• Op 1 september begint het nieuwe schooljaar en ga ik HBO Human resource management (personeelsmanagement) studeren in Leiden. Ik vind het echt enorm spannend, elke dag moet ik met de trein naar school, ik ken het gebouw niet en de mensen al helemaal niet, dus dat wordt flink wennen! Wel heb ik er echt heel veel zin in en ben ik wel aan iets nieuws toe na zes jaar middelbare school.
    Gisteren kreeg ik mijn schoolboeken binnen die enorm dik zijn en ook niet goedkoop. Het zijn 14 studieboeken, waarvan er 6 meer dan 500 pagina's zijn. Dat wordt echt weer heel hard studeren voor mij, maar bijna alle boeken zien er wel enorm interessant uit!

    Nu vroeg ik me af welke studie jullie gaan doen of al aan het doen zijn. Welke studie doen jullie en waar? Misschien zit je nog op de middelbare school? Weet je al wat je wilt gaan studeren?

    (flower)

    Edit:
    In dit topic kun je tevens contact zoeken met mensen die op dezelfde locatie studeren als jij, dezelfde studie doen of vragen stellen aan mensen die een bepaalde studie doen waar jij in bent geïnteresseerd, aanzien ik al heel veel mensen zie die met vragen komen of nieuwsgierig zijn!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 23:54 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga dit jaar naar het tweede jaar filiaalmanager mode.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Verzorgende IG ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik ga Theater-, Film- en Televisiewetenschappen studeren aan de Universiteit in Utrecht. Heb er echt zin in. Vooral omdat de UIT week echt super was en ik nu eindelijk van mijn werk verlost ben (ze deden moeilijk over mijn beschikbaarheid) ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal Japanologie studeren. Yay!


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Ik zal Japanologie studeren. Yay!



    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga dit jaar naar mijn 3de jaar Kleuteronderwijs aan de hogeschool in Brugge. (:
    -Maar eerst nog 2 herexamens afleggen :x -

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 20:35 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Zijn er eigenlijk nog meer mensen die naar de Hogeschool Van Amsterdam (HvA) gaan?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ondertussen ben ik al gestopt. Maar ik heb verschillende (5) dingen uitgeprobeerd. Mijn laatste studie was 'garnieren'. Een uitgestorven beroep, maar ontzettend leuk en handig als je er mee overweg kan.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Haha dan zit je waarschijnlijk aan de zelfde faculteit als ik en zou ik je in principe door de gangen van de universiteit kunnen zien lopen.


    Haha, misschien moet ik dan maar een briefje met mijn username op mijn voorhoofd plakken. Dan herken je me tenminste. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, misschien moet ik dan maar een briefje met mijn username op mijn voorhoofd plakken. Dan herken je me tenminste. :Y)


    Of je moet gewoon even een bijpassend shirt kopen, want die je aan had, vond ik wel heel teleurstellend c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga naar mijn vierde jaar maatschappelijk werk & dienstverlening. Ik studeer aan de Fontys in Eindhoven (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Marketing & Communicatie op mbo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Phortion schreef:
    Ik zit momenteel nog op de middelbare school, 4 VWO, met IB Engels. Dus ik moet nog drie jaar, maar weet wel al dat ik een sociale studie wil gaan doen. Rechten, criminologie, psychologie en dan het liefst in het buitenland.


    Humane wetenschappen.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, misschien moet ik dan maar een briefje met mijn username op mijn voorhoofd plakken. Dan herken je me tenminste. :Y)



    Dat is een optie hahah


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Phortion schreef:
    Ik zit momenteel nog op de middelbare school, 4 VWO, met IB Engels. Dus ik moet nog drie jaar, maar weet wel al dat ik een sociale studie wil gaan doen. Rechten, criminologie, psychologie en dan het liefst in het buitenland.

    Hey dat wil ik waarschijnlijk ook gaan doen! Of iets economisch. Ik zit toevallig ook 4 VWO haha.