• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    indd. moet ik nu al schrijven wt campi gaat doen daar..?


    Als je wilt. Ikvweet niet echt wat ik met george dan mort of kan posten maar hrt us wat jij wilt :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch dit is moeilijk te schrijven D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Je mag zo niet praten, Campbell. Dit is niet je laatste dag.’ Zijn handen plaatste zich in mijn nek waar ritmisch zijn duim over heen streek. ‘Kom op, Campbell. Je kunt het. Ik geloof in je, veel succes.’ Ik wilde protesteren; zeggen dat hij moest blijven ook al wist ik dat dat niet slim van mij zal zijn om te zeggen maar voordat ik een keuze kon maken maakte George die al. Zijn perfecte lippen vormde zich tegen die van mij aan terwijl ik voorzichtig mijn ogen sloot en langzaam maar zeker in extase kwam van onze zoen tot George ze van de mijne loshaalde. ‘Ik hou van je, Campbell Saunders.’ Met die woorden liep hij weg en bleef ik in trance achter terwijl mijn vinger afwezig over mijn lippen gleed die zojuist nog door George beroerd werden. ‘V-veel succes, Campbell.’ Hoorde ik iemand stotteren. Abrupt haalde ik mijn vingers van mijn lippen af en keek naar de jongen met grijze ogen; Ralf. ‘Het komt vast goed, Ralf.’ Zei ik terwijl ik hem een glimlach toestuurde die hij waarschijnlijk niet meer ontving aangezien hij het hutje in liep. Ik volgde zijn voorbeeld en toen ik eenmaal binnen was zag ik een kist staan waar mijn naam sierlijk op geschreven was. Voorzichtig deed ik de kist open waar kleding tevoorschijn kwam. De luide stem spoorde me aan om snel om te kleden en net toen ik mijn laatste kledingstuk aan deed kwam er een dikke man luidruchtig naar binnen komen. ‘Ah, Campbell Saunders. Een waar genoegen. Natuurlijk weet ik alles van u.. niet dat dat nu uitmaakt. He.’ Hij klopte vriendschappelijk op mijn rug waardoor spontaan al mijn zenuwen terug kwam die George juist van mij afgenomen had. ‘Bij de eerste opdracht ga je de ei van de draak- net welke je trekt pakken. Dit moet met voorzorg want geen enkel ander ei mag breken. Zodra dit gebeurt krijg je strafpunten.’ Ik wilde mijn mond openen maar de meneer was mij al voor. ‘Je ziet heus wel welke ei je moet bemachtigen als je eenmaal aankomt. Meer mag ik niet zeggen beste jongen.’ Hij hield me een zakje voor en knikte met zijn hoofd dat ik er een moest pakken. Aarzelend stak ik mijn hand erin. Ergens was ik bang dat het een soort test was en dat je hele arm verschrompelt gaat worden of iets dergelijks maar dit bleef uit. In plaats daarvan botste mijn hand op een klein miniatuurtje en toen ik hem uit de zak haalde was er een piep-klein draakje die waarschijnlijk in levende lijven duizend keer zo groot zal zijn.
    ‘Ah de Zweedse Stompsnuit. Een redelijke pittige tante.’ Ik keek van de draak angstig naar de meneer. Hoorde hij ons niet rustig te maken zonder dat we al van onze stokje af gingen voor we überhaupt de draak ten ogen kwamen?
    ‘Nou beste jongen. Je hebt geluk vandaag; jij mag als eerst de opdracht uitvoeren.’ Hij sloeg me hartelijk op mijn rug en ik leek voorover te klappen door de kracht die hij uitoefende.
    Hij gebaarde dat ik door de deur heen mocht die ik eerder nog niet gezien had. Ik slikte het weinige speeksel door wat nog in mijn keel restte en deed de deur open en toen ik achterom keek zag ik de man gebaren dat ik snel moest gaan met een enthousiaste glimlach terwijl ik haast door de grond kon zakken van angst.
    Tribunes vol met leerlingen en leraren zaten rondom een kooi waar een draak woest in plaats nam met daaromheen allemaal tovenaars die waarschijnlijk de draak konden verlammen. Waarschijnlijk zouden ze te laat zijn als de nood aan de man kwam. Wie had deze opdracht in vredesnaam verzonnen?
    ‘Zoals regels voorschreven mag ieder kampioen alleen met slechts een toverstok naar binnen en de gegeven kleding waardoor iedereen evenveel kans heeft..’ hoorde ik de stem om mijn oren heen schallen.
    ‘De eerste kandidaat is gearriveerd. Een luid applaus voor Campbell Dylan Saunders die Klammfels vertegenwoordigd in het toverschool toernooi.’ Een luid applaus en gejoel werd er voor gebracht terwijl de persoon naast me mijn aandacht wilde. De deur van de kooi werd opengehouden zodat ik mijzelf er tussen moest wurmen terwijl de draak gevaarlijk naar mij keek. Perkamentus probeerde de boel te sussen zodat ik kon beginnen. ‘Wanneer ik tot drie geteld heb; gaat de tijd van de eerste kampioen in. 1..’ hoorde ik nog net. Ik wisselde voor slechts een milliseconde een blik af met Karkarov voordat ik mijn blik afwendde van heel het publiek en mijn toverstok ophief. ‘Accio, Vuurflits.’ Riep ik luid. Ik stak mijn hand uit en voordat ik het wist voelde ik hem in mijn hand en sprong er direct op waardoor de strijd losbarste. Iets wat de draak zelf ook leek te begrijpen. Met volle snelheid scheerde ik boven de draaks hoofd die woedend naar mij probeerde te happen wat haar niet leek te lukken. Ik wist niet hoeveel tijd er voorbij was maar ik wist dat de draak nog alleen zijn hoofd verroerd had niet echt een vooruitgang was. Mijn rondjes werden steeds groter waardoor de draak nauwelijks naar mij kon happen omdat er een te grote afstand was. Iets wat haar leek te irriteren. ‘kom op.’ Murmelde ik in mijzelf terwijl ik ieder ander seintje van geluid probeerde buiten te sluiten. Net toen ik naar boven vloog spreidde ze haar vleugels en vloog ze op van haar eieren waar ik de ei zag. Hij was iets groter dan de andere en hij leek van massief goud te zijn. Voor een seconde bleef ik stil in de lucht hangen maar in die seconde besefte ik ook dat de draak dichterbij kwam. Met volle vaart vloog ik naar boven tot ik de uiteinde van de kooi voelde. Ohmerlin’ de draak leek de hele omtrek van de kooi te vullen en ik zag dat ze haar bek opensperde. Van plan om me te vermoorden met de vuur uit haar mond. Razendsnel verplaatste ik mijn richting en focuste me onder haar vleugel tussen haar buik en arm in waardoor ik met volle vaart naar beneden speerde en nog net haar hete adem naar boven voelde strijken als teken dat ze vuur gespuwd had. Met moeite ontweek ik haar been en duwde mij zo strak tegen de bezem aan dat de draak te sloom kon keren en ik net genoeg tijd had om het gouden ei te pakken uit het nest. De ei was zo groot dat ik het tussen mijn benen klemde op mijn bezem en mijn hand erop hield waardoor ik met een hand de bezem nog vast hield terwijl de draak gevaarlijk dichterbij kwam. De kooi deur werd opengegooid en met volle vaart vloog ik er doorheen en sprong behendig van mijn bezem af terwijl de ei gevangen werd door de persoon die de kooi deur had opengedaan. Ik keek naar achter waar de draak met moeite verlamd werd door alle tovenaars terwijl de man die bij de deur stond mij mijn ei terug gaf. ‘Strak staaltje kunst, in mijn mening.’ Complimenteerde hij me. Ik glimlachte voorzichtig terwijl er nog steeds ongeloof in ieder vezel van mijn lichaam speelde. Ik leefde. Ik was niet dood; niet eens gewond. Misschien waren er slechts een paar haartjes geschroeit.
    Een nieuwe luide stem weerklonk door de speakers. ‘Een prachtige tijd neergezet door Campbell Saunders- een ongelofelijke tijd zelfs. Jeetje mina. Maar wie had ook anders verwacht met zo’n geboren zwerkbal ster.’ Hoorde ik dezelfde meneer als daarstraks mij complimenteren; Bazuyn dus. Het deerde mij allemaal niet meer. Niks deerde mij niet meer. Ik had de ei. Ik had een opdracht van de drie overleefd. Iets wat ik nooit gedacht had. In een soort rare trance liep ik weer terug waar ik heen gestuurd werd omdat de volgende kandidaat nu moest gaan.

    Slechte post maar idk x.o'

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 18:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    dit is laaang :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    dit is laaang :O


    valt mee..

    Ik heb het enorm ingekort xd

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 18:19 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    valt mee..

    Ik heb het enorm ingekort xd


    het is goed geschreven, maar nu moet Ralf. omg wat moet hij doen ;_;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik heb informatie over mijn draak gezocht en kijk :

    De Chinese Zenger is ook wel bekend als de Leeuwdraak. Dit is de enige Oosterse Draak en hij heeft een buitengewoon opvallend uiterlijk. Hij is bedekt met gladde, vuurrode schubben, heeft een baard van gouden stekels rond zijn stompe snuit en sterk uitpuilende ogen. De Zenger dankt zijn naam aan de gloeiendhete, paddestoelvormige vuurbal die uit zijn neusgaten spuit als hij kwaad is. Hij weegt tussen de twee en vier ton en het wijfje is groter dan het mannetje, het wijfje kanwel 12 meter lang kan worden. De eieren zijn scharlakenrood met gouden spikkels en de eierschalen worden veel gebruikt door Chinese tovenaars. De Zenger is agressief, maar toleranter wat soortgenoten betreft dan de meeste Draken en is soms bereid zijn territorium met een of twee andere te delen. De Zenger eet de meeste zoogdieren, maar geeft de voorkeur aan varkens en mensen.


    whoops.. Ralf is dood :S


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf haha die gaat gewoon wachten in de kooi tot het volle maan is (dus over een maand) en dan gaat hij de draak opeten en bemachtigd hij de ei :D dus Ralf heeft de langste tijd erover gedaan XD

    Omg ik voel me slehct; ik heb helemaal geen info over mijn draak opgezocht aangezien ik dacht dat het er niet zou zijn x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ralf haha die gaat gewoon wachten in de kooi tot het volle maan is (dus over een maand) en dan gaat hij de draak opeten en bemachtigd hij de ei :D dus Ralf heeft de langste tijd erover gedaan XD

    Omg ik voel me slehct; ik heb helemaal geen info over mijn draak opgezocht aangezien ik dacht dat het er niet zou zijn x.o'


    is er wel :')

    De Zweedse Stompsnuit is een aantrekkelijke, zilverblauwe Draak, waarvan de huid veel wordt gebruikt voor de vervaardiging van beschermende handschoenen en schilden. Hij heeft lange, puntige hoorns.

    Het vuur dat hij uit zijn neusgaten spuwt is felblauw en kan hout en bot binnen een paar tellen tot as reduceren. De Stompsnuit heeft minder menselijke slachtoffers op zijn conto dan de meeste andere Draken, maar omdat hij de voorkeur geeft aan woeste en onbewoonde berggebieden, strekt hem dat niet echt tot eer.


    http://nl.harrypotter.wikia.com/wiki/Zweedse_Stompsnuit


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    http://nl.harrypotter.wikia.com/wiki/Zweedse_Stompsnuit


    hha achja ga nit meer veranderen :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Volgens mij had Carlo zichzelf in een hond veranderd... of was het Kruml? om de ei te bemachtigen.. en Fleur geloof ik de waanzichtspreuk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wacht.. ik heb denk ik een idee. Ralf is toch een weerwolf? je ziet dat aan zijn uiterlijk als het volle maan is. maar van binnen is hij altijd een weerwolf en dieren merken dat altijd.. of niet? net als dat ze merken wanneer iets onzichtbaars is


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    of wacht.. ik heb nog een ander idee :'D wat heb ik vandaag veel inspiratie (yeah)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    of wacht.. ik heb nog een ander idee :'D wat heb ik vandaag veel inspiratie (yeah)


    Vertel pleasehh? D: ik ben benieuwd naar George :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Vertel pleasehh? D: ik ben benieuwd naar George :D


    zie je straks wel :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••