• Oké voor sommige klinkt het stom maar het zit me dwars.

    Ik heb sinds bijna drie weken een relatie met R. We kennen elkaar een jaar en nu werd het eindelijk wat. Nu heb ik een keer met hem afgesproken bij hem alleen thuis en dat was gezellig. Ook hebben we redelijk intieme gesprekken gehad over sex. Hij zei dat hij er al klaar voor was en ik zei dat ik een goede relatie wil voor ik er aan begin. Ikzelf ben 17 en hij is 18.

    Nu is het probleem niet zo zeer dat hij dwingt. Ja hij laat weten dat ik hem opwind en dat hij open staat voor sex maar hij zegt en vraagt ook steeds naar mijn mening en hij geeft duidelijk aan dat hij niet wilt dat ik iets doe waar ik spijt van krijg. Dit is natuurlijk super lief maar ik ben best onzeker. Ik ben er nog niet aan toe maar ik ben gewoon erg bang dat als ik vaker alleen met hem ben en dan steeds afwijs dat hij niet verder meer wilt.

    Nu weet ik dat hij rustig aan doet en zo en dat hij het daarom niet zou uitmaken maar toch pieker ik erover. Het is niet dat ik hem niet vertrouw maar voor mij is alles nog nieuw en zo en aan de ene kant wil ik maar aan de andere kant niet en ben ik bang.

    Heeft iemand advies voor me want ik word gek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou alles wat je hier geschreven hebt, gewoon aan hem vertellen.
    En persoonlijk vind ik 3 weken in de relatie best vroeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mwuah, gewoon doen als het goed voelt.


    ars moriendi

    Kawena schreef:
    Ik zou alles wat je hier geschreven hebt, gewoon aan hem vertellen.
    En persoonlijk vind ik 3 weken in de relatie best vroeg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Schweinsteiger schreef:
    Mwuah, gewoon doen als het goed voelt.


    26 - 02 - '16

    Schweinsteiger schreef:
    Mwuah, gewoon doen als het goed voelt.
    dat weetbik ahha. Maar het is meer dat ik haast bang wird om nee te zeggen terwijllhij heel lief is. Naast hem be ik nogal onzeker. Hij heeft ervaring en ik totaal niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...) dat weetbik ahha. Maar het is meer dat ik haast bang wird om nee te zeggen terwijllhij heel lief is. Naast hem be ik nogal onzeker. Hij heeft ervaring en ik totaal niet


    Je hoeft niet bang te zijn, als jij het niet wilt wil je het niet. Dat hoort hij gewoon te accepteren als hij echt van je houdt en kan wachten, maar aan de andere kant wat gezegd werd als het goed voelt - waarom niet?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zou dit aan hem vertellen en er even een goed gesprek over hebben en je er daarna niet meer druk over maken. Als hij niet kan wachten tot het moment dat het voor jou ook goed voelt, dan is hij je niet waard, hoe hard dat ook klinkt.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Ik zou dit aan hem vertellen en er even een goed gesprek over hebben en je er daarna niet meer druk over maken. Als hij niet kan wachten tot het moment dat het voor jou ook goed voelt, dan is hij je niet waard, hoe hard dat ook klinkt.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Bij twijfel, gewoon niet doen, dan ben je er nog niet klaar voor. Luister naar jezelf en naar je lichaam en als die jongen echt van je houdt dan accepteert hij dat en blijft hij echt wel bij je. Daarbij, drie weken een relatie en dan al seks is veel te snel. Ga elkaar eerst een beetje ontdekken en andere leuke dingen doen voordat je die grote stap gaat wagen. Geef bij je vriend gewoon duidelijk je grens aan en zeg dat je nog een tijdje wilt wachten. Je wilt dat je eerste keer speciaal is, neem er gewoon goed de tijd voor. Heel veel meiden zijn zo bang dat een jongen bij hen weggaat als ze nee zeggen tegen seks, maar als de dat vanwege die nee weg zouden gaan, dan zijn ze je gewoon niet waard, want dan weet je ook dat het alleen maar om de seks draait. Het klinkt misschien hard, maar het is zo. Doe het gewoon op jouw tempo en doe niets wat je niet wilt. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bedankt voor de reacties. Het is zo hij zevt en vraagt me alijd of ik het wel wil enzo maar ik merkbook dat hij het raag wilt. Dus vansaar ben ik bang hem teleur te stellen aangezien hij eerst twiijfelde of hij iets vast wilde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Bedankt voor de reacties. Het is zo hij zevt en vraagt me alijd of ik het wel wil enzo maar ik merkbook dat hij het raag wilt. Dus vansaar ben ik bang hem teleur te stellen aangezien hij eerst twiijfelde of hij iets vast wilde


    Maar je moet het zeker niet doen alleen als hij het wilt. Jij moet je er ook goed bij voelen en je moet er klaar voor zijn. Hij moet daar gewoon respect voor hebben, hoelang het ook duurt. En ook al krijgt die een vaste relatie met je(weet niet of je die al hebt?) dan nog is het wel zo netjes om op je te wachten. Fijn dat die dat ook zegt. Maar als jij zegt dat hij het graag wilt, dan heb ik zoiets van: Hmmm.. xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Als hij je niet meer wil omdat je hem altijd afwijst, is hij gewoon geen goede vriend. Gewoon nee blijven zeggen en misschien ook zeggen dat het nog even kan duren voordat je er echt klaar voor bent. Ik weet niet hoe vaak hij er over begint, maar ik denk niet dat het een dag duurt voordat je klaar bent voor seks. Ik en mijn vriend zijn er nog lang niet klaar voor, aangezien we pas 3 maanden samen zijn en dat gaat echt nog een hele tijd duren. Gewoon wachten totdat jij je er prettig bij voelt en niet omdat hij het wil.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Als hij je niet meer wil omdat je hem altijd afwijst, is hij gewoon geen goede vriend. Gewoon nee blijven zeggen en misschien ook zeggen dat het nog even kan duren voordat je er echt klaar voor bent. Ik weet niet hoe vaak hij er over begint, maar ik denk niet dat het een dag duurt voordat je klaar bent voor seks. Ik en mijn vriend zijn er nog lang niet klaar voor, aangezien we pas 3 maanden samen zijn en dat gaat echt nog een hele tijd duren. Gewoon wachten totdat jij je er prettig bij voelt en niet omdat hij het wil.
    naja het is niet dat hij er zozeer over begint maar ik merk het aan hem. In dat intieme gesprek heb ikbtoen gezegd dat ik ustit aan wil doen enzo en dat respecteerde h ook maar soms denk ik dat ik er klaar voor ben terwijl een andere keer juist niet en daardoor ben ik bang om nee te zeggen. Aangezien ik een jaar verliefd op hem ben en na 11 maanden en een paar weken kregen we ook wat na dat hij enig twijfeling opzij gezet heeft.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...) naja het is niet dat hij er zozeer over begint maar ik merk het aan hem. In dat intieme gesprek heb ikbtoen gezegd dat ik ustit aan wil doen enzo en dat respecteerde h ook maar soms denk ik dat ik er klaar voor ben terwijl een andere keer juist niet en daardoor ben ik bang om nee te zeggen. Aangezien ik een jaar verliefd op hem ben en na 11 maanden en een paar weken kregen we ook wat na dat hij enig twijfeling opzij gezet heeft.


    Dat betekent dus dat je twijfelt, en als je twijfelt moet je het niet doen.
    Geloof mij maar..
    Een vriendin van me is ook het bed ingeweest met ''haar vriend''.
    En nadat ze het hadden gedaan, had ze spijt en liep ze te janken.
    Een week nadat ze het hadden gedaan, zijn ze uit elkaar gegaan.
    En hun relatie was niet eens officieel, lol.
    Dus doe het echt wanneer je er zeker van bent!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    NiallerBoo schreef:
    (...) naja het is niet dat hij er zozeer over begint maar ik merk het aan hem. In dat intieme gesprek heb ikbtoen gezegd dat ik ustit aan wil doen enzo en dat respecteerde h ook maar soms denk ik dat ik er klaar voor ben terwijl een andere keer juist niet en daardoor ben ik bang om nee te zeggen. Aangezien ik een jaar verliefd op hem ben en na 11 maanden en een paar weken kregen we ook wat na dat hij enig twijfeling opzij gezet heeft.

    Als je 'behoefte' telkens veranderd, moet je gewoon wachten totdat je een hele lange tijd hetzelfde wil en dus niet van mening veranderd. Gewoon nog lekker wachten tot jullie er klaar voor zijn.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."