• Op 1 september begint het nieuwe schooljaar en ga ik HBO Human resource management (personeelsmanagement) studeren in Leiden. Ik vind het echt enorm spannend, elke dag moet ik met de trein naar school, ik ken het gebouw niet en de mensen al helemaal niet, dus dat wordt flink wennen! Wel heb ik er echt heel veel zin in en ben ik wel aan iets nieuws toe na zes jaar middelbare school.
    Gisteren kreeg ik mijn schoolboeken binnen die enorm dik zijn en ook niet goedkoop. Het zijn 14 studieboeken, waarvan er 6 meer dan 500 pagina's zijn. Dat wordt echt weer heel hard studeren voor mij, maar bijna alle boeken zien er wel enorm interessant uit!

    Nu vroeg ik me af welke studie jullie gaan doen of al aan het doen zijn. Welke studie doen jullie en waar? Misschien zit je nog op de middelbare school? Weet je al wat je wilt gaan studeren?

    (flower)

    Edit:
    In dit topic kun je tevens contact zoeken met mensen die op dezelfde locatie studeren als jij, dezelfde studie doen of vragen stellen aan mensen die een bepaalde studie doen waar jij in bent geïnteresseerd, aanzien ik al heel veel mensen zie die met vragen komen of nieuwsgierig zijn!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 23:54 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Als in studie (in Groningen)


    Oh dat is wel cool haha. Hoeveelste jaars?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een jaar PW Jeugdzorg niveau 4 achter de rug, maar aangezien de dingen in mijn privéleven niet helemaal volgens mijn verwachtingen zijn gelopen, begin ik volgende week met het tweede jaar van Onderwijsassistent niveau 4.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga International Media & Entertainment Management doen aan de NHTV in Breda. Morgen heb ik een driedaagse introductie en maandag de eerste collegedag. Super spannend!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik studeer de PABO aan de Marnix academie in Utrecht. Mag nu aan mijn tweede jaartje beginnen^^


    It's never gonna happen, Guys.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Oh dat is wel cool haha. Hoeveelste jaars?


    In september begin ik met mijn tweede jaar. Ik heb er zin in!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    In september begin ik met mijn tweede jaar. Ik heb er zin in!


    Haha ik vind dit best wel cool, ik zou je in principe gewoon kunnen kennen haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb Administratief medewerker gedaan niveau 2, in 1 jaar afgerond en ik werk nu. Eerlijk gezegd is werken of een cursus beter dan echt naar een ROC te gaan. Ik zal op mijn 18en na lang denken of het langer duurt of niet, wat ik zou willen gaan doen. Ik dacht iets aan graphic designer. Anders gezegd Grafish Ontwerper.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Haha ik vind dit best wel cool, ik zou je in principe gewoon kunnen kennen haha.


    Dat dacht ik ook al, maar helaas ken ik niemand die naar Aberdeen gaat. Dat is echt gaaf, zeg


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zit nog op de middelbare school, maar ik wil later graag viool studeren aan het conservatorium.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ga nu naar de 4e klas van de Havo, maar ik wil daarna het liefst iets doen in de horeca of iets met mode (Fashion & Design).


    El Diablo.

    Ik ben dit jaar afgestudeerd aan mijn middelbare school en begin 15 September aan mijn verdere studies, grafische en digitale media
    Vind het wel ontzettend spannend, hopelijk is het wat verwacht ^^


    I'm becoming the best version of myself.

    Wat leuk dat je dat gaat doen!
    Ik ga de opleiding doktersassistente doen in Den Haag-Leidschenveen :p
    Dus wie ook naar Leidscheveen gaat..TELL ME xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ga op het HBO ad accountancy studeren. Hogeschool Rotterdam zoo iemand die daar ook studeerd let me know :D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 19:29 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook al, maar helaas ken ik niemand die naar Aberdeen gaat. Dat is echt gaaf, zeg


    Haha, ja vind het zo cool. Jammer, ik ken op zich wel redelijk veel bijna-tweedejaars, maar voornamelijk mensen die actief zijn in de studievereniging.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Op één september ga ik weer naar handel-talen, het is mijn vierde jaar middelbaar :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3