zijn. Het kon niet; maar waarom leek hij dan zo op mij? Als ik nou Potter was zou ik wel geloven dat iemand zo gek was mij na te bouwen maar dat was ik niet. Verstrooid deed ik de deur open en liep de coupe uit. Eigenlijk niet wetend naar toe tot ik de andere Weasley van de familie tegen kwam. Ginny; met moeite sleepte ze haar koffers de gangpaden op en het was duidelijk te zien dat het te veel gewicht voor het schriele meisje was. 'Heeft je familie wat goudstukken bemachtigen vanwege je uitpuilende koffers.' zei ik hatelijk. ik wist dat het oneerlijk was; maar gewoon puur omdat ik in de war was en verdrietig hoewel niemand dat wist moest ik iemand pesten en Ginny was uitgerekend de slachtoffer. Ze negeerde me letterlijk. Iets wat ik niet pikte. Ik haalde mijn toverstok tevoorschijn en voordat ik het goed en wel bedacht had vloog Ginny's koffer open en schoot al haar eigendommen alle kanten op. Mijn trouwe metgezellen arriveerde; Korzel en Kwast waardoor ik hatelijk lachde.


    Dit had ik gepost ('x pagia 1


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Door de ritme die George voortbracht in mijn haar leek ik helemaal in trance gebracht te worden waardoor ik niet eens de sneeuwvlokken op mij voelde vallen. Alles leek weg. Alleen ik en George terwijl de kou mij niet meer kon betasten.
    Hij haalde zijn lippen van de mijne af en voordat ik wat kon doen plantte hij ze eenmalig in mijn nek die middels ontbloot was door mijn sjaal door de vele bewegingen die ik gemaakt had.
    Terwijl George iets leek te bekijken staarde ik enkel van zijn kin naar zijn nek tot zijn borstkast die een stukje boven mijn lichaam was gerezen. Het was echt vreselijk fijn om George zo dicht op me te voelen. Het voelde veilig. Alsof alles wat ik zou doen niet uitmaakte omdat schaamte in onze woordenboek niet bestond. Helaas werd dat gevoel hevig verstoord toen George opstond en me mee omhoog trok.
    ‘Ik denk dat het tijd is.’ ik schudde verbaasd mijn hoofd- tijd voor wat?
    ‘Het gaat goed komen. Vertrouw me.’ Direct drukte hij zijn lippen tegen de mijne maar al veels te gauw haalde hij ze er van af. Hij trok me mee en het zal me persoonlijk weinig schelen waarnaartoe. Zolang ik maar bij hem was. Luid gepraat van allerlei mensen ontmoette mijn oren wat als een ijskoude emmer op mijn schouders leek te vallen. Ik was helemaal vergeten wat ik nu moest presteren. Vooral toen de hutjes tevoorschijn kwamen en nog net tegengehouden werd door George. ‘Geef me maar een seintje als je klem zit. Ik ga dan proberen je te helpen. En als er toch iets ernstigs gebeurd, er zijn genoeg personen die je kunnen redden. Het gaat goed komen. Je bent slimmer dan die draak, het lukt je wel. Ik geloof in je.’ Mijn hart ging alleen maar sneller bonzen. Ik wist alleen niet precies of het angst was of de liefde die ik voor George koesterde. ‘Als dit mijn laatste dag mocht zijn; George. Dan is hij verre van perfect.’ Fluisterde ik zachtjes bij zijn oor terwijl ik naast zijn oor een kus plantte. Toch liet ik hem niet los. Ik wilde bij hem blijven. Voor eeuwig hoewel ik wist dat iemand daar vroeg of laat toch een stokje voor zou steken.

    Perkamentus aka dumbledore :D

    Geachte aanwezige; welkom bij het Toverschool toernooi met de allereerste opdracht wat de kampioenen zullen moeten trotseren. Maar allereerst wil ik de juryleden welkom heten. Allereerst de prachtige dame die Beauxbatons groot heeft gebracht; Madame Mallemour. De zeer sluwe maar ook zeker getalenteerde; Professor Karkarov met aan zijn zij de respectabele Barto Krenck en dan de laatste en zeker niet het minste van alle; Ludo Bazuyn!’ schalde er over de omgeving terwijl er een gejoel losbarsten. Ik maande ze met mijn hand tot stilte en vervolgde; ‘Daarnaast zit ook ik in de jury. De kampioenen vertegenwoordigen ieder een school. Dat zijn namelijk de geweldige; Ralf Auron en Brooke Eatside van Zweinstein voor Hekserij en Hocus Pocus. Met daarnaast de beeldschone Defelice van Beauxbatons en de zwerkbalkampioen waar zeker veel over gespeculeerd word laatste tijd; Campbell Saunders van Klammfels.’ Gejoel om alle kandidaten barste los en met een glimlach ging ik zitten terwijl Ludo Bazuyn weg liep om de kampioenen een draak te laten trekken waar elk moment de eerste zal gaan beginnen. Vol enthousiasme wachtte ik op de eerste kandidaat die zou verschijnen.


    nu moet je Ralf laten komen he en George moet Campi laten gaan want Campi kan dat niet zelf want anders werd de post te lang xd

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 21:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga ralf en campbell straks posten eant het gaat ren super lange post worden xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga ralf en campbell straks posten eant het gaat ren super lange post worden xq


    Haha maar ik was sws van plan om de eerste opdracht van Campbell goed te laten lopen en de tweede misschien ook maar de derde laten mislukken omdat hij een Sphinx ofzo tegen komt waar hij de vraag niet van af weet waardoor hij vermoord gaat worden ofzo ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Als dit mijn laatste dag mocht zijn; George. Dan is hij verre van perfect.’ Fluisterde hij zachtjes bij mijn oor en drukte er ook gelijk een kus op. Mijn hart klopte er alsmaar sneller van. Hij mocht niet zo praten.
    'Je mag zo niet praten Campbell. Dit is niet je laatste dag.' Zei ik en plaatste mijn handen achter zijn nek waarbij ik met mijn duim zachtjes er over heen streelde. Ik glinlachte troostend, ook al brandde er een donkere vuur in mijn lichaam.
    'Kom op Campbell. Je kunt het. Ik geloof in je, veel succes.' Ik gaf hem nog een lange kus op zijn lippen voordat ik hem los liet.
    'Ik hou van je, Campbell Saunders.' Met dat liet ik hem eindelijk los en liep naar de toeschouwers ingang toe. Eigenlijk zou ik nu op Fred moeten wachten, maar automatisch ging ik naar de twee na achterste rij toe en nam op de meest linkse punt plaats en wachtte af terwijl de flam binnen in me maar niet wilde gaan blussen.
    'Geachte aanwezige; welkom bij het Toverschool toernooi met de allereerste opdracht wat de kampioenen zullen moeten trotseren.' Begon Perkamentus door de arena te roepen en ik hield mijn adem in. Hrt begint. Wat.. spannend.
    '..Maar allereerst wil ik de juryleden welkom heten. Allereerst de prachtige dame die Beauxbatons groot heeft gebracht; Madame Mallemour. De zeer sluwe maar ook zeker getalenteerde; Professor Karkarov met aan zijn zij de respectabele Barto Krenck en dan de laatste en zeker niet het minste van alle; Ludo Bazuyn! Daarnaast zit ook ik in de jury. De kampioenen vertegenwoordigen ieder een school. Dat zijn namelijk de geweldige; Ralf Auron en Brooke Eatside van Zweinstein voor Hekserij en Hocus Pocus. Met daarnaast de beeldschone Defelice van Beauxbatons en de zwerkbalkampioen waar zeker veel over gespeculeerd word laatste tijd; Campbell Saunders van Klammfels.’ het gejoel om me heen werd maar harder en harder en ik overwoog om mee te gaan klappen. Ik ga echt niet klappen wanneer Campbell bijna gedood gaat worden.. pas wanneer hij het red ga ik vuurwerk los schieten met mijn stok..!

    Die laatste meende hij ook :Y) nu ralf..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Weet je wat, anders kom je gewoon kerst bij ons vieren. Dan kan ik je meteen aan mijn ouders voorstellen en het is gewoon heel gezellig als jij er ook bent,'
    zegt hij met een glimlach die mijn hart maar sneller liet kloppen. Dat waren de woorden die mij mijn beste dag ooit gaven.
    'Dankjewel voor je aanzoek, ik kom met veel plezier.' Zei ik dan met mijn gewoonlijke schuine glimlach. Hij pakte even een steen en gooide die op het bevroren meer. Het ijd brak niet. Met een glimlach gaat hij staat en liep het ijs op waarna hij mij ook meetrok. Ik lachte en probeerde mijn balans te behouden op het gladde ijs.
    'Pas op,' waarschuwde ik hem maar hij struikelde al en samen met hem barste ik in lachen uit, tot hij me ook meetrok en naast hem op het ijs neerviel.
    'Oh merlin' mompelde ik toen het ijs begon te kraken en voor ik het wist vielen wel beiden het water in. Het was erg koud en meteen had ik de gevoel dat ik in een ijsklontje veranderdr, maar voelde al hoe Fred me weer omhoog tilde en we weer op het ijs zaten. Hij drukte zich tegen me aan en ik voelde dat hij hrt koud had en gooide mijn arm om hem heen om me dichter tegen hem aan te drukken. Het was zo koud..
     'Z-zullen we naar de leerlingenkamer gaan?' vroeg hij klappertandend. Net toen ik wilde knikken hoorde ik het bel. Die bel gaf aan dat hrt tijd was voor de toernooi, en ook voor mijn dood. Alsof ik in trance was gezet luisterde ik naar de bel tot het weer stil was.
    'O nee..' murmelde ik en klemde mijn arm puur door angst me nog strakker om hem heen.
    'Ik moet nu gaan. Naar de arena. Oh god..' ik stond op en trok Fred ook overeind van zijn hand die ik vasthield.
    'Ik weet niet of ik dit ga overleven of niet, maar weet dat ik..' ik stopte even om hem in een knuffel te trekken.
    'Ik van je hou.'
    Twijfelend drukte ik een korte kus op zijn kaak voor waar ik zelf op mijn tenen moest staan. En draaide me dan om en liep richting het Arena toe. Ik wist niet of Fred er nog was of niet, maar ik hand zijn hand losgelaten om mijn eigen armen om mezelf heen te slaan als poging om wat warmer te worden. Ik kwam bij de hutje van de kampioenen aan en zag net George weglopen van Campbell. Met ingehouden adem liep ik de hutje in en keek even om naar Campbell toe.
    'V-veel succes Campbell.' Stotterde ik en liep naar de kist toe mer mijn naam erop en haalde mijn toernooi uniform uit de kist die ik vlugjes aandeed en mijn toverstok stopte ik in de strakste zakje. Ik ga dit niet overleven.. Ik kan dit niet.. of wel?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 17:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alle kampioenen zaten toh samen in een hutje waar Ludo Bazuyn naar toe kwam toch? want in jouw tekst zie ik hutjes staan dus nu ben ik in de war ('x we kunnen ofc ook doen dat ieder n hutje heeft..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Iedereen was in een hut die verdeeld was in vier kleine stukjes waar de kampioenen konfen zitten, de vuur bestemde kleding aan kunnen doen, klaar makrn ect.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Welke draak had Campbell ookal weer? en moet ik ook al het gedeelte schrijven dat hij met de draak 'vecht' nouja de ei afpakt :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    De Zweedse stompsnuit of so iete. Even terug zoeken
    Xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik heb gedaan en kwam uit op dit:

    Campbell : Zweedse Stompsnuit
    Ralf : Chinese Zenger
    Brooke : Hongaarse Hoornstaart
    Defelicé : Gewone Groene Huisdraak


    indd. moet ik nu al schrijven wt campi gaat doen daar..?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell : Zweedse Stompsnuit
    Ralf : Chinese Zenger
    Brooke : Hongaarse Hoornstaart
    Defelicé : Gewone Groene Huisdraak


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••