• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    In een post breng ik gingin naar de ziekenzaal, is dat goed? (Ja, ik breng haat naar de xiekenzaal, of je het wilt of niet.)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht ik ga eerst Scorpius post maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    Ik blijf gewoon hetzelfde staan en kijk naar madame Plijster die Campbell druk aan het verzorgen is en dingen mompelt over medicijinen. Uteinde,ijk opent Campbell zijn ogen.
    'Scorpius.' Ik kijk weg van hem. Vorig jaar zou ik ontzettend blij zijn geweest dat hij mijn naam zei, maar nu niet meer. Ik weet dat ik enkel tijdelijk ben. Hij houdt overduidelijk van George, hoewel ze wel de hele tijd ruzie hebben. Alsof Campbell en ik geen ruzie hebben. Nou, hij is niet boos op mij en ik ook niet echt op hem, maar het is ingewikkeld.
    'Denk maar niet dat ik vanaf nu weer bij je blijf. Ik ga weg zodra ik weet dat het weer goed met je gaat.' Mijn stem klinkt zakelijk, precies wat ik wou. Ik wil een eigen leven, een leven dat om mij draait, en niet om mijn vader of Campbell. 'Ik weet niet of ik je wel kan vergeven, Campbell. Als ik het zou willen waarschijnlijk wel. Het probleem is dat ik het niet wil. Ik wil niet weer als een hondje achter je aanlopen.' Ik kijk hem aan en lacht even vreugdeloos. 'Dit keer trap ik niet nog een keer in de val. Met je lieve woorden en ogen krijg je me er iedere keer weer in. En daar ben ik klaar mee.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Wacht ik ga eerst Scorpius post maken.


    vergeet draco niet @ goblet (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja nu ga ik op goblet reaferen met Fred en Draco.


    Spoiler alert: you will save yourself

    je bent uber gemeen met scorpius xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘George.’ murmelde ze en ik boog me wat voorover.
    ‘George. Wat doe je hier- straks word je aangevallen of nog erger; ga je dood.’ ik schudde mijn hoofd en liet haat haren wat losjes waardoor ik haar bloed langs mijn vingers voelde stromen.
    'Wat doe ik hier? Wat doe JIJ hier? Denk eerst aan je eigen veiligheid voordat je aan mij gaat denken, Ginny. Als ik niet kwam bloedde je hier dood, en dat wilt niemand.' Een paar weerwolf gehuilen in de verte zorgden ervoor dat ik een adrenaline kick kreeg en me weer tot Ginny richtte.
    'We gaan hier weg, of je het wilt of niet.' Ik deed mijn andere arm onder haar benen waarna ik haar op ging tillen en ze was ook vrij licht wat het dragen erg makkelijk maakte, en voordat ik gegrom achter me hoorde rende ik al weg en ontweek ook de eerste weerwolf die tevoorschijn kwam springen. Met Ginny in mijn armen rende ik maar door de bosjes tot ik de verboden bos uit kwam en richting de kasteel toe liep.
    'Als die Albus me niet kwam op halen had ik nooit geweten dat je daar lag en was je nu dood geweest. Dus bedank Albus maar.' Zei ik hijgend.
    'Maar het is nu wel zo dat jullie tweeën mogelijk mijn eerste liefde hebben verscheurd om me op te halen. Maar ik kan een zusje toch niet dood laten gaan in de verboden bos waar niemand is die haar kan redden, om een ander te gaan redden, wetend dat er nog twee andere personen erbij zijn die hem kunnen helpen..?' Ik was niet eens bij bewust toen ik "hem" zei, maar dat boeit me ook niet. Ginny is niet dood, dat is iets goeds. Maar Campbell gaat nu denken dat ik hem verliet om hem pijn te laten lijden, en ook nog die Scorpius. Ik beet even op mijn lip en mijn hart begon even door te flippen. Ik hoop echt dat Campbell niet verkeerd zit lopen denken over mij nu. Het is zo afschuwelijk om dit te denken.. ik wil het niet eens denken, maar als er niemand in de kamer was op mij en Camp na, en ik krijg te horen dat Ginny in het verboden bosag te bloeden, zou ik bij Campbell blijven en hem helpen in plaats van naar de verboden bos gaan. Ik zou dat echt doen, en daarom haat ik mezelf.

    We komen de kasteel in gelopen en ik had nog steeds Ginny in mijn armen. We liepen richting de ziekenzaal toen ik een blonde hoofs als eerst zag. Al meteen bij de deur opening zag ik dat madama Plijster bezig was met Campbell die in bed lag en Scorpius aan staarde die op zijn bed rand lag. Ze waren aan het praten maar niets van wat ze zeiden drongen tot me door. Alles wat ik kon doen was maar staren. Ik zucht zachtjes en liep naar de andere kant van de ziekenzaal toe waar ik Ginny in een bed zette en Madama Plijster al aan kwam lopen en Ginny even bestudeerde.
    'Wat us er gebeurd?'
    'Ze viel in de verboden bos en haar hoofd is nu aan het bloeden.' Zei ik snel en keek haar even aan.
    'En als ik hoor dat je weer in die bos bent, ik zorg er voor dat je persoonlijke bodyguards krijgt die je privé leven gaan vernielen. Gewoon uit voorzorg.' Zei ik met een glinlach en spiekte maar de hele tijd naar Campbell en Scorpius.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    je bent uber gemeen met scorpius xd


    Em Camp was dan niet gemeen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Em Camp was dan niet gemeen x')


    Hij zou t niet durven XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hij zou t niet durven XD


    Waaromis hier geen sarcastische smiley! (sarcasme) Zie je!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Denk maar niet dat ik vanaf nu weer bij je blijf. Ik ga weg zodra ik weet dat het weer goed met je gat. Ik weet niet of ik je wel kan vergeven, Campbell. Als ik het zou willen waarschijnlijk wel. Het probleem is dat ik het niet wil. Ik wil niet weer als een hondje achter je aanlopen. Dit keer trap ik niet nog een keer in je val. Met je lieve woorden en ogen krijg je me iedere keer weer in. En daar ben ik klaar mee.’ Ik zuchtte zachtjes. Hoe kon mijn geordende leven in zo’n drama vallen? ‘Als het me zou spijten zou ik zeggen dat het me speet. Helaas was je in mijn ogen nooit een slaaf- ik vertrouwde je als enige. Waarom denk je anders dat jíj de pillen bij je mocht dragen? Ik dacht dat je me mocht. Ook voor het deel wat ik jou als enige liet zien. Maar blijkbaar kwelde het je. Je mag míj verlaten. Ik begin er toch al aan te wennen dat iedereen me alleen laat. Ik keek weg en hoorde een deur open gaan en weer dicht maar ik had de puf niet om op te kijken wie het was. Het maakte me allemaal niet meer uit. Ik voelde me gebruikt en vernederd. Twee dingen die ik verafschuwde. Nooit en ook Nooit zou ik mijzelf weer openstellen. Ik had er genoeg van. Ik ging nog liever dood- zelfs Scorpius deed mij nu pijn met zijn verraad.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Als het me zou spijten zou ik zeggen dat het me speet. Helaas was je in mijn ogen nooit een slaaf- ik vertrouwde je als enige. Waarom denk je anders dat jíj de pillen bij je mocht dragen? Ik dacht dat je me mocht. Ook voor het deel wat ik jou als enige liet zien. Maar blijkbaar kwelde het je. Je mag míj verlaten. Ik begin er toch al aan te wennen dat iedereen me alleen laat.' Ik kijk hem niet aan en kijk naar George die samen met een roodharig meisje- ik neem aan zijn zusje - de ziekenzaal binnenloopt. Hij blijft naar ons kijken. Ik zucht en kijk weer naar Campbell.
    'Het probleem is dat ik niet weet of ik je geloof. Wat heeft het voor nut om te zeggen dat ik je geloof terwijl in mij ik het gevoel hebt dat je tegen mij liegt.' Ik zucht en kijk weer even weg. Een idee - een slecht idee - komt in me naar boven. 'Aangezien George er is kan ik hier wel weggaan denk ik,' zeg ik en ik loop weg, naar de gangen. Daar blijf ik zoeken tot ik Ralf zie. Ik leg mijn hand op zijn schouder.
    'Ralf, ik zocht je al. Ik weet dat het raar klinkt, maar je zal me er ontzettend veel mee helpen en ik zal weer iets voor jou terug doen.' Ik ben even stil omdat ik weet dat het stom gaat klinken. 'Ik heb iemand nodig die doet alsof hij mij vriendje is.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    omg scorpius x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zei toch: I solemly swear that I am up to no good!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je weet dat Ralf ook mijn personage is, die gene die George ook bezit en George veel van Campbell houd (: maar alsnog dat, Ralf zou hem voor niks gaan helpen, ondanks hun gesprekje haat hij hem gwn door zijn vadrr xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••