• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat nathaniel


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wil hem doden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarom leeft hij überhaupt?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    :o Zoals Nathaniel is zo hoorde Campbell Nathaniel Saunders te zijn @ Generations ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    :o Zoals Nathaniel is zo hoorde Campbell Nathaniel Saunders te zijn @ Generations ^^


    Dexe is anders hoor, die van @generation is zachter en aardiger, ook al kan ik het zelf niet aardig noemen, als ik nathaniel zie is Campbell van @generation een engel..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dexe is anders hoor, die van @generation is zachter en aardiger, ook al kan ik het zelf niet aardig noemen, als ik nathaniel zie is Campbell van @generation een engel..


    Ja maar ik wilde die Campbell zoals deze Nathaniel maken alleen dan ietsjes erger :'3 i kvind nathaniel nog wel lief x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar ik wilde die Campbell zoals deze Nathaniel maken alleen dan ietsjes erger :'3 i kvind nathaniel nog wel lief x')


    :'o haha omg, dat word nog een uitdaging voor George dan :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    :'o haha omg, dat word nog een uitdaging voor George dan :D


    Ik had een ideetje voor cage @ generations maar het kan helaas niet dus ik ben het aan het bijwerken gezien Camp nu in het heden leeft..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    als jij George schrijft kan ik zo Nathaniel deel 2 posten ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is goed x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga het offline schrijven aangezien het heel erg la g gaat worden dus schrik niet als je zoet dat ik niet meer online ben :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zolang het maar geen een uur doet want dan is mijn accu sws op xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik hoorde Campbell weglopen en met ingehouden adem drukte ik mezelf tegen de einde van deze kast aan terwijl ik door de sleutelgat naar buiten keek. Ik zag campbell net bog in zijn bed springen voordat een puder jongen ook in beeld kwam, hij bestudeerde de kamer en leek me even aan te kijken waardoor ik mijn ogen ongewild sloot en begon te vloeken en schelden.
    ‘Je moest toch weten dat ik vroeg of laat er toch achter zou komen waar je mee bezig was, Campbell.’ zijn hand gleed naar de klink van de kast toe waardoor mijn ogen op zijn blik gericht waren terwijl ik mijn adm inhield.
    ‘W-waar m-mee bezig?’ hoorde ik dan campbell stotteren; hij was bang. De broer van campbell draaide zich om waardoor ik mijn adem zachtjes uit blies en naar de deurtje toe liep die maar een halve meter verderop stond en boog me wat voorover om een betere beeld te krijgen en hoopte maar dat hij mijn oog niet zou zien.
    ‘Hou je niet van de domme Campbell. Ik wilde je al niet naar die vervloekte school hebben. Niemand wilde dat- iedereen wist dat je alles weer ging verpesten en je bent er nog maar net of je bent al met een Weasley vertrokken. Een Weasley- Campbell. De grootste bloedverraders die geschiedenis kent. Naar mijn mening de grootste schande wat geschiedenis kent.’
    'Bitch,' murmelde ik buiten bewust en staarde de twee mensen maar aan.
    ‘Ik moet toegeven dat je een deel ongezien gedaan hebt; Campbell. Een hersenbloeding- flauwvallen? Je hebt het allemaal goed gespeeld..’
    ‘Nathaniel- dat is echt waar; ik lieg echt niet, N-nathaniel.’
    ‘Stil. Ik heb al meer dan genoeg van jou gehoord voor een heel jaar; Campbell. Karkarov die je zoekt in het ziekenhuis en de zuster die bevestigd dat je spoorloos verdwenen was terwijl leerlingen beweerden jou richting de trein hebben zien gaan. Natuurlijk was er maar een optie waar je kon zijn. Ik moet toegeven dat ik ernstig teleurgesteld in je was toen mijn vermoedens bevestigd waren. Direct toen de uil arriveerde terwijl ik midden in een missie was; was ik gekomen naar dat krot wat men ‘Het Nest’ noemt.’
    Ik voelde me alweer misselijk worden en meteen vormed mijn handen zich een vuist. Dit gaat de verkeerde kant op; ik heb alles erger gemaakt voor Campbell ook..
    ‘Weet je wat ik zag toen ik arriveerde; Campbell.’
    ‘Mij.’ Fluisterde Campbell zachtjes en ongelovig schudde ik met mijn hoofd.
    ‘Niet zomaar jou- Ik zag jou verstrengeld met die vieze Weasley.’
    Mijn kaak viel open en toen Nathaniel Camobell bij zijn nek greep, greep ik automatisch naar mijn stok, maar ik kon hier achter niets doen en ik had het hem beloofd. Ik kneep mijn ogen dicht en probeerde dit alles te negeren.
    ‘Jouw lippen tegen die van hem. Gulzig terwijl je handen onder zijn shirt lagen. Vind je dat lekker- Campbell. Vind je het lekker als jongens je aanraken. Hmm?’
    Mijn ogen schoten open en ik zag Natheniel zijn broertje kussen wat me maar nog slechter liet voelen. Ik voelde me rood worden en het liefst sprong ik hier uit en doodde de joch die de leven van campbell zuur maakte.
    ‘Dit vind je fijn he. Heeft hij ook al jouw lichaam aangeraakt- campbell. Heeft hij je littekens gevoeld waar je om kon huilen en vertellen hoe vreselijk je bloedeigen broer is die je al je hele leven verzorgt; hmm.’
    Zijn hand gleed ook onder zijn shirt waardoor ik mijn stok automatisch ophees en met mijn hoofd begin te schudden.
    'Val. Dood.' Siste ik west, maar zo zacht mogelijk.
    ‘N-nathaniel..’ smeekte hij zachtjes.
    ‘Smeekte je hem ook; Campbell- smeekte je hem om te stoppen of juist om door te gaan.’ ‘N-nathaniel niet doen; a-alsjeblieft.’
    Hij duwde hem terug in bed en verslagen kiet ik mijn stok weer dalen.
    ‘Je bent walgelijk – wist je dat. Vooral met die littekens. Ik snap wel waarom je een bloedverrader koos. Wie zou anders van jou kunnen houden? Je kan net braille lezen op je lichaam. Je denkt dat je alles bent met je zwerkbalfunctie; dat je een National bent. Maar je bent niks in míjn ogen. Ik heb je gemaakt en ik kan je ook zo breken.’
    'Hou. Verdomme. Die vingerd. Weg. Van. Hem.' Zuchtte ik in mezelf en begon op mijn tanden te kraken. De neiging om op hem af te stormen werd maar groter en groter.



    Ooeeh, mag er een vechtpartij komen tussen george en nathaniel ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Nathaniel; straks horen mensen je..’ meteen werden mijn woorden afgekapt. ‘Wie zou ons in vredesnaam moeten horen, Campbell? De muren zijn hier geluidsdicht omdat sommige patiënten nogal schreeuwen.’ Ik hoorde hem zachtjes lachen. ‘Ik ben hier al zo vaak geweest- Campbell en geloof me- jij bent een van de zieligste personen die hier ligt. Je kon niet eens een pilletje aan.’ Ik slikte. ‘Natuurlijk heb ik alles gezien. Weliswaar niet dichtbij helaas. Ik stond buiten en niemand zag mij.. Ik zag hoe je het raam open probeerde te doen maar je miste nogal; is het niet Campbell. Hoe een klein pilletje jou kapot kan maken. Doet me denken aan toen je nog drank dronk. Misschien verdien je voordat ik het met je afhandel nog een paar maandjes in die donkere koude kille kerker. Het heeft je gemist.’ Ik slikte. ‘N-nathaniel- nee. Je z-zei- je b-beloofde d-dat d-dat..’ ik slikte terwijl ik angst voelde opborrelen.
    ‘J-je b-beloofde.’ Aapte hij me na wat mij nog erger deed voelen. ‘Jij beloofde me ook wat Campbell; Je zou gehoorzamen en ziet het eruit alsof je me gehoorzaamt heb? Maar als je wenst. Het is niet alsof ik nog meer tijd in jouw miezerige leventje wil steken. Jammer genoeg kan ik het risico niet nemen om de cruciatus vloek op je te oefenen maar dat betekend niet..’ ik zag hem in zijn zak frommelen tot hij een soort injectienaald tevoorschijn haalde. ‘…Als ik dit nou in jouw infuus doe en dan net te weinig zodat je nog lekker kan leiden en kan schreeuwen dan heb ik voldoende tijd om weg te komen en kan ik de helers hier aanklagen gezien ze mijn lieve kleine broertje een pijnlijke dood hebben laten sterven. Dat geeft me ook meteen weer promotie in het ministerie en dan heeft iedereen wat hij wilt.’ Hij liep naar mijn infuus toe terwijl de naald gevaarlijk dichtbij kwam.
    ‘N-nathaniel.’ Ik wilde zijn hand grijpen maar hij lachte weer akelig. ‘wat willen we opeens niet meer dood? Ik kan me nog herinneren dat je zelfmoord had geprobeerd te plegen waar je zelfs te dom voor was om het succesvol te doen.’ Hij haalde weer plagend uit naar het infuus. ‘N-niet doen.’ Ik probeerde mijn woorden wat kracht bij te zetten maar het viel in het niets naast Nathaniel die me berekenend aan keek. ‘Je gaat het menen.’ Hij lachte akelig. ‘Je gaat het menen dat je gelooft dat iemand van je houd. Ben je werkelijk zo naïef?’ hij pakte mijn kin beet en klopte er op.
    ‘Het is te merken dat je weinig zelfrespect heb. Ik vraag me zo en zo af waar je al die roem vandaan hebt gekregen als zwerkballer. Ik bedoel je kan nog niet eens normaal iemand in zijn ogen kijken of een vraag beantwoorden. Niet eens bij je bloedeigen broer. Je bent een schande, Campbell. Het verbaasd me dat je niet tot snul bent benoemd.’ Ik beet op mijn lip.
    ‘Ik kan wel toveren, Nathaniel.’ Hij schudde lachend zijn hoofd.
    ‘En als ik om een simpele cruciatus vloek vraag dan kan je het opeens niet? Alsof meneer Haeringen nog wat gevoeld had nadat ik klaar met hem was. Maar je moest weer zo nodig tegenwerken.’ Plotseling schalde er een raar geluid door de kamer en ik zag Nathaniel fronsen toen hij iets tevoorschijn hield wat ik niet goed kon zien voordat hij het weer wegschoof en me weer aankeek. ‘Je hebt geluk dat ik nu opgepiept word.’ Hij bekeek me nog even en ik voelde weer een hand van hem onder mijn shirt graaien en ongelukkig keek ik naar de gesloten lamellen.
    ‘Je mag ook wel eens wat gaan afvallen. Zoekers horen weinig te wegen en jij voelt moddervet aan.’ Hij draaide zich om en voordat hij de deur uit liep draaide hij zich om.
    ‘O en campbell? Onthou dat jij van míj bent en dat we nog lang niet klaar met jou zijn.’ Hij verdween door de deur waar ik hem meteen joviaal hoorde praten met de helers en ik mijzelf vol schaamte omdraaide met mijn rug naar de kast en mijzelf zo klein mogelijk maakte terwijl de tranen geruisloos over mijn wangen gleden. George had alles gehoord en ieder woord wilde ik dat hij niet gehoord had. Ik wist dat ik hem nu uit de kast kon roepen maar het feit dat ik hem dan onder ogen moest komen hield mij tegen waardoor ik alleen maar bibberend mijn armen en benen introk en het gesnik inhield.


    Nop nu nog geen gevecht (: Nathaniel moet vaker voorkomen in dit verhaal evenals George <'3 enneh ik lachde mijzelf dubbel toen ik 'bitch' las xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg ik kan niet wachten tot nathaniel zijn reavtie als george hem aanvalt :'o ik ga meteen schrijven, George is a bad boy :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••