• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben weer verdrietige plaatjes op aan het zoeken D:

    laat me niet huilen D'; zie je; ik haat je :'(




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik ben weer verdrietige plaatjes op aan het zoeken D:


    laat me niet huilen D'; zie je; ik haat je :'(

    Ik haat mezelf ook want in mijn verhaal ben ik nu ook bezig met mijn favoriete karakters vermoorden.




    Spoiler alert: you will save yourself

    Linde; Sphinxx gaat ons vermoorden ='3 xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Linde; Sphinxx gaat ons vermoorden ='3 xD



    Haha ja. We gaan dood.

    Iedereen haat haar meer dan Voldemort. Zij is zo ontzettend realistisch dat ze je doet denken aan iedere oneerlijke/gemene/rotleraar die je ooit gehad hebt.


    Spoiler alert: you will save yourself







    ^zie je, ze zijn allemaar verdrietig door jou. Vooral Harry.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:







    ^zie je, ze zijn allemaar verdrietig door jou. Vooral Harry.


    Alleen Camp doet me pijn. Uch I love him so much ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ..wat heb ik gemist?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ..wat heb ik gemist?


    ...Nathaniel arrived :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘En ik hou te veel van je om je kwijt te raken.’ Het voelde als een moker die op mijn hart sloeg terwijl George me dichter naar zich toe trok en zijn hoofd in mijn nek verborg terwijl er zoute tranen over mijn gezicht drupte terwijl ik mijn gesnik in hield. Ik hield met mijn draadloze hand stevig Georges haar vast terwijl ik mijn ogen voor een seconde sloot voordat ik zijn hoofd pakte en even in zijn ogen staarde voordat ik mijn lippen tegen die van hem drukte. Zijn lippen die ik meteen na onze eerste aanraking; naar onze eerste kus al vertrouwde als mijn eigen. Ze waren kostbaar en kwetsbaar net zoals alles aan George.
    ‘Geloof me als ik zeg dat ik van je hou; George.’ Fluisterde ik zachtjes toen ik mijn lippen losmaakte en mijn vrije hand langs zijn hoofd legde en iedere porie; iedere millimeter in mij op wilde nemen. ‘Ik hou zo van je.’ Murmelde ik en wreef zachtjes met mijn hoofd langs die van hem voordat ik hem in een omhelzing trok. ‘Nathaniel-Jean Saunders- ik kom hier voor m’n broertje; Campbell Dylan Saunders.’ Ik sloot voor even mijn ogen waar tranen onder vandaan gleden voordat ik George losliet. Nathaniel mocht George niet zien en automatisch viel mijn blik over een inloopkast waar ik George met al mijn kracht heen trok en zachtjes hijgde bij de kast die ik open deed waar George in paste. ‘Beloof me dat je hier in blijft zitten tot ik zeg dat je er uit mag.’ Fluisterde ik terwijl ik voetstappen naar mijn deur hoorde komen. ‘Beloof het.’ Fluisterde ik haastig.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Whut zijn al dezr foto's D';


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Door jullie huil ik weer


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    we wilden wat sfeer bouwen in deze twee topics (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij pakte mijn hoofd even vast en staarde in mijn ogen voordat hij een zachte kus op mijn lippen plaatste.
    ‘Geloof me als ik zeg dat ik van je hou; George.’ zei hij en legte sijn hand langs mijn gezicht, en ik mijn hand optilde om op die van hem te leggrn en dloot even mijn ogen.
    ‘Ik hou zo van je.’ murmelde hij en trok me in een omhelzing. Ik glinlachte en rook nog een keer zijn geur op alsof dit de laatste keer zou zijn; je weet maar nooit. Nog een keer drukte ik een kus in zijn nek en liet mezelf ontspannen in zijn armen.
    ‘Nathaniel-Jean Saunders- ik kom hier voor m’n broertje; Campbell Dylan Saunders.’
    Mijn ogen schoten open en Campbell liet me los. Even bleven we zo radeloos stil zitten tot Campbell opsprong en me richting een kast toe duwde die hij opentrok en ikzelf hem verbaasd aankeek.
    ‘Beloof me dat je hier in blijft zitten tot ik zeg dat je er uit mag.’ fluisterde hij en mijn hart maakte even een salto toen een aantal voetstappen de deur naderden.
    ‘Beloof het.’ Fluisterde hij nogmaals. Mijn adrenaline begon op te pompen en een hand liet ik door mijn haren gaan en zonder iets te zeggen drukte ik mijn lippen op die van hem.
    'Ik beloof het..' fluisterde ik zachtjes en sprong de kast in.
    'Ik- ik hou van je, Campbell.'
    En met dat trok ik de kast dicht.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch ik kan er niet tegen ik heb net Romeo & Juliet de film weer gekeken en het raakt me niet (ik vind ze niet echt de rol hun juiste waard geven) alleen het eind wanneer ze zichzelf neersteekt :<...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voor ik het wist voelde ik Georges lippen op die van mij en alsof het onze eeuwige afscheid zou betekenen kuste ik voor hoe kort het duurde vurig terug voordat hij. ‘Ik beloof het. Ik- ik hou van je, Campbell.’ De deur sloot voor ik er erg in had en met alle kracht die ik bezat vloog ik haast naar het bed terug waar ik snel op ging liggen waarbij de deur meteen openschoot en Nathaniel naar binnen kwam lopen. Zonder mij aan te kijken liep hij door het kamertje terwijl hij alles leek te bestuderen wat mij nerveus maakte en ik zo gauw mogelijk mijn dekens goed probeerde te doen. Met een klap schoten de lamellen dicht en ik zag hem richting de kast lopen waardoor ik letterlijk de zweetdruppels op mijn voorhoofd voelde branden.
    ‘Je moest toch weten dat ik vroeg of laat er toch achter zou komen waar je mee bezig was, Campbell.’ Zijn hand gleed over de klink waardoor ik zenuwachtig nadacht. ‘W-waar m-mee bezig?’ stotterde ik en tot mijn geluk had mijn antwoord zijn doel getroffen gezien hij zich omdraaide en met een bonk werd ik tegen de muur van het bed aangedrukt met een hand om mijn keel.
    ‘Hou je niet van de domme Campbell.’ Siste hij waarna hij tot mijn zenuwen mij in mijn ogen aanstaarden en altijd had ik het gevoel dat hij mijn gedachtes dan kon lezen.
    ‘Ik wilde je al niet naar die vervloekte school hebben. Niemand wilde dat- iedereen wist dat je alles weer ging verpesten en je bent er nog maar net of je bent al met een Weasley vertrokken. Een Weasley- Campbell. De grootste bloedverraders die geschiedenis kent. Naar mijn mening de grootste schande wat geschiedenis kent.’ Hij zweeg en met een ruk liet hij mijn nek los waardoor ik naar adem hapte. ‘Ik moet toegeven dat je een deel ongezien gedaan hebt; Campbell. Een hersenbloeding- flauwvallen? Je hebt het allemaal goed gespeeld..’ ik slikte. ‘Nathaniel- dat is echt waar; ik lieg echt niet, N-nathaniel.’
    ‘Stil.’ Commandeerde hij me direct. ‘Ik heb al meer dan genoeg van jou gehoord voor een heel jaar; Campbell. Karkarov die je zoekt in het ziekenhuis en de zuster die bevestigd dat je spoorloos verdwenen was terwijl leerlingen beweerden jou richting de trein hebben zien gaan. Natuurlijk was er maar een optie waar je kon zijn. Ik moet toegeven dat ik ernstig teleurgesteld in je was toen mijn vermoedens bevestigd waren. Direct toen de uil arriveerde terwijl ik midden in een missie was; was ik gekomen naar dat krot wat men ‘Het Nest’ noemt.’ Ik slikte en ik kon het niet helpen om naar de ader in zijn nek te staren die gevaarlijk klopte.
    ‘Weet je wat ik zag toen ik arriveerde; Campbell.’ Ik schrok van zijn stem die anders klonk dan normaal. Ik beet op mijn lip. ‘Mij.’ Fluisterde ik zachtjes.
    ‘Niet zomaar jou- Ik zag jou verstrengeld met die vieze Weasley.’ Binnen een paar stappen stond hij naast mij en greep hij weer mijn nek vast die hij slechts met een hand kon omsluiten.
    ‘Jouw lippen tegen die van hem. Gulzig terwijl je handen onder zijn shirt lagen.’ Het bleef even stil terwijl ik de angst in mijn ogen niet kon verbergen. ‘Vind je dat lekker- Campbell. Vind je het lekker als jongens je aanraken. Hmm?’ Voordat ik wat kon doen voelde ik zijn lippen al tegen die van mij- maar het voelde hard en afschuwelijk. ‘Dit vind je fijn he. Heeft hij ook al jouw lichaam aangeraakt- campbell. Heeft hij je littekens gevoeld waar je om kon huilen en vertellen hoe vreselijk je bloedeigen broer is die je al je hele leven verzorgt; hmm.’ Hij drukte me weer met mijn nek tegen de muur en een hand gleed onder mijn shirt. ‘N-nathaniel..’ smeekte ik zachtjes. ‘Smeekte je hem ook; Campbell- smeekte je hem om te stoppen of juist om door te gaan.’ Siste hij terwijl ik mijn buik omlaag probeerde te duwen zodat zijn koude hand mij niet aanraakte. ‘N-nathaniel niet doen; a-alsjeblieft.’ Smeekte ik weer zachtjes waarna hij me met een ruk terugduwde in het bed. ‘Je bent walgelijk – wist je dat. Vooral met die littekens. Ik snap wel waarom je een bloedverrader koos. Wie zou anders van jou kunnen houden? Je kan net braille lezen op je lichaam.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik de dekens om mij heen drukte als een soort bescherming hoewel dat totaal geen bescherming kon bieden tegen Nathaniel. ‘Je denkt dat je alles bent met je zwerkbalfunctie; dat je een National bent. Maar je bent niks in míjn ogen. Ik heb je gemaakt en ik kan je ook zo breken.’


    Anders word het een té lange post ('x Dan kan jij mss schrijven hoe george zich voelt hoe zijn vriendje betast word door zijn bloedeigen broer xD

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 23:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya